KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Kaufland rozwija usługę K-Scan
Kaufland inwestuje w rozwiązania, które mają ułatwić i skrócić proces zakupowy. Są to m.in. kasy samoobsługowe oraz usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów. Do tej pory klienci mogli ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland rozwija usługę K-Scan
×
EstraSOS – wegańskie sosy do dań i sałatek
Producent naturalnych suplementów diety, onesano wprowadza linię produktów zaliczanych do sektora żywności wzbogaconej. EstraSOS to wegańskie sosy do dań i sałatek, będące połączeniem naturalnego smaku z maksymalną wygodą stosowania. Opakowanie EstraSOSu ...
2023-10-19 Food & drinks
firmy:
onesano
marki:
EstraSOS
EstraSOS – wegańskie sosy do dań i sałatek
×
poprzedni
następny
Monster Energy i Call of Duty łączą siły
Po ogłoszeniu Monster Energy jako sponsora Call of Duty League w kwietniu tego roku, Activision i Monster Energy wspólnie prezentują cztery nowe, limitowane puszki Monster Energy Call of Duty dostępne w ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Dino Polska wchodzi w e-commerce
Dino Polska zawarło ze spółką eZebra.pl przedwstępną warunkową umowę sprzedaży udziałów i umowę wspólników, na podstawie której Dino Polska nabędzie 75% udziałów w eZebra.pl. Cena za udziały wyniesie około 61 mln ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Dino
,
eZebra.pl
Kampania produktów roślinnych Alpro
Firma Danone rozpoczęła kampanię „Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie”, która promuje produkty roślinne. Obejmuje emisję spotu telewizyjnego, digital i promocję konsumencką. Kampania powstała na podstawie globalnych materiałów wideo. Przekonuje, że włączenie do ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Badi Badi
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Alpro
Chiński rynek mleka i eksport mleka z Polski do Chin
18 października Polska Izba Mleka zorganizowała konferencję prasową projektu pn. Trade Milk, finansowanego z Funduszu Promocji Mleka. Projekt jest kontynuacją 3-letniego programu informacyjno-promocyjnego, finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej ...
2023-10-19 Food & drinks
Loteria Monopoly dla płatków śniadaniowych Nestle
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla płatków śniadaniowych marki Nestlé ogólnopolską loterię inspirowaną Monopoly. 4 października ruszył okres sprzedaży produktów promocyjnych, a 16 października rozpoczął się okres przyjmowania zgłoszeń w loterii promocyjnej ...
2023-10-19 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Loteria Monopoly dla płatków śniadaniowych Nestle
×
Wszystkie sklepy Lidl mają elektroniczne etykiety
System elektronicznych oznaczeń cenowych (ESL) to innowacja, która jest stosowana już we wszystkich sklepach Lidl w Polsce. To krok w stronę oszczędności surowców oraz wygody zarówno konsumentów, jak i pracowników sieci ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Lidl
Żabka Nano debiutuje w Galerii Północnej
Galeria Północna rozszerza swoją ofertę spożywczą. W obiekcie pojawiły się dwa nowe punkty – tradycyjna Żabka ulokowana na pasażu oraz autonomiczna Żabka Nano, która znajduje się na drugim piętrze. W obydwu ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka Nano debiutuje w Galerii Północnej
×
poprzedni
następny
Carrefour ratuje samotne owoce
Carrefour od 2013 roku wdraża w Polsce program „STOP Marnotrawstwu”, którego celem jest przeciwdziałanie wszelkim formom marnotrawstwa. W ciągu ostatnich 10 lat sieć uratowała przed wyrzuceniem do śmieci ponad 22 tys ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour ratuje samotne owoce
×
Producent opakowań ze wsparciem Krakowskiego Parku Technologicznego
Już 40 małopolskich firm skorzystało ze wsparcia Polskiej Strefy Inwestycji od początku tego roku. 29 małych i średnich przedsiębiorców oraz 11 dużych firm zainwestuje łącznie ponad 1,5 mld zł w rozwój ...
2023-10-19 Soft drinks
firmy:
Opax
Polscy konsumenci są coraz bardziej wymagający
Wymagania zakupowe konsumentów ulegają ciągłym zmianom. Obecnie Polacy chcą być traktowani indywidualnie i coraz częściej zwracają uwagę na dobry stosunek jakości do ceny. A jeśli produkt lub usługa nie spełniają ich ...
2023-10-18 Soft drinks
Rynek private label przebije w tym roku 40 mld zł
Sprzedaż produktów pod markami własnymi rośnie w Polsce 1,5 raza szybciej niż wynosi ogólny wzrost rynku. Polacy wydają rocznie na te produkty ponad 40 mld zł - wynika z badań firmy ...
2023-10-18 Soft drinks
Henkell Freixenet przedstawia unikalny koncept winiarski
Firma Henkell Freixenet Polska zaprezentowała nowatorski koncept win spokojnych – French Dog. Wina z nowej linii są dostosowane do potrzeb polskiego konsumenta, a oryginalna etykieta wyróżnia je na sklepowej półce. Prace ...
2023-10-18 Food & drinks
firmy:
Henkell Freixenet
marki:
French Dog
Henkell Freixenet przedstawia unikalny koncept winiarski
×
poprzedni
następny
Hellena namawia by chwalić siebie
28 września ruszyła kampania #Hellendż oranżady Hellena. Koncept kampanii oparty został na dumie i chwaleniu się osiągnięciami. Wychowani w przeświadczeniu, że skromność jest cnotą, a chwalenie się równoważne jest z przechwalaniem ...
2023-10-18 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Czarny majonez Heinz na Halloween
Koncern Heinz ogłosił wprowadzenie do Polski swojego pierwszego majonezu z czarnym czosnkiem tuż przed Halloween. Majonez z czarnym czosnkiem to idealny sos na Halloween, który łączy wegański majonez Heinz z bogatym ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Czarny majonez Heinz na Halloween
×
Coca-Cola rozpoczyna współpracę z Pernod Ricard
Grupa Pernod Ricard działająca w segmencie win i napojów spirytusowych nawiązała współpracę z Coca-Cola Co. Jej celem jest stworzenie Absolut & Sprite, czyli gotowego do spożycia koktajlu (RTD) na bazie wódki ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Pernod Ricard
marki:
Sprite
,
Absolut
Majonez Kielecki z jajek od kur z chowu ściółkowego
Flagowy produkt Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” – Majonez Kielecki – pojawił się w wersji wyprodukowanej wyłącznie na bazie jajek od kur z chowu ściółkowego. Do sklepów skierowano kilkadziesiąt ton majonezu, powstałego ...
2023-10-17 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
Inicjatywa Lidl na rzecz zrównoważonego rozwoju
„Lidl YOU #teamlidl” – to hasło międzynarodowej inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, z którą Lidl Polska startuje w tym tygodniu. Długoterminowy program ma przybliżyć ponad 360 tysiącom pracowników w 31 krajach ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Jubileuszowa kampania Żabki
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak... w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały ...
2023-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Garden of Words
,
Performics
,
Spark Foundry
[1]
99
|
100
|
101
|
102
|
103
|
104
|
105
|
106
|
107
|
108
|
109
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA