KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lubię To
Lubię To
Liczba wyszukanych artykułów: 44
Kampania lekko wytrawnego wariantu Redd's
Kompania Piwowarska rusza z działaniami promującymi Redd's Bianco - nową wersją piwa o lekko wytrawnym smaku winogron. Telewizyjna reklama Bianco, która swoją premierę miała 16 kwietnia, inspiruje do spędzania słonecznych ...
2018-04-17 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
Nairobia
,
Tailor Made PR
marki:
Redd's
Kampania lekko wytrawnego wariantu Redd's
×
poprzedni
następny
Książęce IPA promowane spotem TV
Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z ...
2018-04-04 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
OTO Film
,
Zenith
marki:
Książęce
Książęce IPA promowane spotem TV
×
Wytrawny wariant w ofercie Redd's
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek Redd's Bianco, czyli nowy wariant marki o lekko wytrawnym smaku winogron. Piwa smakowe firmy w tym sezonie będą promowane pod hasłem "Redd's. Inny niż inne" ...
2018-03-23 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
Nairobia
marki:
Redd's
Wytrawny wariant w ofercie Redd's
×
„Ty wybierasz” – kampania marki Książęce
- Warto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą - przekonuje marka piwa Książęce. Bohaterami jesiennej kampanii pod hasłem "Ty wybierasz" są znani z poprzednich odsłon Książę i Tomasz, jednak ...
2017-09-06 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
Zenith
marki:
Książęce
Muzyczna aktywacja i puszka Lecha
Marka Lech rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. "Graj o Spotify z Leszkiem" to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu ...
2017-06-05 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Lech
Muzyczna aktywacja i puszka Lecha
×
poprzedni
następny
Piwo Redd's w nowych opakowaniach
Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową - to warianty, które marka Redd's prezentuje w zmienionej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych ...
2017-04-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Lubię To
,
PZL
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Redd's
Piwo Redd's w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Lech Lite debiutuje w sklepach
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Lech Lite - lekki lager o niskiej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Dynamo Film
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Lech Lite debiutuje w sklepach
×
poprzedni
następny
Pilsner Urquell rozpoczyna kampanię „Wzór Piwnego Smaku”
Głównym elementem kampanii jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji ...
2017-03-10 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Zenith
marki:
Pilsner Urquell
Rusza kampania piwa Pilsner Urquell
Marka Pilsner Urquell (dystrybuowana w Polsce przez Kompanię Piwowarską) rozpoczęła kampanię pod hasłem "Wzór piwnego smaku". Jej osią jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie opowiadają: barman, piwoznawca oraz ...
2017-02-24 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Zenith
marki:
Pilsner Urquell
Kampania marki Lech dla fanów muzyki
28 grudnia, tuż przed rozpoczęciem nowego roku i karnawału, wystartowała akcja skierowana do fanów muzyki. W promocji konsumenckiej "Weź Łyk Muzyki" na uczestników, czeka limitowana edycja puszek Lecha oraz darmowe utwory ...
2016-12-28 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Kampania marki Lech dla fanów muzyki
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa Książęce Golden Ale
Od 4 lipca w największych stacjach telewizyjnych można obejrzeć spot piwa Książęce Golden Ale, w którym podkreślony został jego brytyjski charakter. W ramach kampanii reklamowej nowego piwa, zaplanowano także działania w ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Nairobia
,
Q&A Communications
,
Zenith
marki:
Książęce
Wakacyjna kampania marki Lech
6 czerwca wystartowała akcja skierowana zarówno do fanów muzyki jak i piłki nożnej. "GRASZ CZY GRASZ" to konkurs, w ramach którego na uczestników czekają atrakcyjne nagrody oraz możliwość połączenia dwóch pasji ...
2016-06-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Wakacyjna kampania marki Lech
×
Zott zachęca do projektowania Jogobelli
Marka Jogobella - lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Jogurty Jogobella w butelce dostępne są w sześciu smakach: ...
2016-05-23 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
marki:
Jogobella
Zott zachęca do projektowania Jogobelli
×
Marka Lipton docenia kreatywnych optymistów
29 marca 2016 ruszyła akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich kreatywnych miłośników herbaty. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton ...
2016-05-18 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Atelier PR
,
Lubię To
,
Mindshare
marki:
Lipton
Marka Lipton docenia kreatywnych optymistów
×
Lurpak wzywa amatorów gotowania do improwizacji
Marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny "Akcja improwizacja". W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
W&K London
marki:
Lurpak
Program grantów marki Lech dla polskich miast
Marka piwa Lech uruchomiła program społecznej odpowiedzialności biznesu o nazwie "Lechstarter". Przygotowano milion złotych na projekty, które mają zmienić wygląd i usprawnić funkcjonowanie polskich miast. Przyznanych zostanie 5 grantów o wartości ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Launch deseru Zott na ciepło
Firma Zott Polska wprowadza na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. To kompozycja smaków zawierająca ryż i mleko, przeznaczona do zjedzenia na ciepło. - Belriso Hot ...
2016-02-05 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Aegis Media
,
Carat
,
Lubię To
marki:
Berliso
Launch deseru Zott na ciepło
×
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
W ofercie marki Jogobella - lidera na rynku jogurtów owocowych w Polsce - pojawił się nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową. Jogobella Breakfast ...
2016-01-15 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
Pahnke
marki:
Jogobella
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
×
Zimowa edycja piwa Lecha Premium
W połowie listopada rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej i internetowej Lecha Premium (Kompania Piwowarska). W sklepach będzie dostępna edycja limitowana puszki tej marki. - Po serii letnich przygód przyszedł czas ...
2015-11-19 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Publicon
marki:
Lech
Zimowa edycja piwa Lecha Premium
×
Nowa odsłona promocji Nutelli
Dzięki promocji marki Nutella (Ferrero) konsumenci mają możliwość wyrażenia swoich uczuć lub powiedzenia czegoś miłego swoim bliskim poprzez zamówienie personalizowanych etykiet na słoiki. Aby otrzymać dedykowaną etykietę, konsumenci powinni kupić ...
2015-10-26 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Erste liebe film
,
Lowe
,
Lubię To
,
Vizeum
marki:
Nutella
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [44]
działy
› promocje i PR [43]
› innowacje i nowości [13]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [34]
› Grupa Maspex [3]
› Zott [3]
› Arla Foods [1]
› Ferrero [1]
› SABMiller [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [35]
› napoje bezalkoholowe [3]
› mleko [3]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Lubię To [44]
› MEC [17]
› GPD [12]
› Tailor Made PR [11]
› Zenith [8]
› CzteryCzwarte Brand Design [6]
› Mango Design [6]
› Nairobia [6]
› Publicon [6]
› Afekt [5]
› Carat [4]
› IQ Marketing [4]
› PZL [4]
› Q&A Communications [4]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [4]
› Amnet [3]
› iProspect [3]
› OTO Film [3]
› Mindshare [2]
› Ogilvy & Mather [2]
› S4 [2]
› Aegis Media [1]
› Atelier PR [1]
› DDB & Tribal [1]
› Dragon Rouge [1]
› Dynamo Film [1]
› Erste liebe film [1]
› Focus Advantage [1]
› G7 [1]
› Graffiti [1]
› Grey [1]
› Grupa 3 [1]
› Lemon Sky [1]
› Lowe [1]
› Orka [1]
› Pahnke [1]
› Q&A Consulting [1]
› SiebertHead [1]
› TBWA [1]
› Televisor [1]
› Tequila [1]
› Vizeum [1]
› W&K London [1]
marki
› Lech [11]
› Książęce [10]
› Redd's [7]
› Pilsner Urquell [3]
› Grolsch [2]
› Jogobella [2]
› Tiger [2]
› Berliso [1]
› Dębowe [1]
› DecoMorreno [1]
› Lipton [1]
› Lurpak [1]
› Nutella [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA