Firma Kotaniec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa wchodzi na rynek detaliczny z szeroką ofertą gotowych sosów Folwark. To propozycja dodatków do dań w sezonie grillowym, jak i na co dzień.
W linii sosów Folwark znajduje się 10 produktów: kebab gyros łagodny, kebab gyros ostry, sos czosnkowy, salsa mexicana, remulada duńska, sos Madziarów, sos do pizzy, sos barbecue, dressing 1000 wysp, ketchup premium. Detalistom producent umożliwia w ten sposób dalszy rozwój kategorii sosów, co przełoży się na jej zyskowność.
- Sezon grillowy zbliża się wielkimi krokami, a w naszym kraju to niemal „sport narodowy”. Konsumenci wciąż poszukują urozmaicenia, wychodzimy więc naprzeciw tym potrzebom. Przykładowo, z daniami mięsnymi z grilla doskonale komponuje się sos kebab gyros w dwóch wariantach. Remulada duńska to natomiast dodatek do grillowanych warzyw, jak i przekąsek – mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu spółki.
Wprowadzenie produktów będzie mieć wsparcie reklamowe w internecie (social media) i punktach sprzedaży, m.in. konkursy dla konsumentów. Kampania ma na celu nie tylko zbudowanie świadomości marki, ale również trwałe zaangażowanie i aktywność konsumentów przez stały dostęp do sosów Folwark.
Sosy Folwark dostępne są w wygodnych butelkach o pojemności 410 g i 460 g. Sugerowana cena opakowania rekomendowana dla handlu tradycyjnego to 5,50 PLN/szt.