KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Dooti Donuts kolejnym sponsorem Meet at Rift
Należąca do firmy Stokson marka Dooti Donuts została partnerem wydarzenia gamingowego Meet at Rift, które odbywa się w dniach 17-18 lutego w warszawskim EXPO XXI. To już kolejna aktywacja gamingowa, w ...
2024-02-14 Food & drinks
firmy:
Stokson
marki:
Dooti Donuts
Dooti Donuts kolejnym sponsorem Meet at Rift
×
Danone podsumowuje pierwszy rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała zapowiedzi dotyczące ambitnych celów klimatycznych, ale także ochrony zasobów wodnych ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone podsumowuje pierwszy rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
×
Branża piwna kolejny rok na minusie
Rok 2023 był najgorszym dla producentów piwa na przestrzeni ostatnich lat. Z danych NielsenIQ wynika, że sprzedaż spadła o 6,9%. Polacy kupili aż 400 mln półlitrowych butelek i puszek piwa mniej ...
2024-02-13 Soft drinks
Branża piwna kolejny rok na minusie
×
Dobry początek roku w sektorze HoReCa
Subindeks Barometru EFL dla sektora HoReCa na I kwartał br. wyniósł 50,1 pkt., o 4,8 pkt. więcej niż kwartał wcześniej. Jest to najlepsze otwarcie roku od czterech lat, kiedy w styczniu ...
2024-02-13 Soft drinks
Wyniki kontroli jakości handlowej lekkich alkoholi
Inspektorzy Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wzięli pod lupę jakość handlową piw smakowych oraz drinków alkoholowych gotowych do spożycia, czyli segmentu RTD. Najczęściej nieprawidłowości dotyczyły oznakowania produktów, stwierdzono również zaniżoną lub ...
2024-02-13 Soft drinks
Nowe przepisy mają wyeliminować podróbki miodów
18 kwietnia w życie wchodzi rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, które zmienia sposób oznaczeń na opakowaniach. Z etykiet znikną sformułowania takie jak "mieszanka miodów pochodzących z UE i niepochodzących z ...
2024-02-13 Food & drinks
Bisfenol A może zniknąć z opakowań żywności
Komisja Europejska rozpoczyna konsultacje w sprawie zakazu stosowania bisfenolu A w opakowaniach żywności. Konsultacje są następstwem opinii Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności, w której stwierdzono, że BPA stanowi problem dla zdrowia ...
2024-02-13 Soft drinks
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - wyraża główną wartość firmy, która jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie ...
2024-02-13 Food & drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
×
Intermarche włącza się do walki o najniższe ceny
Od 12 lutego sieć Intermarché obniża ceny regularne aż 500 produktów z podstawowych kategorii spożywczych i do domu takich jak nabiał, wędliny, napoje czy chemia. Specjalnie oznaczone artykuły będzie można znaleźć ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Polacy przekonują się do kupowania produktów bez opakowania
Czy Polacy przekonają się do kupowania ryżu i makaronu na wagę do własnego pojemnika? Jak wynika z raportu Unpacking the question of packaging-free przygotowanego przez FM Logistic, w wielu krajach taka ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
FM Logistic
Napój Coca-Cola do kupienia tylko na TikToku
Coca-Cola Co. wprowadza na rynek nową odmianę swojego flagowego napoju, który można kupić wyłącznie na platformie mediów społecznościowych TikTok. Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar będzie można kupić na TikTok w USA ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Napój Coca-Cola do kupienia tylko na TikToku
×
Usługa K-Scan wdrożona w trzynastu nowych lokalizacjach
Usługa sieci sklepów Kaufland, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfona, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów Kaufland. Wobec tego sieć konsekwentnie zwiększa jej dostępność, wdrażając ją ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Usługa K-Scan wdrożona w trzynastu nowych lokalizacjach
×
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games
Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Żabka
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games
×
Amsterdam poparł Traktat Roślinny
Miasto poparło Plant Based Treaty, który promuje nawyki zdrowego odżywiania mające mniejszy wpływ na środowisko. Amsterdam stał się pierwszą stolicą w Unii Europejskiej, która tego dokonała – informuje portal PRoto.pl. Stolica ...
2024-02-12 Soft drinks
Rowery elektryczne w loterii marki Kit Kat
Firma Nestlé powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej dla marki Kit Kat pod hasłem „Dobra przerwa. Dobre nagrody.” Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 1 lutego do ...
2024-02-12 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Kit Kat
Paulina Iwaszko dołącza do Tchibo Warszawa
Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej. ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Paulina Iwaszko dołącza do Tchibo Warszawa
×
Dieta pudełkowa w sklepach Lidl
Lidl Polska rozpoczął testy nowego konceptu. W wybranych sklepach sieci dostępny będzie catering dietetyczny od Body Chief – jednej z najpopularniejszych marek tego typu w Polsce. Świeżo przygotowane „pudełka” trafią do ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Body Chief
,
Lidl
Dieta pudełkowa w sklepach Lidl
×
Co dziesiąty Polak rezygnuje w styczniu z alkoholu
Co trzeci Polak (34%) ma w swoim otoczeniu kogoś, kto w styczniu powtrzymał się od spożywania napojów alkoholowych. Co dziesiąty z kolei sam zdecydował się na podjęcie wyzwania Dry January – ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki
Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki. W ofercie sieci znajdą się też ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Żabka
Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki
×
poprzedni
następny
Jednodniowa restauracja Lubella
W ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz” Lubella zwraca uwagę, że z makaronem można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Tym razem marka inspiruje do oszczędzania pokazując, że w domu zjemy ...
2024-02-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Polot
,
Starcom
marki:
Lubella
Jednodniowa restauracja Lubella
×
poprzedni
następny
[1]
70
|
71
|
72
|
73
|
74
|
75
|
76
|
77
|
78
|
79
|
80
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA