KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Agro-Rydzyna uruchomiła produkcję w nowym zakładzie
Przetwórca mięsa należący do Dino Polska zakończył budowę nowego zakładu rozbioru mięsa wieprzowego w Jastrowiu, w województwie wielkopolskim. Agro-Rydzyna jest jedynym dostawcą świeżego mięsa do sieci marketów Dino. Inwestycja o wartości ...
2024-10-25 Soft drinks
firmy:
Agro-Rydzyna
,
Dino
Jesienne smaki lodów w Lidlu
Sezonowe smaki lodów Willisch wróciły do lodówek sieci sklepów Lidl. Dynia dostępna jest w dwóch wariantach: dynia z pomarańczą oraz dynia z czekoladą. – Klienci dopytywali o powrót lodów dyniowych przez ...
2024-10-25 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
Jesienne smaki lodów w Lidlu
×
poprzedni
następny
Diageo podwoi inwestycje w Guinnessa 0.0
Koncern Diageo ogłosił inwestycję w wysokości 30 mln euro w produkcję Guinness 0.0 w St James’s Gate, co zwiększa całkowitą inwestycję firmy w produkcję bezalkoholowego piwa do ponad 60 mln euro ...
2024-10-25 Soft drinks
firmy:
Diageo
marki:
Guinness
Diageo podwoi inwestycje w Guinnessa 0.0
×
Lidl wycofuje lody z błędną zawartością
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany o prowadzonym przez firmę Lidl wycofaniu partii lodów o smaku kokosowym ze względu na pomyłkę producenta, który w opakowaniu lodów o smaku kokosowym, umieścił lody o ...
2024-10-25 Food & drinks
firmy:
Lidl
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
Marki Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię przekąsek. Bakalie w wedlowskiej czekoladzie trafią wkrótce do ogólnopolskiej dystrybucji. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
FoodWell
,
Lotte Wedel
,
24/7PR
,
Brandscope
,
CzteryCzwarte
,
Must Be Loud
,
Starcom
marki:
Bakalland
,
E.Wedel
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
×
poprzedni
następny
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, firma poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki. Nowe propozycje to ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba. - ¡Tierra! Organic ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
×
poprzedni
następny
Pierwszy Polak na czele Carrefour Polska
Tomasz Waligórski, obecny Dyrektor Operacyjny Carrefour Polska, z dniem 1 listopada 2024 roku obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego spółki. Zastąpi na tym stanowisku Tarcka Ouaibi. Tomasz Waligórski jest pierwszym Polakiem, który obejmie ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Pierwszy Polak na czele Carrefour Polska
×
Wartość rynku produktów roślinnych sięga 1,5 mld zł
24 października w trakcie konferencji Plant-Powered Perspectives odbyła się premiera raportu „Branża Żywności Roślinnej w Polsce 2024 – dane, szanse i wyzwania.” Twórcy raportu podjęli się próby zdefiniowania kategorii roślinnej, a ...
2024-10-24 Soft drinks
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta indyjskiej przyprawy zainspirowały firmę Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion. Marka NicNac’s kontynuuje kulinarną podróż po smakach z różnych części świata ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
NicNac's
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
×
Coca-Cola wycofuje z Austrii 26 mln butelek napojów
Coca-Cola musiała wycofać z rynku austriackiego około 26 mln butelek napojów gazowanych, ponieważ mogą zawierać odłamki metalu. Chodzi o około 13 mln litrów napojów takich jak Coca-Cola, Fanta, Sprite i MezzoMix ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Trwają zapisy do XIV Edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to program, który od 16 lat pomaga dzieciom zrozumieć zasady bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, w Internecie, w relacjach z rówieśnikami oraz podczas wypoczynku. Skierowany jest ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
Tej jesieni Wawel przedstawia nową markę CocoACH! Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
×
poprzedni
następny
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
Firma z segmentu bakalii ogłosiła premierę marki SLAY Enjoy the Flavour. Nowa linia przekąsek została stworzona z myślą o młodym pokoleniu, miłośnikach street foodu. Każdy wariant został ma starannie opracowany, aby ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
marki:
SLAY
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
×
poprzedni
następny
Nowa wersja aplikacji Żappka
Aplikacja Żappka została udostępniona w nowej wersji, dzięki czemu jej użytkownicy zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Obecnie trwa ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Hortex wspiera kulturę filmową
Polska marka z prawie 80-letnią tradycją, podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
marki:
Hortex
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
One Agency
marki:
Knorr
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
×
poprzedni
następny
Selgros przygotowuje się na system kaucyjny
Selgros wyposaża swoje sklepy w technologię firmy TOMRA, co stanowi ważny krok w przygotowaniach do funkcjonowania w systemie kaucyjnym w Polsce. Sklepy zostaną wyposażone w urządzenia umożliwiające sprawny odbiór dużej liczby ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Selgros Cash&Carry
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
Marka Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na nowy poziom. Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA