KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 28
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński, została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to ...
2024-04-19 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
SNACK !T
Kabanosy Tarczyński oficjalną przekąską European League of Football
×
Jeremy Sochan ponownie w kampanii 4MOVE
Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych połączą siły w kampanii pod hasłem: „Now it's your move to write ...
2024-04-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
Maczfit po raz kolejny dołącza do Wings for Life World Run. To 11. edycja globalnego biegu charytatywnego, który odbędzie się 5 maja. Z tej okazji Maczfit przygotował szereg działań, których celem ...
2024-04-19 Soft drinks
firmy:
Maczfit
Biegnij z Maczfit dla tych, którzy nie mogą!
×
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
Marka Pepsi rozpoczęła kampanię marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Ewesa
,
Feeders Agency
,
Flywheel
,
Zenith
marki:
Pepsi
Pepsi rusza z szeroką kampanią marketingową
×
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Kampania King of the Night ma podkreślać misję marki napojów energetycznych, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą. Niezależnie od wybranej aktywności, Black zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
K2
,
MullenLowe
marki:
Black
Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024 ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
Lidl
Łaciate partnerem wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB
Już w najbliższą niedzielę 21 kwietnia w Iławie startuje cykl wyścigów kolarskich Łaciate Mazury MTB, znanych do tej pory jako Milko Mazury MTB. To już dziewiąta edycja tej imprezy sportowej, organizowanej ...
2024-04-18 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
Tymbark rusza z nową kampanią podkreślającą swoje bogate portfolio w segmencie musów. Przekąski dostępne są w wygodnym pouchu. Wśród pożywnych produktów w musie, marka Tymbark jest zdecydowanym liderem pod względem różnorodności ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Rusza nowa kampania musów marki Tymbark
×
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
Nowa, owocowa kampania Tymbarku rusza z komunikacją pełną akcji, dynamiki i bąbelków! Oparta na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!” współgra z przekazem wizualnym, tworząc orzeźwiający kontent. Intensywnie produktowy przekaz zachęca ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Tymbark
Tymbark promuje linię napojów gazowanych
×
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
W swojej najnowszej kampanii sieć sklepów Aldi podkreśla wysoką jakość oraz świeżość warzyw i owoców oferowanych w swoich sklepach. Na potrzeby kampanii marka powołała do życia Farmera Aldika. W materiałach, które ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Human Film
,
Juice
,
PZL
Aldi stawia na świeżość warzyw i owoców
×
Cisowianka dla zawodników Ironman
Marka Cisowianka została oficjalną wodą zawodów Ironman w Polsce i w Czechach. W ramach współpracy zaplanowane jest wyprodukowanie limitowanej serii wody butelkowanej Cisowianka Sport z logo Ironman Poland – informuje portal ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
marki:
Cisowianka
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Lubella zachęca młodzież do gotowania i niemarnowania
×
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
Marka OnlyBio we współpracy z Tymbarkiem stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji, inspirowaną napojami Tymbark. Kolekcja obejmuje szampony, maski, odżywki, wcierki i żele pod prysznic. Produkty nawiązują do czterech popularnych nut ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Linia kosmetyków o zapachu napojów Tymbarku
×
Nestle stosuje nieetyczne praktyki w biedniejszych krajach?
Największy na świecie producent dóbr konsumpcyjnych, dodaje cukier i miód do mleka dla niemowląt i produktów zbożowych sprzedawanych w wielu biedniejszych krajach, wbrew międzynarodowym wytycznym mającym na celu zapobieganie otyłości i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
Bolton Polska wybiera Streetcom
Bolton Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
Bolton
,
Streetcom
marki:
Rio Mare
,
Meglio
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na ...
2024-04-17 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
,
Soul & Mind
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Somersby Pink Grapefruit Light – nowy smak piwa
Carlsberg Polska prezentuje tegoroczną nowość – Somersby Pink Grapefruit Light 4%. Nowy wariant to nie tylko orzeźwiający smak różowego grapefruita, ale również delikatna słodycz i niska zawartość kalorii. Somersby Pink Grapefruit ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
Somersby Pink Grapefruit Light – nowy smak piwa
×
KOWR rusza z programem promocji branży spożywczej
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa podpisał z Ministerstwem Rozwoju i Technologii umowę o partnerstwie w zakresie realizacji Projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej ...
2024-04-15 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
działy
› zagranica [5]
› handel [3]
› innowacje i nowości [2]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [4]
› FoodCare [3]
› Tymbark [3]
› Aldi [1]
› Bolton [1]
› Carlsberg [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lavazza [1]
› Lidl [1]
› Lubella [1]
› Maczfit [1]
› Mlekpol [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestle [1]
› OneDayMore [1]
› PepsiCo [1]
› Prymat [1]
› Tarczyński [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [8]
› owoce i warzywa [6]
› alkohol [4]
› inne produkty [4]
› kawa i herbata [3]
› mięso i ryby [2]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Starcom [3]
› BrainBox [2]
› Initiative [2]
› Juice [2]
› PZL [2]
› Zenith [2]
› Artegence [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Ewesa [1]
› Feeders Agency [1]
› Flywheel [1]
› G3 [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Hope [1]
› Human Film [1]
› Huta 19 [1]
› K2 [1]
› Moon Films [1]
› MullenLowe [1]
› NAV Agency [1]
› Platige Image [1]
› Publicis [1]
› Rebel Media [1]
› Soul & Mind [1]
› Streetcom [1]
marki
› Tymbark [3]
› 4Move [1]
› Black [1]
› Cisowianka [1]
› Desperados [1]
› Heinz [1]
› Herbapol [1]
› Łaciate [1]
› Lubella [1]
› Meglio [1]
› Pepsi [1]
› Rio Mare [1]
› SNACK !T [1]
› Somersby [1]
› Żubr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA