KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
Liczba wyszukanych artykułów: 221
Marka Lipton docenia kreatywnych optymistów
29 marca 2016 ruszyła akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich kreatywnych miłośników herbaty. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Atelier PR
,
Lubię To
,
Mindshare
marki:
Lipton
Marka Lipton docenia kreatywnych optymistów
×
Najlepsi Wspierają Najlepszych z Tymbarkiem
Tymbark udowadnia, że najlepsi piłkarze mają najlepszych kibiców. Nowy konkurs organizowany pod hasłem #NajlepsiWspierająNajlepszych to okazja dla wszystkich fanów piłki nożnej, by pokazać swoje wsparcie dla najlepszych zawodników. - Tymbark ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
TBWA
marki:
Tymbark
Najlepsi Wspierają Najlepszych z Tymbarkiem
×
Niespodzianka od Kubusia pod etykietą
W najnowszej kampanii telewizyjnej Kubuś czegoś intensywnie szuka. Finalnie okazuje się, że chodzi o niespodziankę ukrytą pod etykietami soków. To kolekcja naklejek, którą kompletują dzieci z każdą etykietką Kubusia. W ...
2016-05-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Niespodzianka od Kubusia pod etykietą
×
Łowicz rozpoczął swoją największą kampanię outdoorową
Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach - dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach Polski to największa tego typu kampania ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Łowicz rozpoczął swoją największą kampanię outdoorową
×
poprzedni
następny
Knorr wprowadza na rynek linię Naturalnie smaczne
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nową linię produktową marki Knorr. W ramach strategii komunikacji przygotowano działania w prasie, na outdoorze oraz w internecie. Celem kampanii, obok launchu linii Naturalnie ...
2016-04-27 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
OS3
marki:
Knorr
Czysta woda – promocja Kubusia Waterrr
W nowej kampanii telewizyjnej Kubusia Waterrr, marka promuje swoją nowość - wodę niegazowaną. W dynamicznym spocie widzimy dzieci, które są w ciągłym ruchu, a wszystkim ich aktywnościom towarzyszy woda. - ...
2016-04-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Czysta woda – promocja Kubusia Waterrr
×
poprzedni
następny
Animacja 360 stopni w kampanii marki Tymbark
W nowym spocie, który nawiązuje do limitowanej edycji egzotycznych napojów z linii Owoce Świata Tymbarku, wykorzystano animację w technologii 360 stopni. - Spot marki odwzorowuje charakter egzotycznych napojów. Animacja przenosi ...
2016-04-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Animacja 360 stopni w kampanii marki Tymbark
×
Kupiec wykorzystuje popkulturowe inspiracje
"Zdrowa inspiracja na co dzień" - to hasło kampanii reklamowej wafli ryżowych firmy Kupiec. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktu i zainspirowanie odbiorców do tworzenia z wafli posiłków na każdą okazję ...
2016-04-20 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
dotPR
,
Mindshare
,
Peppermint
marki:
Kupiec
Kupiec wykorzystuje popkulturowe inspiracje
×
Niezwykli bohaterowie w kampanii Tigera
18 kwietnia rusza kampania reklamowa napojów Tiger Energy Drink. Bohaterowie spotu to ludzie, którzy żyją z fantazją i nie hamują wyobraźni. Hasłem reklamowym kampanii jest "Prze Tiger". Ma symbolizować to, że ...
2016-04-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Tiger
Niezwykli bohaterowie w kampanii Tigera
×
Arkadiusz Milik reklamuje Turniej o Puchar Tymbarku
Napastnik reprezentacji Polski Arkadiusz Milik występuje w spocie telewizyjnym reklamującym Turniej "Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku". Na mocy przedłużonej niedawno umowy z firmą Tymbark Arkadiusz Milik jako ambasador ...
2016-04-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Tymbark
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Kampania internetowa makaronów Malma
Właśnie ruszyła internetowa kampania Malmy promująca włoską elegancję w kuchni i na stole. Na banerach widoczne są zarówno perfekcja wykonania, jak i pasja gotowania. - Doskonałość zapewniona dzięki wykorzystaniu do ...
2016-04-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Eura 7
,
Mindshare
marki:
Malma
Kampania internetowa makaronów Malma
×
Szczęśliwe dzieciństwo w kampanii marki Kubuś
Marka Kubuś w rozpoczętej 14 marca kampanii reklamowej pokazuje bliskie każdej matce momenty dorastania dzieci. Kampania skierowana jest do dzieci. W 30-sekundowym spocie podziwiać można dziecięcą pomysłowość, zaangażowanie oraz niczym ...
2016-03-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Lubella promuje makarony pełnoziarniste
Marka Lubella (Grupa Maspex) rozpoczęła kampanię reklamową pełnoziarnistych makaronów - Lubella Pełne Ziarno. Promuje je jako smaczny i zdrowy składnik obiadów. - Nowa kampania zwraca uwagę na fakt, że Lubella ...
2016-03-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
marki:
Lubella
Lubella promuje makarony pełnoziarniste
×
OS3 z budżetem marki Knorr
Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie kampanii wprowadzającej na rynek polski nową gamę produktów Knorr Naturalnie smaczne! (Unilever). Agencja jest odpowiedzialna za obsługę kampanii w obszarze digital, outdoor oraz ambient ...
2016-03-15 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
OS3
marki:
Knorr
Zupa pomidorowa bohaterem kampanii Łowicza
Rozpoczęła się nowa kampania promująca markę Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Jej główną bohaterką jest zupa pomidorowa, którą dzięki różnorodności produktów Łowicz można przygotowywać na wiele sposobów. Łowicz w nowej ...
2016-03-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
Zupa pomidorowa bohaterem kampanii Łowicza
×
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
W nowym spocie marki Krakus promowana jest oferta najlepszych produktów na świąteczny stół. W filmie, obok żurku w kartonie i koncentratu żurku, widoczne są również ogórki konserwowe i chrzan tarty ...
2016-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Krakus
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
×
Nowa kampania linii soków Vitamini
Rusza kampania sponsoringowa Vitamini - nowych soków marchwiowo-owocowych od Tymbarku. Billboardy sponsorskie w prostej i niekonwencjonalnej formie prezentują wszystkie zalety soków. - Owocowe tornado można zobaczyć również na ekranach bankomatów ...
2016-02-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Nowa kampania linii soków Vitamini
×
poprzedni
następny
Rusza wielka kampania makaronów Lubella
Lubella udowadnia, że dania z makaronu nie muszą być nudne. Przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych marka inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti. Pierwszy spot rozpoczyna nowy kierunek komunikacji ...
2016-02-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
GPD
,
Mindshare
marki:
Lubella
Rusza wielka kampania makaronów Lubella
×
Startuje kampania produktów dżemowych Łowicz
Rozpoczęła się nowa kampania marki Łowicz, która podkreśla różnorodność produktów dżemowych w jej ofercie. Kampania zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych - ich konsystencję ...
2016-02-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Łowicz
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [221]
działy
› promocje i PR [217]
› innowacje i nowości [22]
› handel [11]
› badania [2]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [142]
› Tymbark [40]
› Mondelez Polska [29]
› Lubella [22]
› FoodCare [13]
› Kraft Heinz [10]
› Unilever [8]
› Lewiatan [5]
› abc [3]
› Delikatesy Centrum [3]
› Eurocash [3]
› Pudliszki2 [3]
› Tesco [3]
› Green Factory [2]
› Groszek [2]
› Haribo [2]
› Upfield [2]
› Carrefour [1]
› Eurosklep [1]
› Gama [1]
› I.D.C. Polonia [1]
› Kupiec [1]
› Levant [1]
› Red Bull [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [100]
› inne produkty [56]
› słodycze i przekąski [45]
› owoce i warzywa [31]
› mleko [3]
› kawa i herbata [3]
› mięso i ryby [2]
firmy marketingowe
› Mindshare [221]
› Brasil [51]
› BrainBox [23]
› Big Picture [22]
› Y&R [15]
› Carla Zuri [12]
› GPD [11]
› Lemon Sky [10]
› Ogilvy & Mather [10]
› Event Factory [8]
› IQ Marketing [8]
› Grey [7]
› BrandLab [6]
› Grupa 3 [6]
› Scholz & Friends [6]
› AdValue [5]
› Bardzo [5]
› Publicis [5]
› Truskavka [5]
› Advalue [4]
› Change Integrated [4]
› OS3 [4]
› 21East [3]
› Hasselford [3]
› Isobar [3]
› Liquid Thread [3]
› Made in Mind [3]
› Me&My Friends [3]
› MSL Group [3]
› Opus B [3]
› Change Serviceplan [2]
› Effectica [2]
› Eura 7 [2]
› FaceAddicted [2]
› Hand Made [2]
› Hill+Knowlton [2]
› Kids & Young [2]
› Lubię To [2]
› MullenLowe [2]
› Plankton [2]
› Riodepost [2]
› Serviceplan Health [2]
› Starcom [2]
› Well Rounded Design [2]
› Wieden+Kennedy [2]
› Ambasada BC [1]
› Atelier PR [1]
› Bayard [1]
› Brand Support [1]
› Bravo Production [1]
› Carat [1]
› Ceska Hlava [1]
› CzteryCzwarte [1]
› DDB & Tribal [1]
› DeLord [1]
› dotPR [1]
› EDDA [1]
› Ellmann Creative [1]
› Fireball [1]
› Five Media [1]
› Garaż [1]
› Havas [1]
› Heads Advertising [1]
› Henyo Behrendt [1]
› K2 Media [1]
› Made in PR [1]
› Marka Boska [1]
› Mint Media [1]
› Naive Films [1]
› Pakt [1]
› Papaya Films [1]
› Peppermint [1]
› Pro Production [1]
› PZL [1]
› Shootme [1]
› TBWA [1]
› Testardo Gram [1]
› theAddictives [1]
› The Media Insight [1]
› VOC Events [1]
› XConcept [1]
marki
› Tymbark [43]
› Kubuś [27]
› Lubella [23]
› Milka [20]
› Łowicz [15]
› Tiger [15]
› Pudliszki [9]
› Frugo [7]
› Black [5]
› Malma [5]
› Oreo [5]
› Kotlin [4]
› Knorr [3]
› Krakus [3]
› Mlekołaki [3]
› belVita [2]
› Fit & Easy [2]
› Haribo [2]
› Heinz [2]
› Kasia [2]
› Puchatek [2]
› 4Move [1]
› Ahmad Tea [1]
› Algida [1]
› Andante [1]
› Big Milk [1]
› DecoMorreno [1]
› Delma [1]
› DrWitt [1]
› Fitella [1]
› Joyfills [1]
› Kubuś Waterrr [1]
› Kupiec [1]
› Lipton [1]
› Lubisie [1]
› NGine [1]
› Prince Polo [1]
› Rama [1]
› Red Bull [1]
› San [1]
› Włocławek [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA