KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Canpack Glass sprzedaje polski biznes
Grupa Canpack i BA Glass ogłaszają, że 2 kwietnia sfinalizowały sprzedaż działalności Canpack Glass w Polsce spółce BA Glass. W konsekwencji huta szkła zlokalizowana w Orzeszu została przeniesiona do BA Glass ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
BA Glass
,
CanPack
Lavazza z dwucyfrową poprawą przychodów
3 kwietnia 2024 Zarząd Grupy Lavazza zatwierdził skonsolidowane sprawozdanie finansowe na dzień 31 grudnia 2023 r. Przychody wzrosły o 13% w stosunku do roku poprzedniego, a rentowność spadła ze względu na ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Favita zdecydowanym liderem rynku
Ser Favita jest najlepiej rozpoznawaną wśród konsumentów marką w kategorii serów sałatkowo-kanapkowych. Trzy dekady jego produkcji to kolejne rekordy sprzedaży – podkreśla firma Mlekovita. - Z badań rynkowych wynika, że ser ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Favita
Ruszyła kampania serków Twój Smak
Wraz z początkiem kwietnia wystartowała miesięczna kampania telewizyjna serków Twój Smak z Piątnicy. Plansze sponsorskie promujące produkty pojawiają się przy emisjach programów kulinarnych i tematycznych oraz popularnych seriali TV. W spotach ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Twój Smak
,
Piątnica
Marki RUSH i noRUSH z nową kampanią wizerunkową
The Essa Co rozpoczyna nową kampanię wizerunkową dla marek RUSH – sportowych napojów izotonicznych i noRUSH – funkcjonalnych wód witaminowych. Jest to efekt współpracy z agencją Walk Creative. Kampania wizerunkowa, stworzona ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Essa
marki:
noRUSH
,
RUSH
Sposób sieci sklepów na ratowanie mięsa przed wyrzuceniem
Denner, szwajcarski detalista z 600 sklepami spożywczymi, wpadł na prosty pomysł ratowania mięsa przed wyrzuceniem. W ramach projektu pilotażowego sieć sprawdzi i zamrozi niesprzedane mięso w dniu, w którym osiągnie datę ...
2024-04-03 Food & drinks
firmy:
Denner
Przemysł spożywczy żegna współzałożyciela Maspeksu
Sektor spożywczy w Polsce pogrążony jest w żałobie po stracie Jerzego Kasperczyka, jednego z pionierów i współzałożycieli firmy Maspex, który zmarł 26 marca w wieku 62 lat. Informacja o jego śmierci ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Plukon Food kupuje polski Algas
Holenderska firma Plukon Food Group (PFG) osiągnęła porozumienie z udziałowcami Algas SP Sp. z o.o. (Algas) w celu przejęcia 100% udziałów działalności w zakresie uboju i przetwórstwa. Algas, to firma prowadzona ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Algas SP
,
Plukon Food
Biedronka zapłaci wysoką karę za błędne etykiety
Sąd Apelacyjny oddalił apelację Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, w sprawie dotyczącej wprowadzania konsumentów w błąd co do kraju pochodzenia warzyw i owoców. Firma będzie musiała zapłacić ponad 60 ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy parasolową markę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
,
Juice
,
Moon Films
,
Prism Studio
,
Televisor
,
VML
,
Zenith
marki:
Lech
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
×
Biedronka przygotowała vouchery dla klientów
Sieć sklepów Biedronka zaprasza klientów na zakupy, jednocześnie umożliwiając odzyskanie ich równowartości w formie voucherów. Aby skorzystać z tej oferty należy w tygodniu poświątecznym od wtorku do czwartku (02.04-04.04) albo od ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka przygotowała vouchery dla klientów
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
Wystartował nowy program lojalnościowy – Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY. Inicjatywa marki składa się z dwóch filarów: programu społecznego oraz loterii promocyjnej. Członkowie mają szanse na atrakcyjne nagrody, ale również mogą ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
×
Wiosenna akcja promocyjna marki Grześki
2 kwietnia wystartowała aktywacja prosprzedażowa marki Grześki, promująca ofertę wafli Grześki MEGA oraz Gofree. Kampania obejmuje działania prowadzone w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży. Z tej okazji ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Wiosenna akcja promocyjna marki Grześki
×
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach
Producent mleka Łaciate rozpoczął loterię, w której do wygrania jest roczna wypłata. Wystarczy zarejestrować kod z opakowania produktu, zachować dowód zakupu i czekać na losowanie. Zwycięzcy mogą liczyć na 34 nagrody ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Rusza Łaciata loteria na prostych zasadach
×
Fundusz z Abu Zabi potencjalnym kupcem Cedrobu
Fundusz inwestycyjny ADQ ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich jest jednym z potencjalnych inwestorów rozważających przejęcie Grupy Cedrob, największego polskiego producenta drobiu i mięsa - informuje Bloomberg. Cedrob ma być dla ADQ sposobem ...
2024-03-29 Soft drinks
firmy:
ADQ
,
Cedrob
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
60% Polaków ma w planach kupować więcej polskich owoców i warzyw - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Polska. Wśród owoców dominują jabłka, truskawki, czereśnie oraz maliny, śliwki, gruszki i borówki ...
2024-03-29 Soft drinks
Polacy chcą kupować polskie produkty rolne
×
poprzedni
następny
Inflacja w marcu będzie najniższa w tym roku?
GUS opublikował wstępny szacunek inflacji w marcu. Z danych tych wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w ujęciu rocznym o 1,9%, a w porównaniu z poprzednim miesiącem wzrosły o ...
2024-03-29 Soft drinks
Kierunki rozwoju branży żywności w Europie
W listopadzie 2023 roku Komisja Europejska opublikowała raport Food 2030 Research and Innovation – Pathways for action 2.0 – dokument omawiający politykę przyszłości systemów żywnościowych. Raport stanowi wskazówkę dla kierunków rozwoju ...
2024-03-29 Soft drinks
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker
Südzucker Polska jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski. W zakres działań agencji wchodzi opracowanie strategii i komunikacji, koncepcji kreatywnej oraz ...
2024-03-29 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
marki:
Cukier Królewski
[1]
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA