KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Przestrzeń
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg zmian. 19 kwietnia wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe warianty smakowe. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Prism Studio
,
Przestrzeń
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
×
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian dla marki BOBO FRUT. Przygotowane zostało nowe pozycjonowanie oraz strategia komunikacji marki. Wchodząca na rynek nowa identyfikacja wizualna opakowań to pierwszy etap zmian. BOBO FRUT to ...
2023-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
Wyraz
marki:
BoboFrut
BOBO FRUT ma nową identyfikację wizualną
×
Marka Bakalland przeszła rebranding
Po 10 latach marka Bakalland (FoodWell) przechodzi kompleksowy rebranding i zmienia identyfikację wizualną. Odświeżone logo, unowocześnione opakowania produktów marki można zobaczyć w kampanii, która ruszy 13 marca pod hasłem "JESZ, co ...
2023-03-08 Soft drinks
firmy:
FoodWell
,
CzteryCzwarte
,
GPD
,
Hackett Hamilton
,
Przestrzeń
,
Starcome
marki:
Bakalland
Marka Bakalland przeszła rebranding
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 r. dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią. Obejmuje ona nowe pozycjonowanie oraz wzornictwo opakowań. Hasło "Rockstar. Przejmij scenę" ...
2021-04-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
OMD Media Direction
,
Przestrzeń
,
Questia Communications
marki:
Rockstar
Marka Rockstar z nowym pozycjonowaniem
×
poprzedni
następny
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
Nałęczowianka w butelce 1,5 L, wykonanej w 50% z PET z recyklingu (rPET), jest już dostępna w sieci Biedronka. Równolegle Nestle Waters intensyfikuje działania edukacyjne, popularyzujące odpowiednią segregację butelek PET i ...
2020-06-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kolejny wariant Nałęczowianki w butelce z recyklingu
×
poprzedni
następny
NAŁ BIO – nowość w segmencie napojów to go
Producent marki Nałęczowianka wprowadza do oferty napój NAŁ BIO w dwóch wariantach smakowych i butelce o poręcznej pojemności. Dzięki zawartości naturalnych aromatów i cukru trzcinowego, niskiej kaloryczności oraz czystemu składowi produkt ...
2020-04-30 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji - taki ma być odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa. Marka zdecydowała się na zmiany, które mają ją wyróżnić na sklepowych półkach ...
2019-02-18 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
Spółka Nestle Waters zaprezentowała nowe opakowania naturalnej wody mineralnej marki Nałęczowianka. Głównym elementem etykiety jest napis NAŁ, na którym znajduje się rok 1817 oznaczający uruchomienie uzdrowiska w Nałęczowie, a także ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka wprowadza nowe opakowania
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [7]
› FoodWell [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Artcore [2]
› Chimney [2]
› MEC [2]
› UM [2]
› UM Thrive [2]
› CzteryCzwarte [1]
› GPD [1]
› Hackett Hamilton [1]
› OMD Media Direction [1]
› Prism Studio [1]
› Questia Communications [1]
› Starcome [1]
› Wyraz [1]
› Zenith [1]
marki
› Nałęczowianka [6]
› Bakalland [1]
› BoboFrut [1]
› Hardmade [1]
› Rockstar [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA