KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Carrefour otwiera czwartą placówkę Supeco
Carrefour Polska rozwija koncept Supeco. 9 lipca sieć otworzyła w Jaworznie czwarty w kraju sklep w tym formacie. Supeco to połączenie dyskontu i hurtowni, dedykowane zarówno klientom indywidualnym, jak również biznesowym ...
2020-07-09 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Supeco
Carrefour otwiera czwartą placówkę Supeco
×
Marka Graal wzmacnia działania reklamowe
Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a w czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa ...
2020-07-09 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Konspol wycofuje dwie partie hamburgerów
Główny Inspektorat Sanitarny nakazał wycofanie dwóch partii produktu "Hamburger XXL drobiowo-wieprzowy" oraz "Hamburger drobiowy" ze względu na wykrycie obecności bakterii Listeria monocytogenes. Spożycie żywności zanieczyszczonej Listeria monocytogenes może prowadzić do ...
2020-07-09 Food & drinks
firmy:
Konspol
marki:
Konspol
Konspol wycofuje dwie partie hamburgerów
×
Sektor mleczarski chce dyskusji nad projektami ekologicznymi UE
Dwie strategie w ramach Europejskiego Zielonego Ładu - ochrony bioróżnorodności i "Od pola do stołu" - w kształcie zaproponowanym przez Komisję Europejską martwią branżę mleczarską. Jej zdaniem potrzebne są: dyskusja nad ...
2020-07-09 Food & drinks
Wakacyjna loteria Kaufland i Payback
Ponad 30 mln złotych zaoszczędzili do tej pory klienci sklepów Kaufland robiący zakupy z kartą Payback. W ciągu 2 lat funkcjonowania Programu w marketach sieci skorzystało z niego prawie 7 mln ...
2020-07-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Biedronka wspiera seniorów w akcji „Nadzieja”
Do darczyńców w akcji charytatywnej "Nadzieja" dołączyła sieć Biedronka, w której od dziś, 9 lipca można kupić książkę "Nadzieja". Sieć przekazała 1 062 038 złotych na wsparcie seniorów. "Nadzieja" to ...
2020-07-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Manufaktura Czekolady nowym klientem Good One PR
W lipcu agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Manufakturą Czekolady Chocolate Story. To pierwsza i jedna z nielicznych firm w Polsce, która zajmuje się produkcją czekolady bean to bar, czyli ...
2020-07-09 Food & drinks
firmy:
Manufaktura Czekolady
,
Good One PR
Zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków
Firma badawcza Nielsen przeanalizowała dane sprzedażowe poszczególnych kategorii FMCG od marca do maja 2020 r., gdzie okres marzec-kwiecień to czas zakupów na zapas i kwarantanny społecznej. Z kolei w maju Polacy ...
2020-07-08 Soft drinks
Zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków
×
FoodCare buduje dystrybucję w Ameryce Północnej
Spółka FoodCare, producent m.in. napoju energetycznego marki Black, podpisała list intencyjny z kanadyjskim LeanLife Health Inc. Dzięki swojemu partnerowi, Polska firma chce zbudować dystrybucję produktów Grupy w Kanadzie i Stanach ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
LeanLife Health
Grupa Schwarz przejmie środkowoeuropejski biznes Tesco?
Analitycy z London Stock Exchange uważają, że Tesco może wycofać się z biznesu w Europie Środkowej. Ich zdaniem, sklepy w Czechach, Słowacji i na Węgrzech miałaby przejąć Grupa Schwarz, do której ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Schwarz Group
,
Tesco
Minionki na etykietach wody Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek produkty z etykietami przedstawiającymi Minionki. Pojawiły się one na etykietach wody niegazowanej 500 ml. Działania promocyjne pod hasłem "Złap bzika na punkcie wody" prowadzone są w ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Minionki na etykietach wody Żywiec Zdrój
×
poprzedni
następny
Ajvar Podravka promowany w sieci
Podravka wraz z Tomaszem Jakubiakiem oraz popularnym portalem Czytamyetykiety.pl promują jeden ze sztandarowych produktów producenta - pastę warzywną Ajvar Podravka. Wspólne działania mają na celu dostarczenie konsumentom inspiracji na dania z ...
2020-07-08 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Podravka
Edward Bajko na czele PIM
W tym tygodniu odbyło się pierwsze posiedzenie Zarządu Polskiej Izby Mleka IV kadencji, który został wybrany podczas Walnego Zgromadzenia Członków Polskiej Izby Mleka pod koniec czerwca. Członkowie Zarządu spośród siebie ...
2020-07-08 Food & drinks
Kampania napojów Hortex na TikToku
W ramach kampanii digitalowej napojów Hortex, na TikToku wystartował challenge #zdecydujwduecie. "Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?" W challenge'u odpowiedzi na to pytanie należy udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Pure Play
marki:
Hortex
Miody pitne niesycone bliżej GTS
W Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej opublikowane zostały opracowane przez Polską Radę Winiarstwa wnioski o zatwierdzenie zmiany w specyfikacjach staropolskich tradycyjnych miodów pitnych będących Gwarantowanymi Tradycyjnymi Specjalnościami. - Oznacza to, że ...
2020-07-08 Food & drinks
Wedel ma agencję kreatywną
Zakończył się przetarg na obsługę marki czekolady E.Wedel. Jego zwycięzcą została agencja Saatchi & Saatchi. Zaprojektuje ona komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 rok, czyli rok jubileuszu Wedla ...
2020-07-08 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
Saatchi & Saatchi
marki:
E.Wedel
Natura Cold Press przyciągnęła inwestora
Działający od 2016 r. polski producent soków wyciskanych na zimno metodą ciśnieniową (HPP), zdobył inwestora. Fundusz bValue, za którym stoi m.in. Marian Owerko, współtwórca Bakallandu i winiarska rodzina Jantoń, zainwestował w ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
bValue
,
Natura Cold Press
Natura Cold Press przyciągnęła inwestora
×
Większość Polaków to racjonalni konsumenci
Polscy shopperzy są przeważnie rozważni i pragmatyczni (25%). Interesują się rabatami na znane marki. Podobnie jest w przypadku zakupowych entuzjastów (20%), którzy jednak częściej porównują ceny między sklepami. Na trzecim ...
2020-07-07 Soft drinks
Intermarche wprowadza dodatkowe obniżki cen
Sieć sklepów Intermarche obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Grupa Chorten ma już ogólnopolski zasięg
Województwa wielkopolskie i zachodniopomorskie to dwa nowe obszary rozwoju Grupy Chorten, która wzmocniła swój makroregion Zachód. Dzięki temu zyskała ogólnopolski zasięg, jeśli chodzi o możliwości współpracy ze sklepami partnerskimi, producentami i ...
2020-07-07 Soft drinks
firmy:
Chorten
[1]
454
|
455
|
456
|
457
|
458
|
459
|
460
|
461
|
462
|
463
|
464
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA