KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Forum Spółdzielczości Mleczarskiej w Białymstoku
19. Międzynarodowe Forum Spółdzielczości Mleczarskiej to najważniejsze wydarzenie branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja odbędzie się w Białymstoku 7-8 września 2022 r. Do Białegostoku przyjadą nie tylko przedstawiciele branży ...
2022-06-13 Food & drinks
Elektroniczne etykiety cenowe w sieci Żabka
Spółka Żabka podpisała dwie umowy z firmą Saule Technologies zajmującą się produkcją i dostawą energooszczędnych etykiet zasilanych światłem naturalnym. Etykiety cenowe zasilane perowskitowym ogniwem fotowoltaicznym pozwolą skrócić czas etykietowania produktów ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
Rusza nabór firm zainteresowanych eksportem do Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu, która została operatorem projektu resortu rozwoju i technologii, informuje o rozpoczęciu naboru polskich firm zainteresowanych wznowieniem eksportu i udziałem w odbudowie Ukrainy. Mimo tak wielkiej ...
2022-06-10 Soft drinks
Mleko szkolne z Polmleku
Grupa Polmlek wprowadza na rynek mleko szkolne w kartoniku 250 ml. Mleko zawiera 1,5% tłuszczu i jest wytwarzane w technologii UHT. Mleko UHT swój długi okres przydatności do spożycia ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Polmlek
Mleko szkolne z Polmleku
×
Kolejne napoje Oshee z Wiedźminem
Firma Oshee rozszerza ofertę napojów energetycznych produkowanych we współpracy z CD PROJEKT RED o nowe Wiedźmińskie eliksiry Oshee. Od czerwca gama energetyków z tej linii wzbogaciła się o trzy nowe ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Kolejne napoje Oshee z Wiedźminem
×
poprzedni
następny
Nowe zrównoważone biuro PepsiCo na warszawskiej Pradze
PepsiCo Polska nie ustaje w realizacji swojej misji dotyczącej zrównoważonego rozwoju. Kompleksowe działania w tym obszarze znalazły odzwierciedlenie w organizacji nowego biura w budynku Monopol w Warszawie przy Placu Konesera ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Otmuchów zainwestuje w produkcję żelków
Grupa Otmuchów prowadzi analizę perspektyw działalności, których celem jest skupienie się na aktywnościach, w których Spółka ma mocne kompetencje. Jednym z analizowanych kierunków w strategii Grupy jest rozwój kategorii żelków nie ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Kervan Gida
,
ZPC Otmuchów
marki:
Bebeto
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
Sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy) - wynika z najnowszego badania in-Store Media Polska, w którym skupiono się na zmianie zachowań polskich konsumentów ...
2022-06-09 Soft drinks
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
×
poprzedni
następny
Koszty producentów żywności rosną o 30-40%
Inflacja w maju przyspieszyła do tempa najszybszego od przeszło 24 lat. Dwie główne przyczyny to drożejące surowce energetyczne i rolne. O ile jednak żywność w sklepach podrożała średnio o kilkanaście procent ...
2022-06-09 Soft drinks
Cukier Królewski już nie jest biały
Marka Cukier Królewski wprowadza nową nazwę i opakowanie swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako "cukier z buraków cukrowych". Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się! ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
,
Open Media
,
Papaya Films
marki:
Cukier Królewski
Cukier Królewski już nie jest biały
×
Absolut w globalnej kampanii reklamowej
Marka wódki Absolut (Pernod Ricard) rozpoczyna swoją największą od dekady globalną kampanię reklamową pod hasłem "Świat koktajli Absolut. Born to Mix". Marka chce inspirować ludzi do spotkania i dzielenia się pomysłami ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Absolut
Coca-Cola promuje festiwal Tomorrowland
Coca-Cola i Tomorrowland łączą siły, by nieść ludziom na całym świecie emocje, magię i energetyzujące brzmienie jednego z największych festiwali muzyki elektronicznej. Hasłem "Już dziś poczuj rytm jutra" wspólnie zachęcają do ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Recykling kapsułek po kawie w sieci Carrefour
W wybranych sklepach Carrefour klienci mogą oddać do recyklingu kapsułki po kawie Nescafe Dolce Gusto. Kapsułki są zbierane do specjalnych koszy, z których trafią do przetworzenia. Celem współpracy marki kawy ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Nestle
marki:
Nescafe
Lisek uruchomił sklep online
Sklep Liska w wersji desktopowej jest rozwiązaniem dla osób, które zakupy wolą robić online niż w aplikacji mobilnej. Sama usługa niezależnie od wybranej formy składania zamówienia pozostaje bez zmian. Zakupy ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Lisek
Frigo Logistics powiększa flotę
Krajowy lider w obsłudze logistycznej produktów głęboko mrożonych, a także specjalista od przewozu produktów fresh i dry oraz płynnych produktów spożywczych, ma ambitne plany na rozwój. Frigo Logistics planuje m.in. doposażenie ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Frigo Logistics
Dwucyfrowy wzrost cen w sklepach
Monitoring blisko 40 tys. sklepów pokazał, że w maju konsumenci odczuli ponad 16% wzrost cen w skali roku. Pierwsze miejsce w rankingu drożyzny zajmują art. tłuszczowe z podwyżką o 55%. Rekordzistą ...
2022-06-08 Soft drinks
Woda najlepszym źródłem nawodnienia według Polaków
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research w marcu br., woda butelkowana jest wskazywana przez Polaków jako najbezpieczniejsze i najbardziej jakościowe źródło nawodnienia. Głównym celem badania przeprowadzonego we współpracy ...
2022-06-08 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Dwie nowe herbatki od Big-Active
W portfolio produktów marki Big-Active (Herbapol Lublin) pojawiły się dwa nowe produkty - Herbatka z czerwonokrzewu z dodatkiem pomarańczy i wanilii oraz Yerba Mate Limonka & Trawa Cytrynowa. Czerwonokrzew ...
2022-06-08 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Dwie nowe herbatki od Big-Active
×
poprzedni
następny
[1]
232
|
233
|
234
|
235
|
236
|
237
|
238
|
239
|
240
|
241
|
242
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA