KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Promocja nowego smaku Lipton Ice Tea
Wystartowała akcja promująca nowy smak herbaty Lipton Ice Tea. Akcja "Green Tea" opiera się na mechanizmie buy&get i realizowana jest w hipermarketach w całej Polsce. Celem promocji jest poinformowanie konsumentów o ...
2004-08-04 Soft drinks
Prymat przedstawia ambitne plany
Producent przypraw chce zwiększyć w tym roku sprzedaż o 35% - do 140 mln PLN. Mają mu w tym pomóc nowe kontrakty z sieciami handlowymi (Kaufland, Polomarket) oraz rozszerzenie asortymentu. - ...
2004-08-04 Food & drinks
Nidan Group dynamicznie zwiększa obroty
Rosyjski producent soków owocowych w pierwszej połowie tego roku zwiększył sprzedaż o 45%, osiągając poziom 191 mln litrów. Firma poinformowała, że pod względem wzrostu obrotów I półrocze 2004 jest lepsze od ...
2004-08-04 Soft drinks
"Spróbuj Olimpiady" z Lechem
Pod tym hasłem rozpoczęła się kampania promocyjna marki Lech Premium, związana ze zbliżającymi się Igrzyskami Olimpijskimi w Atenach. Lech Premium, sponsor polskiej reprezentacji olimpijskiej, przygotował dla kibiców prezenty: płyty VCD zawierające filmy ...
2004-08-04 Food & drinks
Najważniejsza jest jakość, cena i marka
Są to główne czynniki, jakie biorą pod uwagę Polacy, dokonując zakupów codziennego użytku. Takie wnioski wynikają z badań, jakie przeprowadziła Pracownia Badań Społecznych na zlecenie Stowarzyszenia ProMarka. Głównymi czynnikami, jakimi spontanicznie kierują ...
2004-08-04 Soft drinks
Nowa kampania Królewskiego
Z początkiem sierpnia rozpoczęła się teaserowa faza kampanii piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Billboardy ze sloganem "Równe piwo dla równych facetów" będą miały swoje rozwiązanie za blisko dwa tygodnie. Kampania jest realizowana ...
2004-08-04 Food & drinks
Oferty międzynarodowe
Rosyjski importer zajmujący się obrotem m.in. owoców i warzyw w puszkach, soków owocowych i warzywnych, napojów poszukuje dostawców z Europy. nazwa firmy: Lamans adres: Profsoyuznaya street, bld.57, r.817 kod pocztowy: 117420 miasto: Moskwa telefon: +70 953 ...
2004-08-04 Soft drinks
Tyskiego Najlepszego!
W sobotę na ulicach 20 największych miast Polski oraz w miejscowościach turystycznych rozpoczął się kolportaż Kuriera Tyskiego - gazety promującej markę Tyskie. Jest to część jubileuszowej kampanii "Tyskie - 375 lat ...
2004-08-04 Food & drinks
Wyszukiwarka Onet.pl nadal najbardziej popularna
Wyszukiwarka Onet.pl w pierwszym półroczu 2004 roku notowała miesięcznie średnio 69 mln zapytań. Dla porównania - wyszukiwarka Wirtualnej Polski notowała w tym czasie 40 mln zapytań. Strony wynikowe serwisu OnetSzukaj (Wyszukiwarki i ...
2004-08-04 Soft drinks
Wilbo rozczarowało wynikami
Nawet o 12%, czyli najwięcej ze wszystkich notowanych papierów, spadała podczas wczorajszej sesji cena akcji Wilbo, jedynego na giełdzie przetwórcy ryb. Jeden walor wyceniono na 2,63 PLN, czyli najtaniej od przełomu ...
2004-08-04 Food & drinks
Lepsze wyniki Mieszka
Kilka miesięcy wcześniej niż planowano, Mieszko rozpoczął rozmowy w sprawie konsolidacji z innymi podmiotami z branży. Giełdowa spółka zainteresowana jest firmami o przychodach od kilkudziesięciu do 100 mln PLN z uzupełniającym ...
2004-08-03 Food & drinks
Specjalna butelka Coca-Coli
W polityce korporacyjnej amerykańskiego koncernu dokonała się prawdziwa rewolucja. Na półkach sklepowych sieci dyskontowej Plus pojawiła się specjalnie zaprojektowana, bezzwrotna butelka. Coca-Cola wykonała krok, co do którego zapewniała, że nigdy nie będzie ...
2004-08-03 Soft drinks
Trwa ostra walka o piwny rynek
Browary przewidywały na ten rok kilkuprocentowy wzrost sprzedaży piwa, ale plany zepsuła kiepska pogoda. Sprzedaż jest zagrożona. Dlatego producenci stosują coraz bardziej agresywne metody docierania do odbiorców. Zagraniczne koncerny, jak Heineken ...
2004-08-03 Food & drinks
Nestle jest przekonane o sprzedaży Perrier
Przedstawiciel Nestle Waters powiedział, że koncern w zasadzie podjął już decyzję o sprzedaży w ciągu najbliższych kilku miesięcy marki Perrier. Rozmowy koncernu ze związkami zawodowymi działającymi w zakładzie produkującym wodę utknęły w ...
2004-08-03 Soft drinks
Brok-Strzelec zwiększył sprzedaż
Zarząd Browarów Polskich Brok-Strzelec poinformował o 48,8% wzroście sprzedaży w lipcu. Jest to kolejny miesiąc jej wyraźnej poprawy. Browary Polskie Brok Strzelec informowały wcześniej o 39% wzrośnie sprzedaży w czerwcu, a ...
2004-08-03 Food & drinks
Walka o niedzielny handel - tym razem w Warszawie
Solidarność tłumaczy, że walczy o dobro pracowników ciemiężonych przez wielkie sieci handlowe. Ale jeżeli jej pomysł wejdzie w życie, to będzie to pyrrusowe zwycięstwo. Bo to właśnie ci pracownicy najszybciej stracą ...
2004-08-03 Soft drinks
Trwają kontrole w zakładach mięsnych
Wizytacja przez rosyjską kontrolę weterynaryjną zakładów mięsnych, które chcą eksportować na tamtejszy rynek, przebiegła dość sprawnie. Siedmiu przedstawicieli Federacji Rosyjskiej stworzyło siedem grup złożonych także z powiatowego lekarza weterynarii i przedstawiciela ...
2004-08-03 Food & drinks
PepsiCo skupi się na wartościach odżywczych
Koncern rozpocznie we wrześniu pierwszą kampanię, w której promować będzie jednocześnie wiele różnych produktów ze swojego portfolio. Firma skoncentruje się na wskazaniu konsumentom walorów odżywczych poszczególnych produktów. Program o nazwie "Smart Choices ...
2004-08-03 Soft drinks
Ukraina - wyższe prognozy wzrostu PKB
Rząd Ukrainy podwyższył z 9,5 do 10,5% prognozę wzrostu gospodarczego w tym roku, głównie dzięki większemu od spodziewanego popytowi w budownictwie i przemyśle przetwórczym ...
2004-08-03 Soft drinks
Większa aktywność inwestorów wokół ZPT
Ożywił się ruch wokół prywatyzacji Zakładów Przemysłu Tłuszczowego. Na nieformalnych spotkaniach ze związkowcami ZPT spotykali się kolejno przedstawiciele Mlekovity, a potem Olvitu Pro. Według nieoficjalnych informacji Pulsu Biznesu, należąca do Jerzego Staraka ...
2004-08-02 Food & drinks
[1]
2624
|
2625
|
2626
|
2627
|
2628
|
2629
|
2630
|
2631
|
2632
|
2633
|
2634
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA