KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Carat
Liczba wyszukanych artykułów: 76
Vlogerzy podejmują wyzwanie Oreo
Wystartowała kampania promująca nowy wariant ciastek Oreo z podwójnym kremem. Działania reklamowe prowadzone są w internecie z udziałem popularnych vlogerów. W akcję włączyli się jak dotąd Abstrachuje i duet Szparagi ...
2016-05-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Isobar
marki:
Oreo
Arla promuje sery Apetina
Arla Foods Polska rozpoczęła nową kampanię serów Apetina. Jej ambasadorką została Daria Ładocha, a partnerem akcji, prowadzonej pod hasłem "Twoja kuchnia ma to coś", jest marka wyposażenia domu Duka. Celem ...
2016-05-09 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Lurpak wzywa amatorów gotowania do improwizacji
Marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny "Akcja improwizacja". W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
W&K London
marki:
Lurpak
Kampania z okazji 115-lecia Milki
Pierwsza tabliczka czekolady Milka została wyprodukowana w 1901 r. w Niemczech. Na 115. rocznicę tego wydarzenia przygotowano kampanię "Delikatność w sercu". Marka zachęca w niej do odkrycia na nowo klasycznej ...
2016-05-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
Liquid Thread
marki:
Milka
Czesław Mozil promuje Prince Polo
Ruszyła kampania wizerunkowa "Prince Polo Autentyk". Marka wafelków zachęca w niej, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila. Osią kampanii jest ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Brain
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
marki:
Prince Polo
Launch deseru Zott na ciepło
Firma Zott Polska wprowadza na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. To kompozycja smaków zawierająca ryż i mleko, przeznaczona do zjedzenia na ciepło. - Belriso Hot ...
2016-02-05 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Aegis Media
,
Carat
,
Lubię To
marki:
Berliso
Launch deseru Zott na ciepło
×
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
W ofercie marki Jogobella - lidera na rynku jogurtów owocowych w Polsce - pojawił się nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową. Jogobella Breakfast ...
2016-01-15 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
Pahnke
marki:
Jogobella
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
×
Świąteczna kampania Milki
Ruszyła świąteczna kampania marki Milka. Opiera się na dwóch filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze Szlachetną Paczką oraz konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na ...
2015-11-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
SMG Next
marki:
Milka
Świąteczna kampania Milki
×
Promocja konsumencja chipsów Pringles
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Pringles (Kelloggs) pod hasłem "To nie są zwykłe chipsy, to impreza bez końca". Akcja obejmuje promocję konsumencką "Karaoke Pringles", w której można otrzymać zestaw do karaoke ...
2015-10-02 Food & drinks
firmy:
Kellogg's
,
Carat
,
Grey
,
Posterscope
marki:
Pringles
Wampir w jesiennej kampanii marki Oreo
Rozpoczęła się jesienna kampania ciastek Oreo (Mondelez Polska). Motywem przewodnim są animowane spoty telewizyjne i internetowe utrzymane w bajkowej konwencji. Pokazują one, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem np. wampira ...
2015-09-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
The Martin Agency
marki:
Oreo
Jogobella zachęca do muzycznej zabawy
W nowym spocie Jogobelli (Zott) motyw muzyczny znany z reklam marki wykonywany jest w różnych stylach i z różnymi tekstami. Do podobnej zabawy zapraszani są także odbiorcy. Reklama, która ...
2015-07-20 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
Lemon Sky
marki:
Jogobella
Jogobella zachęca do muzycznej zabawy
×
Kampania wizerunkowa marki Prince Polo
W połowie czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa pod hasłem „Sam wiesz, co dobre” marki Prince Polo (Mondelez Polska). Reklama ma inspirować Polaków do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą ...
2015-06-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Prince Polo
Zottarella promowana przez książkę kucharską
Firma Zott Polska rozpoczęła kampanię promującą markę Zottarella. Powstała m.in. książka kucharska z przepisami na potrawy z wykorzystaniem mozzarelli tej marki. Kampania promuje trzy warianty produktu. W ramach kampanii przygotowano ...
2015-06-03 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
Delikatessen
,
Isobar
marki:
Zottarella
Jogobella nawiązuje do włoskiego stylu
Jogobella (Zott) wprowadza na rynek nowy produkt – jogurt panna cotta w czterech smakach. Towarzyszy temu kampania reklamowa, która podkreśla włoski styl i smak produktu. W ogólnopolskich stacjach radiowych do ...
2015-05-13 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
Isobar
,
M+K
,
Pahnke
,
Posterscope
marki:
Jogobella
Jogobella nawiązuje do włoskiego stylu
×
Ostatnia kostka czekolady w kampanii Milka
Z początkiem maja marka Milka rozpoczęła kampanię promocyjną. Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą ulubioną czekoladą i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 mln ...
2015-05-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Milka
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
Alpen Gold (Mondelez Polska) rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Kampania ma formę konkursu dla konsumentek ...
2015-04-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Alpen Gold
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
×
Arla Foods rozbudza apetyt na gotowanie
Startuje kolejna edycja kampanii serków Apetina (Arla Foods) pod hasłem „Dobrze się komponuje”. W tym roku komunikacja obejmie zasięgiem telewizję, prasę oraz internet. W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring popularnych programów ...
2015-04-03 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Zott Polska promuje Twaróg Zott Natur
W okresie przed Świętami Wielkanocnymi firma Zott Polska rozpoczęła kampanię promującą Twaróg Zott Natur. Spot telewizyjny zachęca do wspólnych rodzinnych wypieków. W zeszłym roku producent przeprowadził relaunch opakowań twarogu. Zmianie ...
2015-03-17 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Carat
,
Pahnke
marki:
Zott
Kampania promocyjna ciastek belVita
W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska). Akcja realizowana jest pod hasłem „Dla mistrzów poranka”. W spocie bohater w zabawny sposób relacjonuje małe, zwyczajne ...
2015-02-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
belVita
Apetyczne inspiracje z marką Apetina
Pod hasłem „Tajemny składnik – co na obiad? Apetyczne Inspiracje” ruszył konkurs promujący serki kremowe Apetina. Akcja zorganizowana w ramach serwisu Ugotuj.to jest elementem trwającej obecnie kampanii budującej wizerunek serków jako ...
2014-11-19 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [76]
działy
› promocje i PR [73]
› innowacje i nowości [11]
› handel [8]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [26]
› Zott [20]
› Arla Foods [10]
› Aldi [8]
› Kraft Heinz [7]
› Adam Foods [1]
› Agora [1]
› Bacardi-Martini [1]
› Biedronka [1]
› Ferrero [1]
› Kellogg's [1]
› Stock Polska [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [31]
› mleko [27]
› owoce i warzywa [7]
› inne produkty [6]
› kawa i herbata [3]
› alkohol [2]
firmy marketingowe
› Carat [76]
› Big Picture [12]
› iProspect [11]
› Isobar [10]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [8]
› Event Factory [7]
› IQ Marketing [7]
› Liquid Thread [7]
› Amnet [6]
› Opus B [5]
› VML [5]
› XConcept [5]
› Golden Submarine [4]
› Lubię To [4]
› Next [4]
› Pahnke [4]
› Posterscope [4]
› Sarigato [4]
› Hypermedia Isobar [3]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [2]
› Aegis Media [2]
› Ancymony [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Film Produkcja [2]
› Hasselford [2]
› Scholz & Friends [2]
› The Digitals [2]
› Ad Butik [1]
› ANDO [1]
› BBDO [1]
› Brain [1]
› BrainBox [1]
› Carla Zuri [1]
› Communication Unlimited [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Delikatessen [1]
› GetHero [1]
› Gong [1]
› Grey [1]
› Lemon Sky [1]
› Locomotive [1]
› Mindshare [1]
› M+K [1]
› Multi Communications [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› One Eleven [1]
› Papaya Films [1]
› Pellybay [1]
› Peppermint [1]
› Practum Consulting [1]
› Red8 Advertising [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SMG Next [1]
› Smolar [1]
› The Martin Agency [1]
› Washing Machine [1]
› W&K London [1]
marki
› Milka [13]
› Monte [7]
› Jogobella [6]
› Arla Apetina [5]
› Pudliszki [5]
› Jacobs [3]
› Lurpak [3]
› Prince Polo [3]
› Belriso [2]
› belVita [2]
› Heinz [2]
› Oreo [2]
› Zottarella [2]
› Alpen Gold [1]
› Arla [1]
› Berliso [1]
› Castello [1]
› Dr Gerard [1]
› Halls [1]
› Jim Beam [1]
› Lubisie [1]
› Martini [1]
› Pringles [1]
› Zott [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA