KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grześki
Liczba wyszukanych artykułów: 86
Grześki w The Voice of Poland
3 września na antenę TVP2 wraca program The Voice of Poland. Uczestnikom siódmej edycji muzycznego talent-show po raz pierwszy będą towarzyszyć Grześki. Kampania marki obejmie lokowanie produktu oraz sponsoring programu ...
2016-09-02 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Mediabrands Studios
marki:
Grześki
Grześki Gofree w nowej odsłonie
Marka Grześki (Colian) zmieniła opakowania wafelków z linii Grześki Gofree. Produkty z nową grafiką, która lepiej akcentuje lekkość i warianty smakowe wafli, są już dostępne na sklepowych półkach. Grześki Gofree ...
2016-08-31 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki Gofree w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Grześki z opakowaniem na Euro 2016
Z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, marka Grześki (Colian) przygotowała wafelki Grześki kakaowe w czekoladzie w limitowanym opakowaniu z motywami sportowymi. Produkt będzie dostępny w sprzedaży od maja ...
2016-04-22 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki z opakowaniem na Euro 2016
×
Gong wybrany do obsługi marki Grześki i Jutrzenka
Grupa Colian nawiązała współpracę z agencją Gong, która będzie pracować dla marek Grześki oraz Jutrzenka Petit Beurre. Obsługa marki wafelków Grześki będzie obejmować w najbliższych miesiącach komunikację w internecie, w ...
2016-03-11 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
marki:
Jutrzenka
,
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Grześki startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle "Dziecku odmówisz?". 1 marca rusza ...
2016-02-29 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Grześki promują się przez nową loterię
×
poprzedni
następny
Propozycje Grupy Colian na jesień i zimę
Na sezon jesienno-zimowy marki Goplana i Grześki wprowadziły do oferty limitowane czekolady z nadzieniami pralin Solidarności i wafelki impulsowe w posypce. Ofertę Goplany uzupełniają nowe czekolady z nadzieniami popularnych pralin ...
2015-10-23 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Goplana
,
Grześki
Propozycje Grupy Colian na jesień i zimę
×
poprzedni
następny
Duża poprawa wyników Grupy Colian
W II kwartale 2015 r. Grupa Colian osiągnęła 210,7 mln PLN przychodów (spadek o 2,8% r/r), 17,5 mln PLN zysku operacyjnego (wobec 0,2 mln PLN w tym samym okresie rok wcześniej) ...
2015-09-01 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Appetita
,
Goplana
,
Familijne
,
Hellena
,
Grześki
Duża poprawa wyników Grupy Colian
×
Nowa odsłona kampanii marki Grześki
28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności marketingowych, opartych na haśle Dziecku odmówisz?. Działania potrwają do końca roku i obejmą telewizję, Internet, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz ...
2015-08-31 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Just
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa odsłona kampanii marki Grześki
×
poprzedni
następny
Szersza oferta wafelków marki Grześki
Marka Grześki (Colian) rozszerzyła ofertę wafelków impulsowych. Na sklepowych półkach pojawiły się Grześki MINI oraz nowe smaki Grześków MEGA. Bestsellerowy wariant klasyczny, wafel w czekoladzie przekładany delikatnym kremem kakaowym jest ...
2015-07-23 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Szersza oferta wafelków marki Grześki
×
poprzedni
następny
Nowa strategia komunikacji marki Grześki
Marka Grześki wdraża nową strategię komunikacji. 1 maja startuje kampania reklamowa wykorzystująca hasło: „Dziecku odmówisz?” Marka chce budować wizerunek nowoczesnej, zapewniającej krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski. W tym celu ...
2015-04-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Just
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa strategia komunikacji marki Grześki
×
Wysoka sprzedaż słodyczy w salonikach Kolportera
W ubiegłym roku sprzedaż batonów i wafli w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press wzrosła o 7,2% w porównaniu z rokiem 2013. Batony i wafle to jedne z najpopularniejszych produktów ...
2015-03-25 Food & drinks
firmy:
Kolporter
marki:
Góralki
,
Princessa
,
Prince Polo
,
Grześki
Colian wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Grupa Colian kolejny raz zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku na licytacje firma przekazała trzy Grześki o imponujących rozmiarach. Wafle o wadze prawie 5 kg i długości 1 ...
2015-01-08 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Producent marki Góralki ożywił segment wafelków
Wafelki wygrały wizerunkowo z innym segmentem słodyczy impulsowych – batonów. Podczas, gdy ta pierwsza kategoria zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży ilościowej na poziomie 2%, popyt na batony spadł aż o ...
2014-10-31 Food & drinks
firmy:
Colian
,
I.D.C. Polonia
,
Lotte Wedel
,
Mondelez Polska
,
Nestle
marki:
Góralki
,
Princessa
,
Prince Polo
,
E.Wedel
,
Grześki
Powrót do szkoły z marką Grześki
Marka Grześki (Colian) rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną "Back to school", przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych konsumentów czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, grześkim ...
2014-08-07 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Powrót do szkoły z marką Grześki
×
Grześki na maszynie LOT-u
W ramach kampanii "Bądź grześki! Chrup swoje!", należący do PLL LOT samolot Embraer 175 przez najbliższe sześć miesięcy będzie latał pod marką Grześki (Colian). Branding samolotu jest elementem współpracy marki ...
2014-06-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Grześki na maszynie LOT-u
×
Druga odsłona kampanii marki Grześki
Ruszyła druga odsłona kampanii wafelków Grześki (Colian) przygotowana w ramach długofalowej komunikacji "Bądź grześki! Chrup swoje!". Komunikacja skupia się tym razem na wyjaśnieniu pojęcia grześkości oraz aktywacji konsumenckiej "Gdzie Cię ...
2014-05-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Universal McCann
,
XConcept
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii marki Grześki
×
Obywafel reklamuje markę Grześki
Startuje kampania reklamowa wafelków Grześki (Colian). Głównym bohaterem reklam jest Obywafel, który zachęca: "Bądź Grześki! Chrup swoje!". W sloganie tym słowo "grześki" jest przymiotnikiem oznaczającym dobrą energię, otwartość i polskość jako ...
2014-05-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Badi Badi
,
Universal McCann
,
XConcept
marki:
Grześki
Akcja promocyjna wafelków Grześki
1 lutego ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna wafelków Grześki "Gra-ski" (Colian). Aby zdobyć nagrody, wystarczy kupić 2 dowolne Grześki, zarejestrować paragon na stronie www.gra-ski.pl i osiągnąć najlepszy wynik w specjalnie przygotowanej ...
2014-02-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
XConcept
marki:
Grześki
Niewielkie zmiany na rynku wafli i batonów
Segment wafli i batonów impulsowych rozwija się w umiarkowanym tempie 3%, wynika z danych firmy badawczej Nielsen, za okres kwiecień 2012-marzec 2013 w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej. Czołówka ...
2013-09-23 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Ferrero
,
I.D.C. Polonia
,
Mars
,
Mondelez Polska
,
Nestle
marki:
Góralki
,
Princessa
,
Prince Polo
,
Knoppers
,
Mars
,
Twix
,
Snickers
,
Kinder
,
Kit Kat
,
Grześki
Colian wierzy w rozwój eksportu
Grupa spożywcza Colian odnotowała w I kwartale tego roku 4,14 mln PLN zysku netto wobec 3,22 mln PLN zysku rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 5,08 mln PLN wobec 1,55 mln PLN ...
2013-05-17 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Goplana
,
Familijne
,
Hellena
,
Grześki
Colian wierzy w rozwój eksportu
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [86]
działy
› promocje i PR [61]
› innowacje i nowości [22]
› handel [5]
› badania [4]
› zagranica [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [84]
› Kolporter [4]
› Mondelez Polska [3]
› Ferrero [2]
› I.D.C. Polonia [2]
› Nestle [2]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› LOT [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [84]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [17]
› Initiative [15]
› Just [11]
› Universal McCann [9]
› Gong [7]
› XConcept [5]
› NAV Agency [3]
› Opus Film [3]
› Peppers Ghost [3]
› Aldentro [2]
› Brand Bridge [2]
› First Line Polska [2]
› G3 [2]
› Lemon [2]
› MullenLowe [2]
› Pure Play [2]
› Walk [2]
› 3M Projekt [1]
› 4Frame [1]
› AdValue [1]
› Asap&Asap [1]
› Badi Badi [1]
› Mediabrands Studios [1]
› Unique One [1]
marki
› Goplana [13]
› Jeżyki [13]
› Śliwka Nałęczowska [7]
› Familijne [6]
› Hellena [5]
› Jutrzenka [5]
› Solidarność [5]
› Prince Polo [4]
› Akuku! [3]
› Góralki [3]
› Princessa [3]
› Elizabeth Shaw [2]
› Kinder [2]
› Toffino [2]
› Wafle Familijne [2]
› Appetita [1]
› Coca-Cola [1]
› E.Wedel [1]
› Famous Names [1]
› Kit Kat [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lily O'Brien's [1]
› Mars [1]
› Mella [1]
› Snickers [1]
› Twix [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA