KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
CzteryCzwarte Brand Design
Liczba wyszukanych artykułów: 18
Walentynki z Łowiczem
Z okazji Walentynek marka Łowicz wprowadziła do sprzedaży aż dwa limitowane produkty. Dżem truskawkowy i syrop o smaku malinowym ze specjalnymi, walentynkowymi etykietami są dostępne w wybranych sklepach. Walentynkową odsłonę ...
2019-02-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Łowicz
Walentynki z Łowiczem
×
poprzedni
następny
Nowa identyfikacja dla puszek 3 Cytryny i 3 Pomarańcze
3 Cytryny i 3 Pomarańcze to najpopularniejsze napoje marki Zbyszko. Inwestycja w nowe technologie oraz zmiana wizerunku linii przyniosła pozytywną reakcję rynku. Kolejnym etapem rozwoju marki jest rozszerzenie portfolio linii o ...
2016-08-26 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Zbyszko
,
3 Cytryny
,
3 Pomarańcze
Nowa identyfikacja dla puszek 3 Cytryny i 3 Pomarańcze
×
Nowa Karotka Plus od Fortuny
Agencja CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowała nowe opakowania dla soków Karotka Plus. Nowa linia podkreślające smak i funkcjonalny charakter produktu właśnie wchodzą na rynek. Na zlecenie Agros-Nova, agencja stworzyła nową linię ...
2015-03-10 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Fortuna
Nowa Karotka Plus od Fortuny
×
poprzedni
następny
Linia funkcjonalnych soków marki Fortuna
Marka Fortuna (Agros-Nova) całkowicie zmienia linię soków marchewkowo-owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów z dodatkami funkcjonalnymi oraz zmiana wyglądu opakowań. Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty ...
2015-02-12 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
MediaCom
marki:
Fortuna
Linia funkcjonalnych soków marki Fortuna
×
Redesign napojów Zbyszko
W wyniku wygranego przetargu agencja CzteryCzwarte Brand Design przeprowadziła redesign opakowań marki Zbyszko. Wprowadzone rozwiązania wizualne lepiej oddają jakość i smak produktów oraz wzmacniają komunikację przewag w stosunku do marek sieciowych ...
2014-12-09 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Zbyszko
Redesign napojów Zbyszko
×
poprzedni
następny
Nowa odsłona wody i napojów marki Żywioł
W czerwcu produkty marki Żywioł od Żywiec Zdrój pojawiły się na rynku w odświeżonych opakowaniach. Od teraz produkty marki będą dostępne z nowymi etykietami oraz z odświeżonym logo. W przypadku gazowanych ...
2014-07-17 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Żywioł
Nowa odsłona wody i napojów marki Żywioł
×
poprzedni
następny
Limitowana edycja syropów Łowicz debiutuje w telewizji
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca edycję limitowaną syropów Łowicz (Agros-Nova). Kampania potrwa 2 miesiące: od czerwca do lipca. Głównym medium będzie telewizja. Informacje o orzeźwiających syropach Łowicz pojawią się w ...
2014-06-13 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Limitowana edycja syropów Łowicz debiutuje w telewizji
×
poprzedni
następny
Czteryczwarte wprowadza nową identyfikację wizualną Fortuny
Nowe wzornictwo produktów marki Fortuna (Agros-Nova) to efekt pracy CzteryCzwarte Brand Design. Projekt nowych opakowań jest wynikiem zmiany strategii marki, której ideą jest podkreślanie naturalności i zdrowia płynącego z produktów przygotowanych ...
2013-11-18 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Fortuna
Czteryczwarte wprowadza nową identyfikację wizualną Fortuny
×
poprzedni
następny
Łowicz i Wedel z nagrodami w konkursie Must Have
Projekt linii Łowicz premium, stworzony przez CzteryCzwarte Brand Design, a także produkty z linii Owoce w Czekoladzie marki Wedel, zostały nagrodzone w tegorocznej edycji konkursu Must Have, organizowanego w ramach Łódź ...
2013-10-30 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Lotte Wedel
,
Brave New Concept
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
E.Wedel
,
Łowicz
Łowicz i Wedel z nagrodami w konkursie Must Have
×
poprzedni
następny
Fortuna wprowadza nową identyfikację opakowań
Projekt nowych opakowań marki Fortuna jest wynikiem zmiany strategii jej właściciela, firmy Agros-Nova. Redesign opakowań przygotowała agencja CzteryCzwarte Brand Design. Marka chce się skupić na podkreślaniu naturalności i zdrowia płynącego ...
2013-10-09 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Fortuna
Fortuna wprowadza nową identyfikację opakowań
×
Sukces projektów Łowicz z CzteryCzwarte
Po roku obecności na rynku, nowe linie dżemów 100% i syropów funkcjonalnych Łowicz notują dobre wyniki sprzedażowe. Zdaniem właściciela marki w dużej mierze jest to zasługa opakowań zaprojektowanych przez CzteryCzwarte Brand ...
2013-08-01 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Łowicz
Sukces projektów Łowicz z CzteryCzwarte
×
poprzedni
następny
CzteryCzwarte dla marki Tarczyn
Agencja CzteryCzwarte Brand Design przeprowadziła redesign soków i napojów Tarczyn (Agros-Nova). Klasyczna prostota, jakość i smak to wartości marki, które znalazły odzwierciedlenie w projektach 21 nowych opakowań wchodzących na rynek ...
2013-07-09 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Tarczyn
CzteryCzwarte dla marki Tarczyn
×
Zmiana identyfikacji wizualnej marki Łowicz
Marka Łowicz należąca do Agros-Nova rozpoczyna rewolucję wizerunkową. Nowa identyfikacja wizualna ma podkreślić wysoką jakość i smak produktów. Firma zapewnia jednak, że ceny nie zostaną przez to podniesione. Szybko ...
2013-06-06 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Łowicz
Zmiana identyfikacji wizualnej marki Łowicz
×
Wyniki konkursu Art of Packaging
Butelka na wodę mineralną Cisowianka Perlage zgłoszona przez firmę Polskie Zdroje uzyskała miano Perła wśród Opakowań w konkursie Art of Packaging Professional. Seria etykiet i opakowań na spożywcze produkty regionalne - ...
2013-03-27 Soft drinks
firmy:
Cartondruck Polska
,
Chespa
,
Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie
,
Diageo
,
Grupa Żywiec
,
Masterpress
,
MM Brown Polska
,
Nałęczów Zdrój
,
O-I
,
Pernod Ricard
,
Sleever International
,
United Packaging
,
Cream
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
JDA Łomża
marki:
Desperados
,
Cisowianka
,
Wyborowa
,
Smirnoff
Wyniki konkursu Art of Packaging
×
poprzedni
następny
Nowa limitowana edycja soków Fortuny
Już po raz drugi agencja CzteryCzwarte Brand Design zaprojektowała opakowania dla limitowanej edycji polskich smaków Fortuny (Agros-Nova). Po raz kolejny Fortuna oferuje konsumentom możliwość przypomnienia sobie typowych dla Polski smaków ...
2013-03-21 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
marki:
Fortuna
Nowa limitowana edycja soków Fortuny
×
poprzedni
następny
Nowa kampania prozdrowotnych syropów Łowicz
Ogólnopolska kampania wspierająca nową linię syropów Łowicz (Agros-Nova) ruszyła w styczniu i potrwa dwa miesiące. W ramach kampanii informacje o innowacyjnych i prozdrowotnych syropach pojawią się w prasie, internecie oraz w ...
2013-01-07 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Nowa limitowana edycja Fortuny
W odpowiedzi na tęsknotę konsumentów za smakami owoców, które pamiętają z dzieciństwa, marka Fortuna (Agros-Nova) wprowadza do sprzedaży jedyne na polskim rynku napoje: jabłko malinówkę i śliwkę mirabelkę. Ta wyjątkowa limitowana ...
2012-03-27 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
Nowa limitowana edycja Fortuny
×
poprzedni
następny
Wyjątkowa linia Fortuny inspirowana Ameryką Południową i Afryką
CzteryCzwarte Brand Design stworzyło projekt limitowanej edycji napojów marki Fortuna (Agros-Nova). Charakterystyczne opakowania z motywem egzotycznej maski właśnie wchodzą na rynek. Zadaniem agencji było zaproponowanie wyrazistego konceptu opakowań dla dwóch ...
2012-02-10 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
CzteryCzwarte Brand Design
Wyjątkowa linia Fortuny inspirowana Ameryką Południową i Afryką
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [18]
działy
› innowacje i nowości [13]
› promocje i PR [5]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Agros-Nova [13]
› Zbyszko [2]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Diageo [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lotte Wedel [1]
› Masterpress [1]
› MM Brown Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› Pernod Ricard [1]
› Sleever International [1]
› United Packaging [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [6]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› CzteryCzwarte Brand Design [18]
› Brand Place [3]
› MediaCom [3]
› Brave New Concept [1]
› Cream [1]
› JDA Łomża [1]
marki
› Łowicz [6]
› Fortuna [5]
› Zbyszko [2]
› 3 Cytryny [1]
› 3 Pomarańcze [1]
› Cisowianka [1]
› Desperados [1]
› E.Wedel [1]
› Smirnoff [1]
› Tarczyn [1]
› Wyborowa [1]
› Żywioł [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA