KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Badania konsumpcji warzyw i owoców na początku 2021 r.
Dietetycy zalecają obecnie, aby warzywa i owoce stanowiły co najmniej połowę, tego co jemy. Jedynie 13% Polaków spełniło ten warunek na przełomie stycznia i lutego, czyli o 3 pkt. proc. mniej ...
2021-02-26 Soft drinks
300 debiutów spożywczych w małych sklepach
W 2020 roku blisko 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych i średnich sklepów detalicznych - wynika z danych CMR. Według agencji, dwie pierwsze pozycje to wódki smakowe oraz piwa ...
2021-02-26 Soft drinks
Żubrówka z nowym Brand Ambasadorem
Marka wódki Żubrówka rozpoczęła współpracę z nowym Brand Ambasadorem. Jest nim Michał Stasiak - barman z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Michał jest oficjalnym przedstawicielem Żubrówki Bison Grass i Żubrówki Czarnej na ...
2021-02-26 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Żubrówka
Carrefour otwiera 10. sklep Supeco
Mieszkańcy Śląska Cieszyńskiego mogą od 25 lutego korzystać z oferty będącej wynikiem połączenia dyskontu i hurtowni. Carrefour otworzył dziesiąty sklep pod szyldem Supeco. Kolejny sklep sieci został uruchomiony w Czechowicach-Dziedzicach ...
2021-02-26 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Supeco
Carrefour otwiera 10. sklep Supeco
×
Bakoma promuje linię jogurtów gęstych
Firma Bakoma rozpoczęła aktywację pod hasłem "Naturalni w kuchni" dla linii produktów Bakoma naturalnie gęsty. Aktywacja jest częścią nowej strategii komunikacji marki, której celem jest, obok zwiększenia rozpoznawalności nowego opakowania ...
2021-02-26 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
H2O
marki:
Bakoma
Trwa kampania produktów z Polmleku
Od początku roku Grupa Polmlek promuje produkty certyfikowane znakiem europejskiego systemu rolnictwa ekologicznego. Dobiega końca pierwsza kampania reklamowa produktów EKO - masła i mozzarelli, a już wkrótce Grupa rusza z ...
2021-02-26 Food & drinks
firmy:
Polmlek
Unilever i Alibaba wprowadzają maszyny do sortowania plastiku
Unilever, właściciel m.in. marek takich jak: Dove, Knorr czy Magnum, wraz z potentatem e-commerce, Alibaba Group, stworzył innowacyjne narzędzie do sortowania plastiku, oparte na sztucznej inteligencji - informuje portal Plastech.pl ...
2021-02-26 Soft drinks
firmy:
Alibaba
,
Unilever
ID Logistics współpracuje z Dan Cake i Internacional Vinhos
Grupa ID Logistics, jeden z europejskich liderów dedykowanej logistyki kontraktowej, zaczęła rok 2021 od realizacji nowych kontraktów z firmami z branży FMCG. ID Logistics rozpoczęło współpracę operacyjną z portugalskimi spółkami: ...
2021-02-26 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
,
ID Logistics
,
Internacional Vinhos
Nowe obowiązki eksporterów jabłek do Indii
Od 1 marca 2021 roku zacznie obowiązywać wymóg strony indyjskiej, który dotyczy posiadania zaświadczenia o braku GMO w wybranych produktach spożywczych importowanych do Indii. W praktyce wymóg posiadania zaświadczenia o braku ...
2021-02-26 Food & drinks
Krynica Vitamin z dużą poprawą wyników za 2020 r.
Krynica Vitamin, producent napojów bezalkoholowych, niskoalkoholowych i płynów do dezynfekcji, opublikowała szacunkowe wybrane dane finansowe za IV kwartał oraz za cały rok 2020 r. Spółka osiągnęła znaczną poprawę przychodów jak i ...
2021-02-25 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Sklepy rozliczają po raz pierwszy nowy podatek
Do 25 lutego firmy handlowe o miesięcznych przychodach powyżej 17 mln PLN muszą przekazać pierwsze deklaracje dotyczące kwoty podatku od sprzedaży detalicznej za styczeń 2020 r. Zdaniem analityków efekt podatku może ...
2021-02-25 Soft drinks
Koncept Intermarche Power w Szczecinku
Rozszerzona oferta produktów, nowy układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarche w ramach konceptu Power. 1 lutego odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim ...
2021-02-25 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Koncept Intermarche Power w Szczecinku
×
Pizza i burgery najpopularniejsze w dostawie
97% ankietowanych internautów deklaruje, że w 2020 roku co najmniej raz zamówiło jedzenie z dowozem. Na popularności zyskują "dark kitchen". Rebel Tang - koncept łączący gastronomię z nowoczesnymi technologiami, wraz z ...
2021-02-25 Food & drinks
Ponad 215 000 słuchaczy podcastów Wedla
W tym roku E.Wedel świętuję swoje 170. urodziny. Historia marki to opowieść nie tylko dla fanów czekolady, ale także przedwojennej Polski i Warszawy. To również jeden z tematów, obecnych w podcastach ...
2021-02-25 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Piwo Peroni Libera partnerem zespołu Aston Martin
Peroni Libera 0.0%, włoska marka piwa bezalkoholowego super premium od Peroni Nastro Azzurro podpisała wieloletnią umowę partnerską z zespołem Aston Martin Cognizant Formula One Team. To nowe partnerstwo jest początkiem ...
2021-02-25 Soft drinks
firmy:
Asahi
marki:
Peroni
Piwo Peroni Libera partnerem zespołu Aston Martin
×
poprzedni
następny
Grupa Żywiec poprawiła sprzedaż o 5%
W 2020 r. skonsolidowane przychody Grupy Żywiec wzrosły o 5% do kwoty 3,75 mld PLN. Firma zwiększyła skonsolidowany zysk operacyjny o 5,5% do poziomu 343 mln PLN. Skonsolidowany zysk netto wyniósł ...
2021-02-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Polacy zwiększają zainteresowanie produktami private label
Pandemia wciąż budzi niepokój polskich konsumentów, ale nastroje zdają się uspokajać z każdym miesiącem. Znajduje to też odzwierciedlenie w zwyczajach zakupowych Polaków. Choć nadal jesteśmy w europejskiej czołówce, jeśli chodzi ...
2021-02-24 Soft drinks
Wysoki wzrost sprzedaży whisky w Polsce
Okres pandemii koronawirusa był zgubny dla wielu segmentów rynku. Branża alkoholowa została dotknięta kryzysem w mniejszym stopniu niż inne gałęzie gospodarki. Konsumenci chętnie sięgali po droższe alkohole, co odzwierciedla skokowy wzrost ...
2021-02-24 Food & drinks
Oferta E.Wedel na Wielkanoc
Limitowane wielkanocne portfolio E.Wedel to nowości oraz znane produkty w wiosennych opakowaniach. Oferta świątecznych słodyczy zawiera propozycje zarówno dla dzieci, jak i dla starszych miłośników oryginalnej wedlowskiej czekolady. Niepowtarzalne produkty są ...
2021-02-24 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
,
Ptasie Mleczko
Oferta E.Wedel na Wielkanoc
×
poprzedni
następny
Dziecięce przejęzyczenia w reklamie Łowicz
Łowicz w swojej nowej kampanii w humorystyczny i przewrotny sposób przedstawia opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka. Marka dziękuje naturze za smak zamknięty w słoiczkach. - Opowieści dzieci zawsze ...
2021-02-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Łowicz
[1]
386
|
387
|
388
|
389
|
390
|
391
|
392
|
393
|
394
|
395
|
396
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA