KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Wojtek Sokół w kampanii marki Wyborowa
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa (Pernod Ricard). W nowej odsłonie pod hasłem "Włącz tryb spotkań", marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Założeniem komunikacji jest podkreślenie jak ważne są wspólne ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
VMLY&R
marki:
Wyborowa
Gwarancja zadowolenia z nowości od Bonduelle
Nowy roślinny produkt marki Bonduelle - Kaszetka: mix warzyw i kasz - jest promowany promocją konsumencką pod nazwą "Do syta bez ryzyka - satysfakcja gwarantowana". W jej ramach klienci, którzy ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
marki:
Bonduelle
Ceny w sklepach coraz bardziej wyrównane
W ciągu ostatniego roku sklepy niezależne poprawiły swoją konkurencyjność cenową względem dyskontów i supermarketów. Jednak ograniczenia wywołane przez COVID-19 sprawiły, że znowu wielu producentów zaczęło proponować gorsze warunki handlowi niezależnemu i ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Rusza kampania promująca warzywa produkowane w Polsce
Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii "Moc Polskich Warzyw" jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw ...
2020-10-02 Soft drinks
Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie
Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie Youtube autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami. Jak sam o sobie mówi: "Prowadzę długie i szczere rozmowy ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Moet Hennessy
,
Fantasyexpo
,
Havas Media
marki:
Glenmorangie
Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu
Wawel wprowadza do portfolio nową linię gorzkich Czekolad Premium "Ziarna Świata", które powstają z jedynie trzech składników. W linii znajdziemy 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu
×
Mlekovita zainwestowała w Pilicy
Mlekovita rozpoczyna kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy firma uruchomiła produkcję batoników twarogowych pod markami MiaMu i Tereska. W ramach zrealizowanego projektu przeprowadzono ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
MiaMu
Żywiec Zdrój ma nowe opakowanie z rPET
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek kolejny produkt w butelce wykonanej w 100% z plastiku z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana w nowym, poręcznym formacie 1l, której butelka została ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój ma nowe opakowanie z rPET
×
Roślinne kabanosy Tarczyński
Producent wędlin wprowadził do oferty nową linię kabanosów Rośl-Inne. Są one adresowane do osób, które szukają odmiany w codziennej diecie, ale trudno im zrezygnować z charakterystycznego mięsnego smaku. - Świat ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Roślinne kabanosy Tarczyński
×
„Polskie Smaki” marki Proste Historie
Na rynku debiutują 3 nowe produkty marki Proste Historie firmy Iglotex, bazujące na ziemniakach. TŁUCZONE PYRY na maśle Prosta receptura oparta jest na polskich ziemniakach, polskim maśle i gałce muszkatołowej ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
„Polskie Smaki” marki Proste Historie
×
Biedronka wspiera regionalnych producentów
Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawanych w sieci Biedronka w ramach programu "Czas na wspieranie małych producentów". Ponad 200 produktów od 135 ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Carrefour BIO i Carrefour Express Convenience pod jednym adresem
Carrefour Polska kontynuuje ekspansję formatu Carrefour BIO i sklepów franczyzowych. 30 września w Warszawie sieć otworzyła jednocześnie trzeci sklep z certyfikowaną żywnością ekologiczną oraz sąsiadujący z nim sklep Carrefour Express Convenience ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour BIO i Carrefour Express Convenience pod jednym adresem
×
poprzedni
następny
Sfinks odbudowuje sprzedaż po pandemii
We wrześniu w grupie lokali sieci Sphinx i Chłopskie Jadło, które wznowiły sprzedaż po okresie lockdown, sprzedaż gastronomiczna była niższa o 18% w stosunku do tego okresu roku ubiegłego, podczas gdy ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Sfinks Polska
Wzrost cen szybszy od zakładanego przez ekonomistów
Inflacja wyniosła we wrześniu 3,2% w ujęciu rocznym (wobec 2,9% w sierpniu) - podał Główny Urząd Statystyczny. To dużo więcej, niż spodziewali się ekonomiści. Konsensus rynkowy zakładał inflację na poziomie 2,9% ...
2020-10-01 Soft drinks
Listeria w łososie wędzonym
W wyniku urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto obecność bakterii Listeria monocytogenes w liczbie 210 jtk/g [jednostek tworzących kolonię/gram] w jednej próbce określonego produktu. Spożycie produktu zanieczyszczonego tą bakterią może prowadzić ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Almar
Historie E.Wedel w podcastach
Już 1 października swoją premierę będzie miał pierwszy odcinek z serii podcastów przygotowywanych przez markę E.Wedel we współpracy z najlepszymi polskimi twórcami. - Fascynująca historia tworzenia kultowej marki, cukierniczy talent ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Historie E.Wedel w podcastach
×
Social Tigers współpracuje z Salad Story
Do grona klientów Social Tigers dołącza Salad Story, największa w Polsce sieć lokali serwujących zdrową żywność. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę profili na Facebooku i Instagramie ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Salad Story
,
Social Tigers
DS Smith z nową strategią zrównoważonego rozwoju
Firma opakowaniowa DS Smith wzmacnia swoje zaangażowanie w działania na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym, wprowadzając dwuetapową strategię zrównoważonego rozwoju - Na teraz. I na przyszłość. Koncepcja Na teraz. I ...
2020-09-30 Soft drinks
firmy:
DS Smith
DS Smith z nową strategią zrównoważonego rozwoju
×
poprzedni
następny
Większość graczy je lub pije podczas gry
Firma analityczna Newzoo przygotowała analizę dotyczącą sięgania po napoje i przekąski w czasie rozrywki przy grach komputerowych. Znaczna większość graczy na świecie i w Europie je lub pije podczas zabawy ...
2020-09-30 Soft drinks
ZM Silesia dywersyfikuje produkcję
W celu zapewnienia ciągłości produkcji i dostaw w przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej, Zakłady Mięsne Silesia wdrożyły strategię dywersyfikacji produkcji w ramach swoich zakładów. Choć produkty firmy są wytwarzane w pięciu ...
2020-09-30 Food & drinks
firmy:
Cedrob
,
Gobarto
,
ZM Silesia
[1]
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
|
445
|
446
|
447
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA