KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Hochland promuje sery Valbon
W tym roku firma Hochland Polska zaplanowała dla serów Valbon specjalną komunikację nawiązującą do francuskiego pochodzenia marki oraz aktywności sprzedażowe. Valbon Camembert oraz Valbon Brie to francuskie sery, tworzone według ...
2023-02-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Valbon
Hochland promuje sery Valbon
×
Shell Cafe w odsłonie 3.0
Shell wdraża na swoje stacje w Polsce kampanię Shell Cafe 3.0, która polega na dostosowaniu oferty sprzedażowej do cyklów dnia. Akcja będzie trwała do końca kwietnia i w tym czasie klienci ...
2023-02-24 Soft drinks
firmy:
Shell
Shell Cafe w odsłonie 3.0
×
Biedronka wybrała zimową stolicę Polski
Najpopularniejszą miejscowością wśród klientów Biedronki została Krynica-Zdrój, bo to tam sieć odnotowała największy wzrost liczby klientów w czasie tegorocznych ferii zimowych. Na podium znalazły się także Muszyna oraz Wisła, a tuż ...
2023-02-24 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Wódka ze Śledzi debiutuje na rynku
W 2022 roku podczas Warsaw Spirit Competition jeden z wizytujących rzucił propozycję, by zrobić produkt na cykliczne "Noce Śledziożerców". Po wielu próbach powstał alkohol zawierający najważniejsze walory smakowe i zapachowe śledzia ...
2023-02-24 Soft drinks
firmy:
On Spirit
marki:
On Spirit
Wódka ze Śledzi debiutuje na rynku
×
Ustawa o Funduszu Ochrony Rolnictwa podniesie ceny w sklepach
W Rządowym Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa. Jego celem jest możliwość uzyskania przez producentów rolnych rekompensaty z tytułu utraty przychodów z prowadzonej działalności w przypadku upadłości ...
2023-02-23 Soft drinks
Tyskie odświeża platformę "Jesteśmy na TY"
Marka piwa Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - "Jesteśmy na TY". Do współpracy zaproszono duety ambasadorów - Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego. Nowa komunikacja pogłębia przekaz platformy marki ...
2023-02-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
BNA
,
Huta 19
,
Juice
,
Moon Films
,
Platige Image
,
Zenith
marki:
Tyskie
Tyskie odświeża platformę "Jesteśmy na TY"
×
Łowicz Boys w nowej odsłonie kampanii "Więcej warzyw jedz"
Kontynuacja kampanii "Więcej warzyw jedz" dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Kampania rozpoczęła się 15-sekundowym spotem telewizyjnym, który inspiruje, jak łatwo można urozmaicić codziennie ...
2023-02-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Miliony oszczędności z Biedronką
Klienci Biedronki korzystający z aplikacji mobilnej, a w niej z Shakeomatu każdego tygodnia mają szansę na zakupy, dzięki którym mogą oszczędzić ponad 100 mln zł. Sieć podkreśla, że wprowadzenie podwójnego Shakeomatu ...
2023-02-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Kaufland rusza z własnym programem lojalnościowym
Choć Polacy zawsze chętnie korzystali z promocji, nigdy wcześniej nie odgrywały one tak istotnej roli jak obecnie - wynika z przygotowanego przez sieć Kaufland raportu "Jak kupują Polacy". Inflacja przyczyniła się ...
2023-02-23 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Trend NoLo przybiera na sile
- Z uwagą obserwujemy trend "NoLo" i sukcesywnie wprowadzamy na rynek produkty winiarskie o niższej czy zerowej zawartości alkoholu - mówią szefowie polskich firm winiarskich zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada ...
2023-02-23 Soft drinks
Ed Sheeran ma własną markę sosów
Piosenkarz Ed Sheeran, we współpracy z firmą Kraft Heinz, wprowadza na rynek własną gamę pikantnych sosów. Marka Tingly Ted's zawdzięcza swoją nazwę dziecięcej ksywce gwiazdy muzyki. - Dużo podróżuję, więc ...
2023-02-23 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Tingly Ted's
Ed Sheeran ma własną markę sosów
×
Żabka testuje system gospodarki obiegu zamkniętego
Od 26 stycznia, w ramach pilotażowego projektu "Zielona Odnowa", klienci sieci Żabka mają możliwość oddawania jednorazowych opakowań po napojach we wszystkich ponad 120 Żabkach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy. Można je zwracać ...
2023-02-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
E-sklepy Stokrotki w kolejnych miastach
Stokrotka rozwija swój sklep internetowy. Od 23 lutego zakupy w e-sklepie sieci można zrobić w kolejnych miastach. Właśnie dołączyły do nich Elbląg i Ełk. Tym samym z oferty Stokrotki online można ...
2023-02-23 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Ambra podsumowuje pierwsze półrocze
Grupa Ambra opublikowała raport finansowy za I półrocze roku obrotowego 2022/2023. W tym okresie przychody ze sprzedaży Grupy wzrosły o 12,7%, do 525,1 mln PLN. Było to przede wszystkim efektem wprowadzonych ...
2023-02-22 Soft drinks
firmy:
Ambra
Większość produktów nadal wolimy kupować stacjonarnie
Zakupy można dziś robić na wiele sposobów, mimo to większość produktów najchętniej kupujemy w sklepie stacjonarnym. Po codzienne sprawunki do obiektu handlowego wybierze się aż trzy czwarte z nas - wynika ...
2023-02-22 Soft drinks
Owsianka XXL od Lubelli
Lubella wprowadza na rynek Owsiankę Lubella XXL. W wygodnym opakowaniu znalazło się pełne ziarno, owoce i jogurt, a wszystko bez dodatku cukru. - Owsianka Lubella to pełnowartościowa przekąska, w dopasowanej ...
2023-02-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Owsianka XXL od Lubelli
×
Lay's wprowadza nową platformę komunikacyjną marki
Marka chipsów Lay's zaprosiła ikonę futbolu Thierry'ego Henry'ego, aby ogłosić kampanię "No Lay's No Game" ("Nie ma meczu bez chipsów Lay's"), która przekonuje, że oglądanie piłki nożnej bez chipsów Lay's jest ...
2023-02-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Lay's
Wirtualna książka kucharska marki Winiary
Marka Winiary wprowadza narzędzie, które ma pomóc wszystkim miłośnikom gotowania. CookBook pełni funkcję osobistej, wirtualnej książki kucharskiej - pozwala zapisać i przechowywać ulubione przepisy z dowolnego źródła i w różnej formie ...
2023-02-22 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Solski Communications obsłuży Mutti
W lutym 2023 roku Solski Communications rozpoczęło współpracę z firmą Mutti, oferującą produkty z włoskich pomidorów, takie jak pulpa, passata czy koncentrat. Agencja prowadzi dla Mutti działania na polskim rynku ...
2023-02-22 Soft drinks
firmy:
Develey
,
Solski Communications
marki:
Mutti
Promocje warzyw, owoców i mięsa przyciągają do sklepów
Niemal wszyscy konsumenci w Polsce robią przynajmniej część zakupów w sklepach, których oferty widzieli w gazetkach. Warzywa i owoce oraz mięso to najchętniej przeglądane i zarazem najczęściej oczekiwane na pierwszych stronach ...
2023-02-21 Soft drinks
[1]
163
|
164
|
165
|
166
|
167
|
168
|
169
|
170
|
171
|
172
|
173
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA