KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Coca-Cola inspirowana technologią AI i wizją przyszłości
Coca-Cola Zero Cukru 3000 to napój, który daje możliwość poznania wizji przyszłości, dzięki wykorzystaniu ludzkiej inteligencji i kreatywności oraz możliwości, jakie daje technologia AI. Projekt związany jest z globalną platformą Creations ...
2023-09-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola inspirowana technologią AI i wizją przyszłości
×
poprzedni
następny
Strategia sklepów E. Leclerc na niełatwe czasy
Z ostatnich badań przeprowadzonych przez NielsenIQ wynika, że aż trzy czwarte konsumentów ocenia swoją sytuację finansową jako gorszą niż rok temu. Wielu przyznaje, że ich głównym celem jest szukanie oszczędności, a ...
2023-09-12 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
Twaróg wędzony na liście produktów chronionych w UE
Twaróg wędzony jest 46 polskim produktem chronionym w Unii Europejskiej. Produkt trafił do unijnego rejestru gwarantowanych tradycyjnych specjalności 6 września 2023 r. Twaróg wędzony to szczególny rodzaj sera twarogowego niedojrzewającego. Metoda ...
2023-09-12 Food & drinks
Tofu Panierowane marki Well Well
Well Well, marka specjalizująca się w spożywczych produktach roślinnych, wprowadza na rynek wygodne w przygotowaniu Tofu Panierowane. - Jeszcze kilka lat temu tofu kojarzyło się nam najczęściej z neutralnym w smaku ...
2023-09-12 Food & drinks
firmy:
Well Well
marki:
Well Well
Tofu Panierowane marki Well Well
×
Śliwka Nałęczowska pod opieką FCB&theMilkman
Grupa Colian wybrała agencję FCB&theMilkman do nowej kampanii wizerunkowej i stałej obsługi marki czekoladek Śliwka Nałęczowska. Agencja wygrała przetarg na nową kampanię wizerunkową wraz z nadzorem nad produkcją spotu i prowadzeniem ...
2023-09-12 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
marki:
Śliwka Nałęczowska
UOKiK stawia zarzuty Carrefour Polska
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty spółce Carrefour Polska. Zastrzeżenia szefa urzędu budzi nieuzasadnione pobieranie opłat od kontrahentów za transport towarów z magazynu centralnego do sklepów sieci. Za nieuczciwie wykorzystywanie przewagi ...
2023-09-11 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Smaki kuchni świata w nowych VEGETA Natur Fix
Do linii Fix VEGETA Natur dołączyły kolejne warianty – tym razem inspirowane smakami świata m.in. kuchnią chińską czy meksykańską. - Dzięki nowym smakom Fix VEGETA Natur, szybko i wygodnie przygotujesz w ...
2023-09-11 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Vegeta
Smaki kuchni świata w nowych VEGETA Natur Fix
×
poprzedni
następny
Wódka Reyka dostępna również w Polsce
Islandzka wódka Reyka pojawiła się w sprzedaży w Polsce. To esencja Islandii zamknięta w butelce oraz smak, który zachwyca i przenosi w najpiękniejsze zakątki wyspy. Reyka ma swoje korzenie w wiosce ...
2023-09-11 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
William Grant & Sons
marki:
Reyka
Wódka Reyka dostępna również w Polsce
×
poprzedni
następny
Polacy masowo korzystają z promocji przy zakupach żywności
W sumie już 90,5% Polaków regularnie kupuje w sklepach jakąś część żywności w promocjach. Tylko w ciągu dwóch lat nastąpił wzrost aż o jedną trzecią. Blisko 29% konsumentów kupuje 20-40% art ...
2023-09-11 Soft drinks
Sokołów przechodzi w nowe ręce
W związku z odejściem na emeryturę Bogusława Miszczuka, który przez 22 lata piastował funkcję Prezesa Zarządu firmy Sokołów, stanowisko to obejmie Przemysław Gostkiewicz – doświadczony prezes firmy rolno-spożywczej BZK Bakoma. Pracę ...
2023-09-11 Soft drinks
firmy:
Sokołów
5. urodziny eurocash.pl
24 września minie 5 lat od dnia, kiedy Grupa Eurocash uruchomiła eurocash.pl – obecnie największą platformę zakupową B2B dla lokalnego handlu w Polsce. Z rozwiązania oferującego ponad 15 tys. produktów korzysta ...
2023-09-11 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Ruszył nowy konkurs Hochland
4 września wystartował nowy konkurs promocyjny Hochland Polska pod hasłem „Dzielenie się dobrem smakuje najlepiej”. Jest on realizowany na terenie całej Polski w placówkach handlowych prowadzących sprzedaż serów marki Hochland. Na ...
2023-09-11 Food & drinks
firmy:
Hochland
PanParagon pokazał alkoholową mapę Polski
Aplikacja PanParagon zaprezentowała wyniki badań dotyczących wielkości spożycia oraz preferencji alkoholowych różnych regionów Polski – podaje Business Insider Polska. Napoje alkoholowe najczęściej pojawiają się na paragonach w województwie śląskim oraz zachodniopomorskim ...
2023-09-08 Soft drinks
Raper Jacuś w kampanii Frugo Energy
Firma FoodCare wystartowała z drugą częścią kampanii promującej napoje Frugo Energy. W ramach kampanii, w telewizji i digitalu, pojawił się utwór oraz teledysk rapera Jacusia pt. „Brokatowa Sukienka”. Początkowo utwór powstał ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
GPD
marki:
Frugo
„Mistrz i uczeń” ponownie w kampanii marki Krakus
Rozpoczął się drugi etap kampanii marki wędlin Krakus w ramach cyklu „Mistrz i uczeń”. W nowej odsłonie kampanii promującej parówki z szynki ponownie występuje aktor Piotr Zelt. - Pierwsza odsłona kampanii ...
2023-09-08 Food & drinks
firmy:
Animex
,
Cape Morris
,
Dobro
,
FCB&theMilkman
,
Zenith
marki:
Krakus
Nowości BoboVita z bohaterami Świnka Peppa
W portfolio marki BoboVita pojawiły się nowe musy owocowe w tubkach, ciasteczka i batoniki owsiano-rodzynkowe, z bohaterami animacji Świnka Peppa. Nowości BoboVita to kompozycje owoców, np. truskawek i wiśni z bananem ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
BoboVita
Nowości BoboVita z bohaterami Świnka Peppa
×
poprzedni
następny
Łaciate zasady w kampanii wizerunkowej Mlekpolu
W świecie mazurskich łąk panują proste „Łaciate zasady”. „Spiesz się powoli”, „przeżuwaj dobre chwile”, a na pewne rzeczy „machaj ogonem” – nowa kampania mleka marki Łaciate zachęca konsumentów do tego, by ...
2023-09-08 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Łaciate zasady w kampanii wizerunkowej Mlekpolu
×
Startuje nowa edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Tegoroczna edycja akcji „Mamo, tato, wolę wodę!” jest już 14. odsłoną przygód Zdrojka i jego przyjaciół. W tym roku kompleksowe przygotowanie i organizacja programu znów leżą po stronie NAV agency. Od ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
Witold Sowiński dyrektorem Franczyzy w Auchan
Witold Sowiński objął z dniem 1 września stanowisko dyrektora ds. Franczyzy w Auchan Retail Polska. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój sieci franczyzowej Auchan na polskim rynku, zgodnie ze strategią firmy. Witold ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Auchan
9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.
Według badań PARPA z 2022 r. 7% kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95% Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co ...
2023-09-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.
×
poprzedni
następny
[1]
109
|
110
|
111
|
112
|
113
|
114
|
115
|
116
|
117
|
118
|
119
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA