KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 623
Wzrost cen w tym roku może być silniejszy od prognozowanego
Dzięki środkom z programu Rodzina 500 plus konsumenci ruszyli na zakupy. Widać to nie tylko po lepszych danych o sprzedaży detalicznej, lecz także po cenach. W grudniu po raz pierwszy od ...
2017-01-24 Soft drinks
W 2016 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o prawie 6%
W grudniu 2016 r. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 6,1%, wobec wzrostu o 7,4% w listopadzie 2016 r. oraz o 7,0% w grudniu 2015 r ...
2017-01-20 Soft drinks
W tym roku podrożeją oleje, cukier i tłuszcze
Najwyższy wzrost cen w 2017 roku w porównaniu do 2016 roku może wystąpić w przypadku olejów i tłuszczów oraz cukru i słodyczy. Analitycy Banku BGŻ BNP Paribas szacują, że Polacy będą ...
2017-01-04 Soft drinks
W listopadzie wzrosły ceny żywności
Według danych GUS ceny towarów i usług konsumpcyjnych w listopadzie 2016 r., w stosunku do poprzedniego miesiąca, wzrosły o 0,1 proc. W poszczególnych grupach towarów i usług konsumpcyjnych odnotowano zróżnicowaną ...
2016-12-13 Soft drinks
Rynek FMCG wzrośnie w tym roku o 4,3%
Rynek produktów szybkozbywalnych w Polsce wzrośnie w tym roku o 4,3% r/r do 255 mld PLN, co istotnie przewyższa 6-letnią średnią CAGR wynoszącą 2,6%, prognozują analitycy Domu Maklerskiego PKO BP ...
2016-12-07 Soft drinks
Prognozowany wzrost świątecznych wydatków Polaków
Polska rodzina średnio wyda w tym roku na organizację Świąt Bożego Narodzenia blisko 1500 PLN. To o 100 PLN więcej niż wynikało z ubiegłorocznych deklaracji. Łącznie da to kwotę 20,1 mld ...
2016-11-18 Soft drinks
Siła nabywcza Polaków na poziomie połowy europejskiej
Siła nabywcza mieszkańców Polski per capita w 2016 roku wyniosła 6,4 tys. EUR (27,4 tys. PLN) - wynika z badania GfK Purchasing Power Europe 2016. W rankingu krajów europejskich Polska zajęła ...
2016-11-18 Soft drinks
Siła nabywcza Polaków na poziomie połowy europejskiej
×
poprzedni
następny
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
W 2016 r. nominalna siła nabywcza Europejczyków wzrosła o ok. 0,3% w porównaniu do roku ubiegłego. Jednocześnie różnice w dochodzie rozporządzalnym konsumentów w 42 krajach pozostają znaczące. Najwyższą średnią siłą ...
2016-11-09 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
×
poprzedni
następny
Tempo sprzedaży detalicznej żywności ma się utrzymać
Dotychczasowe tempo sprzedaży detalicznej żywności powinno utrzymać się w kolejnych miesiącach - oceniają eksperci Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W okresie styczeń-sierpień, w porównaniu z analogicznym okresem 2015 r ...
2016-10-11 Soft drinks
Sprzedaż detaliczna w lipcu wzrosła o 4,4%
W lipcu sprzedaż detaliczna liczona rok do roku realnie wzrosła o 4,4% - wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W poprzednim miesiącu wzrost tego wskaźnika odnotowano w większości grup. Sprzedaż ...
2016-08-19 Soft drinks
W Polsce utrzymuje się deflacja
Główny Urząd Statystyczny opublikował szybki szacunek dotyczący cen w Polsce. Wynika z niego, że w lipcu ceny spadły o 0,9% w ujęciu rocznym, a licząc miesiąc do miesiąca deflacja wyniosła 0,3% ...
2016-07-29 Soft drinks
Wzrost sprzedaży detalicznej
Z danych GUS wynika, że w czerwcu w porównaniu z tym samym czasem roku poprzedniego sprzedaż detaliczna, liczona w cenach bieżących, wzrosła o 4,6%. Wzrost dotyczył większości grup - m.in ...
2016-07-20 Soft drinks
Dane PIH: sprzedaż czerwiec 2016
W czerwcu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wzrosła o 6,7% w ujęciu rdr i spadła o 0,3% w ujęciu mdm. Średnia wartość transakcji wyniosła 11,79 PLN ...
2016-07-19 Soft drinks
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w Europie
W 2015 roku europejscy konsumenci mogli cieszyć się niższymi kosztami energii i paliwa, a także dobrą koniunkturą gospodarczą. Jednak głównymi beneficjentami korzystnych warunków były inne branże niż handel. Trend spadkowy wydatków ...
2016-06-20 Soft drinks
Dane PIH: sprzedaż kwiecień 2016
W kwietniu 2016 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 wzrosła o 1,5% w ujęciu rdr i o 1% w ujęciu mdm. Średnia wartość transakcji w kwietniu 2016 ...
2016-05-16 Soft drinks
Grupa Maspex obserwuje powrót optymizmu konsumentów
Jeden z największych polskich graczy w branży spożywczej, obserwuje ożywienie zakupowe w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Kluczem do sukcesu firmy jest szukanie nisz na poszczególnych rynkach i przejmowanie lokalnych producentów, bo mimo ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Relax
Polska rodzina wyda na Wielkanoc średnio 400 PLN
Święta Wielkanocne będą prawie dwa razy tańsze niż ubiegłoroczna gwiazdka - wynika z Barometru Providenta. Powodem jest brak prezentów - 60% badanych nie ma zamiaru nic kupować swoim najbliższym. Polacy deklarują ...
2016-03-18 Soft drinks
Święta wielkanocne będą niewiele droższe
- Ceny żywności na Wielkanoc w tym roku wzrosną nieznacznie, o ok. 1%. Jest to niewielka zmiana w stosunku do ubiegłego roku, biorąc pod uwagę, że w ciągu ostatnich 5 lat ...
2016-03-16 Soft drinks
Wolny wzrost cen produktów FMCG w Europie
W Europie ceny rosną najwolniej od pięciu lat, dlatego konsumenci zwiększyli zakupy. W naszym regionie to Węgrzy najmocniej zwiększyli wydatki na żywność, napoje i środki czystości - wynika z danych firmy ...
2016-03-04 Soft drinks
Dane o produkcji przemysłowej i sprzedaży detalicznej
Produkcja przemysłowa wzrosła o 1,4%, a sprzedaż detaliczna o 0,9% rok do roku - wynika z danych GUS opublikowanych za styczeń 2015. Dane te są poniżej oczekiwań analityków. W ujęciu miesięcznym ...
2016-02-18 Soft drinks
[1]
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
[32]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [623]
działy
› badania [259]
› zagranica [124]
› handel [85]
› inwestycje [22]
› dostawcy [11]
› akwizycje i fuzje [5]
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [4]
› Nestle [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
› Marinopoulos [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [56]
› inne produkty [54]
› owoce i warzywa [50]
› mleko [48]
› napoje bezalkoholowe [26]
› słodycze i przekąski [20]
› alkohol [14]
› kawa i herbata [13]
marki
› Dar Natury [1]
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA