KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Duże przejęcie na rynku opakowań elastycznych
Austriacka firma Constantia Flexibles, trzeci co do wielkości producent opakowań giętkich na świecie, podpisała umowę przejęcia polskiej firmy Drukpol Flexo. - Inwestycja w rozwój europejskiej platformy druku fleksograficznego wzmocni naszą ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Constantia Flexibles
,
Drukpol Flexo
Carrefour Polska likwiduje część sklepów
Galerie Alkoholi to sieć sklepów specjalistycznych, której akwizycji Carrefour dokonał w 2015 roku. 38 sklepów miało uzupełnić portfel sklepów osiedlowych sieci. Cel nie został jednak osiągnięty i firma podjęła decyzję o ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Ranking ulubionych sklepów Polaków
W tegorocznym Rankingu Popularności Sieci Handlowych czołowe miejsca zajęły sieci: Lidl, Biedronka i Auchan. Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż 35,2% analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Dino
,
Lidl
,
Żabka
MrKryha promuje Rollsy
JBB Bałdyga rusza z kampanią reklamową kiełbasek Rollsów. Realizowana będzie przede wszystkim w digitalu. Jej twarzą został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski). Na YouTube śledzi go ponad 500 tys. użytkowników, a ponad ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
JBB
marki:
Rollsy
Rusza kampania Kaufland Card
Z kampanią nowego programu lojalnościowego możemy spotkać się w mediach już od 26 lutego. W humorystycznych klipach nawiązujących również do aktualnych trendów, Kaufland podkreśla zalety programu lojalnościowego, który od 2 marca ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Kalicińscy
,
Media Insight
Oszczędne święta z Knorr
Marka Knorr zaprasza do udziału w wielkanocnej akcji promocyjnej, w ramach której zwraca konsumentom pieniądze za zakupy. Aby skorzystać z promocji i odebrać zwrot w wysokości 10 zł wystarczy kupić ...
2023-03-03 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Zaskakujące smaki lodów marki Magnum
Marka Magnum (Unilever) wprowadza do sklepów dwa nowe smaki. Double Starchaser i Double Sunlover to świeże propozycje dla osób, które sięgają po lody przez cały rok. Starchaser to lody oblane ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Magnum
Zaskakujące smaki lodów marki Magnum
×
poprzedni
następny
Program dla szkół Akademia Lubella w nowej odsłonie
Choć kulinarne gwiazdy podbiły serca młodych Polaków, wciąż niejeden nastolatek postrzega temat gotowania i odżywiania jako nieatrakcyjny. To przekonanie zamierza zmienić Akademia Lubella -program edukacyjny dla szkół, który wspiera kształtowanie właściwych ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Edycja Limitowana Krakersów Lajkonik
Ser + Jalapeno oraz Bekon to dwa nowe smaki Krakersów mini marki Lajkonik. Krakersy to jedna z ulubionych słonych przekąsek konsumentów. Liderem w tym segmencie jest marka Lajkonik, która posiada aż ...
2023-03-02 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Lajkonik
Edycja Limitowana Krakersów Lajkonik
×
Carrefour odebrał już ponad 11 mln butelek zwrotnych
W 2022 roku Carrefour Polska odebrał w swoich sklepach 11,4 mln butelek zwrotnych, czyli blisko 2 razy więcej niż sprzedał ich swoim klientom. To wynik akcji, w ramach której ta sieć ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour odebrał już ponad 11 mln butelek zwrotnych
×
Stokrotka świętuje 1. urodziny aplikacji
Już blisko 1,5 mln użytkowników ma aplikacja Nasza Stokrotka, która została uruchomiona w marcu 2022. Z okazji pierwszych urodzin Stokrotka przygotowała akcję promocyjną, polegającą na rozdawaniu dodatkowych Płatków. Są to punkty ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Biedronka redukuje zużycie plastiku
Sieć sklepów Biedronka zmniejsza zawartość plastiku w opakowaniach produktów marki własnej. To efekt podjętych działań, które wynikają z zobowiązań Biedronki na rzecz środowiska naturalnego. Tylko w 2022 roku największa sieć ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Grupa Danone z certyfikatem ruchu B Corp
Do końca 2025 roku wszystkie spółki wchodzące w skład grupy spółek Danone dołączą do ruchu Benefit Corporations i uzyskają certyfikat B Corp. Oznacza to, że w najbliższym czasie weryfikacji zostaną poddane ...
2023-03-02 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
Żywiec Zdrój
Ambra planuje przejęcie w Rumunii
Zarea S.A., rumuńska spółka Grupy Ambra, zawarła warunkową umowę nabycia 70% udziałów w spółkach produkujących wina w rumuńskim regionie Dealu Mare - Urlati, praw do znaków towarowych oraz pozostałych aktywów. Warunkiem ...
2023-03-01 Food & drinks
firmy:
Ambra
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Napoje ekologiczne marki Pysio
Grupa Polmlek postanowiła poszerzyć ofertę marki Pysio o kolejne napoje ekologiczne Pysio BIO woda plus sok. W składzie wszystkich nowych produktów znajduje się minimum 45% soków tłoczonych, a recepturę uzupełnia ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Pysio
Napoje ekologiczne marki Pysio
×
poprzedni
następny
Inflacja zmusza Polaków do większej rozwagi
Wyniki badania pracowni Kantar Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumentów. Najliczniejszą grupą pozostają rozważni i pragmatyczni shopperzy, jednak pojawiło się więcej klientów z przymusu i cenoholików ...
2023-03-01 Soft drinks
Polacy zapłacą więcej za Coca-Colę
Koncern napojowy ogłosił, że ze względu na rosnące ceny oraz inflację na światowych rynkach podniesie cenę swojego flagowego produktu. W Polsce wartość rynku bezalkoholowych napojów gazowanych szacowany jest na 20,8 mld ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Kolejna odsłona Akcji Antyinflacja
1 marca rusza kolejna odsłona ogólnopolskiej Akcji Antyinflacja organizowanej przez Carrefour Polska. Do końca miesiąca klienci tej sieci posiadający aplikację mobilną "Mój Carrefour" mogą otrzymać kupony rabatowe 5%, 10% i 15% ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Kolejna odsłona Akcji Antyinflacja
×
Żabka rozdaje klientom hot dogi
Żabka nagradza osoby, które regularnie robią zakupy w jej sklepach. Sieć rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna "Zgarnij hot doga gratis!". Każdy klient, który ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Żabka
[1]
161
|
162
|
163
|
164
|
165
|
166
|
167
|
168
|
169
|
170
|
171
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA