KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Nowy smak Musli od Sante
Musli Sante to linia produktów dla tych, którzy preferują tradycyjne śniadania i smaki. W linii pojawił się nowy produkt - Musli orzechowe, z dodatkiem orzeszków arachidowych, migdałów i orzechów nerkowca ...
2022-08-16 Food & drinks
firmy:
Sante
marki:
Sante
Nowy smak Musli od Sante
×
Tchibo pozbywa się rosyjskiego biznesu
Jeden z czołowych producentów kawy na świecie, niemiecka firma Tchibo, wycofała się z rosyjskiego biznesu - donosi Business Insider Polska, powołując się na Kommersant. Firma przestała być właścicielem spółki zależnej ...
2022-08-16 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Firma mleczarska skorzystała ze wsparcia Polskiej Strefy Inwestycji
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna udzieliła wsparcia kolejnym przedsiębiorcom. Od początku roku Zarząd PSSE wydał 35 decyzji o wsparciu o łącznej wartości ponad 1,14 mld zł, z równoczesną deklaracją utworzenia 168 nowych ...
2022-08-16 Soft drinks
firmy:
Lacpol
Przerwy w dostawach słodyczy marki Wawel
Ogromne podwyżki cen produktów i mediów uderzają nie tylko w gospodarstwa domowe, ale też w producentów. Przyznała to firma cukiernicza Wawel, której głównym problemem jest kwestia porozumienia się z odbiorcami, którzy ...
2022-08-16 Food & drinks
firmy:
Wawel
Carrefour z ofertą franczyzy dla sklepów wielkopowierzchniowych
Carrefour inwestuje w rozwój oferty franczyzowej. Sieć przygotowała ofertę współpracę w tym modelu dla segmentu hipermarketów. Pierwszy wielkopowierzchniowy Carrefour w Polsce prowadzony przez niezależnego przedsiębiorcę i franczyzobiorcę sieci rozpocznie działalność w ...
2022-08-16 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Wystartowała kampania „Pomagaj i wygrywaj” marki Harnaś
Harnaś po raz kolejny wspiera strażaków z OSP. Nowa kampania łączy w jednej aktywacji loterię podkapslową dla konsumentów i konkurs, w którym jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej mogą otrzymać bezpośrednie wsparcie finansowe ...
2022-08-16 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Harnaś
Wystartowała kampania „Pomagaj i wygrywaj” marki Harnaś
×
poprzedni
następny
Warzywne piwa na półkach Carrefour
W sklepach sieci Carrefour zadebiutowały właśnie pierwsze w Polsce warzywne piwa, które warzone są na naturalnym soku z buraków, pomidorów oraz marchwi. Rzemieślnicze piwa o naturalnie warzywnych smakach są produkowane ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Browar Nook
,
Carrefour
marki:
Nook
Warzywne piwa na półkach Carrefour
×
Aktywacja Bakomy z udziałem Katarzyny Bosackiej
Pod hasłem "Gotuj Naturalnie" marka Bakoma realizuje aktywację, która jest częścią nowej strategii komunikacji. Jej celem jest zbudowanie różnorodnych i atrakcyjnych dla konsumenta kontekstów konsumpcji. W akcji pojawia się Katarzyna Bosacka ...
2022-08-12 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
H2O
marki:
Bakoma
Aktywacja Bakomy z udziałem Katarzyny Bosackiej
×
Szczyt w inflacji w Polsce?
Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane inflacyjne za lipiec. W ubiegłym miesiącu ceny dóbr i usług były średnio o 15,6% wyższe niż rok wcześniej i wyższe niż wskazywał wstępny odczyt wskaźnika. Takiego ...
2022-08-12 Soft drinks
Kolejny krok ku mleku o obniżonej alergenności
Trwają prace w ramach projektu "A2A2 - nowa droga produktów mlecznych - zastosowanie selekcji genomowej w produkcji żywności o obniżonej alergenności". Inicjatywa Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka osiągnęła półmetek ...
2022-08-12 Food & drinks
Sofe-Group Poland zainwestuje w KSSE
Firma z kapitałem ukraińskim zainwestuje w Myszkowie około 9 mln zł - podała Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna. W ramach inwestycji powstanie nowy zakład produkcyjny, w którym będą wytwarzane przemysłowe urządzenia chłodnicze ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Sofe-Group
Loteria Kubusia dla najmłodszych
Marka Kubuś wystartowała z nową loterią dla najmłodszych. W ramach akcji "Wróć do szkoły z pasją" dzieci mogą zdobyć nagrody i rozwijać swoje pasje. Na uczestników czekają nagrody odpowiadające trzem sferom ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
POS Media Poland
marki:
Kubuś
Loteria Kubusia dla najmłodszych
×
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”
"Kupujesz więcej, płacisz mniej" - to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Makro Polska. Jej celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu "Zielone etykiety", którym ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Incubi
,
Starcom
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety”
×
Aldi ma brand heroes
Ruszyła nowa kampania sieci Aldi pod hasłem "ALDI ma to COŚ do szkoły". Celem akcji jest poinformowanie klientów o szerokiej ofercie artykułów szkolnych oraz podkreślenie, że w Aldi jest wszystko, co ...
2022-08-12 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Opus B
Polaków interesują ukraińskie produkty, choć ich nie znają
Tylko co piąty Polak jest w stanie wymienić jakiekolwiek marki ukraińskie, jednak produkty naszych sąsiadów chętnie widzielibyśmy na półkach polskich sklepów. Niemal 60% Polaków deklaruje chęć zakupu produktów ukraińskich marek sprowadzanych ...
2022-08-11 Soft drinks
Smak piwa Brooklyn w Polsce
Carlsberg Polska wprowadza do dystrybucji markę popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy. - ...
2022-08-11 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Brooklyn
Smak piwa Brooklyn w Polsce
×
poprzedni
następny
Jak konsumenci reagują na zmiany cen i dostępności cukru
W ostatnich tygodniach spotykamy się z informacjami o ograniczonej ilości białego cukru w sklepach. Duże sieci handlowe wprowadzają reglamentację towaru, a internauci sygnalizują swoje obawy związane z niedostatkiem cukru. Z ...
2022-08-11 Soft drinks
Jak konsumenci reagują na zmiany cen i dostępności cukru
×
Intermarche kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów postawiła na remodeling supermarketów Intermarche w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe. W nowej odsłonie funkcjonuje już ...
2022-08-11 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Intermarche kontynuuje remodeling swoich sklepów
×
poprzedni
następny
Gordon’s 0.0 proc.
Pod koniec lipca na sklepowych półkach pojawił się nowy Gordon's 0.0 proc., czyli bezalkoholowa wersja znanego ginu. Produkt przeznaczony dla osób, które nie piją alkoholu lub ograniczają jego spożycie, jednak nadal ...
2022-08-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Diageo
,
Żabka
marki:
Gordon's
Maga Foods wykreślona z listy sankcyjnej
Z listy sankcyjnej firm prowadzonej przez MSWiA w związku z agresją Rosji na Ukrainę został wykreślony producent surówek, firma Maga Foods, ponieważ zmienił się jego właściciel - spółka została przejęta przez ...
2022-08-11 Food & drinks
firmy:
Maga Foods
[1]
214
|
215
|
216
|
217
|
218
|
219
|
220
|
221
|
222
|
223
|
224
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA