KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Fazer skupi się na naszym rynku
Grupa Cloetta Fazer, szwedzko-fiński producent słodyczy ujawnił plany na najbliższe lata, z których wynika, że zamierza powalczyć o perspektywiczny polski rynek słodyczy. Spółka chce zagrać kluczową rolę w procesie konsolidacji mocno ...
2004-07-06 Food & drinks
Heinz mocniej wejdzie do Polski?
Amerykański koncern spożywczy zastanawia się nad przeniesieniem części produkcji z zachodnioeuropejskich fabryk do zakładów w Pudliszkach i Międzychodzie. Heinz ma w Europie ponad 30 zakładów produkcyjnych, m.in. w Holandii, Wielkiej Brytanii ...
2004-07-06 Soft drinks
Nowy Dyrektor Marketingu Delecty
W czerwcu stanowisko to objął Jacek Sitko, absolwent SGH w Warszawie oraz angielskiego University of Newcastle upon Tyne (Wydziału Marketingu Artykułów Spożywczych). Jacek Sitko pracował wcześniej z takimi markami, jak Gerber, Frugo ...
2004-07-06 Food & drinks
Ograniczenia w handlu - c.d.
Radni Radomia okazali się bardziej liberalni od radnych Zgierza. Ograniczyli handel w niedzielę i święta, ale go nie zakazali. Przegłosowany wczoraj zakaz dotyczy wszystkich sklepów i supermarketów. Będą one mogły handlować ...
2004-07-06 Soft drinks
Zmienione serwisy Okocimia
W końcu czerwca Carlsberg-Okocim uruchomił nowe serwisy marek Okocim Jasne i Okocim Mocne. Pod adresem www.okocim.pl użytkownicy mogą dokonać wyboru - czy chcą zajrzeć na klasyczny wizerunkowy serwis Okocim "Oryginalna receptura" ...
2004-07-06 Food & drinks
Danone pozbędzie się oddziału we Włoszech
Francuski oddział Grupy Danone zamierza sprzedać włoski dział wody butelkowanej - Italacque SpA. Prasa włoska spekuluje, że jednym z potencjalnych nabywców jest włoski oddział PepsiCo i kilku innych dużych inwestorów branżowych. Italacque ...
2004-07-06 Soft drinks
Warzywko - najdłuższa kampania Kamis
Od 1 lipca przez najbliższe 6 miesięcy będzie trwała wizerunkowa kampania reklamowa przyprawy Warzywko. Kamis nie podaje kosztów tej kampanii, ale mówi się że jest jednym z najwyższych w dotychczasowych działaniach ...
2004-07-06 Food & drinks
Z euro w Geant
Francuska sieć hipermarketów wprowadziła jako pierwsza we wszystkich swoich sklepach w Polsce możliwość zapłaty w euro. - Kurs jest ustalany przez nasz dział finansowy. Ma być korzystniejszy niż w przypadku wymiany w ...
2004-07-06 Soft drinks
Nowy sklep sieci Piotr i Paweł
W połowie lipca w Poznaniu zostanie otwarty kolejny, siódmy już sklep sieci. Będzie to jednocześnie 25. obiekt handlowy w Polsce. Nowy supermarket jest zlokalizowany na Grunwaldzie, jednej z większych dzielnic miasta ...
2004-07-06 Soft drinks
Euro 2004 - walka poza stadionami
Na zakończonym właśnie Euro walka trwała nie tylko na boiskach i między drużynami piłkarskimi. Poza murawą walczyły także wielkie koncerny. Gwarantuję, że podczas Euro 2004 wszyscy będą widzieli zdjęcia Davida Beckhama ...
2004-07-05 Soft drinks
Kampania wizerunkowa Kujawiaka
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wizerunkową Kujawiaka. Niezmienione główne wartości marki: regionalność i naturalność uzupełniono o informację o większym ekstrakcie i nowym opakowaniu. Kujawiak to najsilniejszy lokalny brand piwny w regionie kujawskim. Dzięki ...
2004-07-05 Food & drinks
Nowa ustawa o nadmiernych zapasach
Parlament, a nie rząd będzie decydował o tym, jaki produkt ma się znaleźć na liście towarów objętych zapisami o nadmiernych zapasach - zdecydowali posłowie w piątkowym głosowaniu nad ustawą o nadmiernych ...
2004-07-05 Soft drinks
Zmagania Miast z Warką
Nowa edycja Zmagań Miast to jedyna w swoim rodzaju zabawa, w której uczestniczą zespoły z całego kraju. Biała Podlaska, Ciechanów, Ełk, Jaworzno, Kielce, Koszalin, Lublin, Legnica, Płock, Racibórz, Radom, Siedlce, Zielona ...
2004-07-05 Food & drinks
Biedronka poprawia warunki pracy
Po materiałach w Newsweeku i TVN, informujących o szokujących warunkach pracy w sieci sklepów Biedronka, właściciel postanowił wprowadzić zmiany. Jeronimo Martins Dystrybucja Sp. z o. o. wprowadziła w ostatnim czasie szereg zmian ...
2004-07-05 Soft drinks
Sun Interbrew sprzedał browar Bavaria
Rosyjski producent piwa poinformowało sprzedaży 99% udziałów browaru Bavaria. Właścicielami firmy z St. Petersburga została jego kadra zarządzająca. Analitycy uważają sprzedaż Bavarii za dobre posunięcie. Browar ten nie ma w portfolio żadnej ...
2004-07-05 Food & drinks
PepsiCo - początek kampanii Pepsi Edge
Koncern rozpoczął w USA kampanię promującą nowy, niskokaloroczny napój o nazwie Pepsi Edge. Kampania jest skierowana do osób dbających o mniejszą ilość przyjmowanych węglowodanów i bazuje na przekazie - nowa Pepsi ...
2004-07-05 Soft drinks
Nowa strona Muszkieterów
Grupa Muszkieterów uruchomiła stronę internetową. W witrynie www.muszkieterowie.pl można znaleźć informacje o sieci - jak działają w Polsce i na świecie, jak zostać Muszkieterem, aktualne wydarzenia, lokalizacje punktów Intermarche i Bricomarche ...
2004-07-05 Soft drinks
Danone wprowadza nową markę wody
Niemiecki oddział koncernu, Danone Waters Deutschland, wprowadza na tamtejszy rynek nową markę niegazowanej wody. Według lokalnej prasy woda będzie nosiła nazwę Aqana i będzie pochodzić ze źródła w Loningen (północne Niemcy). Cena ...
2004-07-02 Soft drinks
Danone wprowadza nową markę wody
×
Czerwcowe wyniki Broka
Zarząd Browarów Polskich Brok-Strzelec poinformował, że w czerwcu jego sprzedaż wzrosła o blisko 39% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Spółka podkreśla, że to zasługa zwiększonego popytu na piwo Strzelec ...
2004-07-02 Food & drinks
Rośnie sprzedaż oczyszczonej wody
Przekonywanie konsumentów, aby płacili za wodę z kranu - bez znaczenia jak bardzo oczyszczoną - jest bardzo trudnym zadaniem. Jednak wiele europejskich firm zdołało zdobyć mocną pozycję w tym segmencie. Ostatnia, spektakularna ...
2004-07-02 Soft drinks
[1]
2633
|
2634
|
2635
|
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA