KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Invitro
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Plan filmowy w kampanii piwa Łomża
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur) pod hasłem "Łomża. Znani z piwa" - podają Wirtualne Media. Spot z kampanii pokazuje, jak w Łomży kręcony jest film akcji. Na ...
2020-03-18 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Invitro
,
MediaCom
,
MullenLowe
marki:
Łomża
Świąteczna kampania reklamowa Oranżady Hellena
27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena (Grupa Colian). Działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży. W bieżącym sezonie świątecznym marka po raz pierwszy ...
2017-11-27 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Brandman
,
Invitro
,
Kolterman Media Communications
,
Universal McCann
marki:
Hellena
Świąteczna kampania reklamowa Oranżady Hellena
×
Nowa kampania spotowa Oranżady Hellena
15 maja, startuje nowa kampania spotowa Oranżady Hellena. Bohaterem akcji po raz kolejny został Kuba Wojewódzki. W kampanii telewizyjnej emitowane będą trzy spoty. Akcja jest elementem szerokiej platformy komunikacyjnej "Autentycznie NAJ" ...
2017-05-16 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Brandman
,
Invitro
,
Kolterman Media Communications
,
Mediabrands Studios
marki:
Hellena
Opus B odświeża trend na polskie wypieki
1 czerwca wystartowała kampania, która ma przypomnieć, że polskie wypieki są wyjątkowe - to skromni bohaterowie codziennych i odświętnych stołów, punkt kulminacyjny każdego rodzinnego spotkania, a nawet przyczynek do burzliwej dyskusji ...
2016-06-02 Food & drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
,
Invitro
,
MEC
,
Opus B
marki:
Polski Cukier
Van Pur promuje nowy napój
22 kwietnia rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek bezalkoholowy produkt - Podpiwek Jędrzej (Van Pur). Kampania reklamowa realizowana jest pod hasłem "Tradycyjnie zakręcony", które podkreśla charakterystyczną cechę brand hero marki ...
2013-04-30 Soft drinks
firmy:
Van Pur
,
Invitro
,
MediaCom
,
Touch Ideas
marki:
Podpiwek Jędrzej
Van Pur promuje nowy napój
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [2]
› Van Pur [2]
› Krajowa Spółka Cukrowa [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [3]
› alkohol [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Invitro [5]
› Brandman [2]
› Kolterman Media Communications [2]
› MediaCom [2]
› MEC [1]
› Mediabrands Studios [1]
› MullenLowe [1]
› Opus B [1]
› Touch Ideas [1]
› Universal McCann [1]
marki
› Hellena [2]
› Łomża [1]
› Podpiwek Jędrzej [1]
› Polski Cukier [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA