KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Brand Hero marki Wawrzyniec
Agencja Streetcom przygotowała dla marki Wawrzyniec komunikację wprowadzającą brand hero marki - Wuja Wawrzyńca. Nowa kampania marki jest kontynuacją komunikacji past Wawrzyniec jako zdrowej warzywnej przekąski dla każdego. Głównym elementem ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
Badi Badi
,
Streetcom
marki:
Wawrzyniec
Brand Hero marki Wawrzyniec
×
Carrefour nawiązuje współpracę z Too Good To Go
Carrefour to pierwsza sieć handlowa, która dołączyła do programu Too Good To Go w Polsce. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji będą mogli kupić paczki z produktami firmy z krótkim terminem ważności ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Rusza Stragan Rolnika online
Na początku października w Warszawie i okolicach rusza StraganRolnika.pl. To sklep online, w którym można znaleźć nie tylko owoce i warzywa, ale również nabiał, pieczywo, przyprawy, mięsa i wędliny. Wyróżnikiem Straganu ...
2020-09-25 Soft drinks
Remarkable Ones wspiera Bonduelle
Agencja Remarkable Ones współpracuje z Bonduelle Polska - producentem warzyw apertyzowanych. Agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną w zakresie CSR kampanii edukacyjnej #prostozpuszki dotyczącej segregacji i przetwarzania metalowych opakowań - podaje portal ...
2020-09-25 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
,
Remarkable Ones
marki:
Bonduelle
Eurocash podsumowuje zaangażowanie w walce z COVID-19
Grupa Eurocash opublikowała raport podsumowujący jej zaangażowanie w walkę z epidemią w ciągu ostatnich miesięcy. - Od początku epidemii mieliśmy świadomość, że skala naszej działalności nakłada na nas ogromną odpowiedzialność ...
2020-09-25 Soft drinks
firmy:
Eurocash
W stresie Polacy jedzą więcej słodyczy
W trakcie izolacji społecznej wywołanej pandemią Polacy dużo częściej sięgali po słodkie i słone przekąski oraz napoje energetyczne - wynika z danych aplikacji mobilnej Listonic. W reakcji na negatywne emocje i ...
2020-09-24 Soft drinks
W stresie Polacy jedzą więcej słodyczy
×
Żabka otworzyła od początku roku 500 sklepów
W tym roku sieć sklepów Żabka uruchomiła 500 nowych placówek, osiągając tym samym rekordową liczbę 6.500 placówek. - Pandemia nie zatrzymała nas na drodze do dalszego, dynamicznego rozwoju. Od stycznia ...
2020-09-24 Soft drinks
firmy:
Żabka
Co dziesiąty Polak nie je mięsa
Według raportu "Jak odżywiają się Polacy? Kukuła Healthy Food 2020" już 10% Polaków między 18, a 65 rokiem życia jest wegetarianami, a 4% weganami. Kolejne 10% planuje wypróbować dietę wegetariańską jeszcze ...
2020-09-24 Food & drinks
firmy:
Kukuła Healthy Food
Błyskawiczne odświeżenie z Mentosem
Perfetti van Melle wprowadza do oferty innowacyjny produkt funkcjonalny - Mentos 2 Hours Clean Breath. Po nowość można sięgnąć m.in. podczas spotkania biznesowego, niespodziewanego wyjścia ze znajomymi lub randki. - ...
2020-09-24 Food & drinks
firmy:
Perfetti van Melle
marki:
Mentos
Błyskawiczne odświeżenie z Mentosem
×
poprzedni
następny
Grupa Żywiec chce sprzedać Browar Zamkowy Cieszyn
- Poinformowaliśmy pracowników Browaru Zamkowego Cieszyn o zamiarze zamknięcia browaru do końca pierwszego kwartału 2021, jeśli do tego czasu nie znajdzie się nabywca zainteresowany przejęciem spółki od Grupy Żywiec. Aktywnie działamy ...
2020-09-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Uncle Ben's zamieni się w Ben's Original
Znana marka Uncle Ben's zmienia nazwę na Ben's Original. Jak podaje koncern Mars Food, nowa nazwa została wybrana po miesiącach rozmów i badań, w których wzięli udział konsumenci. Zmiana nazwy ...
2020-09-24 Food & drinks
firmy:
Mars
marki:
Uncle Ben's
,
Ben's Original
Nowa Platforma B2B Fanex
Polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. Umożliwia ona szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion ...
2020-09-24 Food & drinks
firmy:
Fanex
FM Logistic Centralna Europa i FoodCare kontynuują współpracę
FM Logistic CE i firma FoodCare podjęły decyzję o podpisaniu długoterminowego kontraktu i przedłużeniu współpracy. Operator świadczy usługi logistyczne z zakresu magazynowania i transportu na rzecz producenta od 2006. Obecna umowa ...
2020-09-24 Soft drinks
firmy:
FM Logistic
,
FoodCare
Diamant promuje cukry trzcinowe
Marka Diamant w połowie września rusza z kampanią #trzcinowyświat. Jej celem jest przedstawienie konsumentom oferty cukrów trzcinowych i ich zastosowań. Kampania potrwa od połowy września do końca października. W ramach ...
2020-09-24 Food & drinks
firmy:
Pfeiffer & Langen
,
Soul & Mind
marki:
Diamant
Aplikacja ograniczająca marnotrastwo w piekarniach
Unikalną aplikację komputerową, która pozwoli małym i średnim piekarniom zoptymalizować procesy technologiczne, a tym samym ograniczyć marnotrawienie żywności i emisję CO2, opracowuje międzynarodowy zespół ekspertów z udziałem naukowców z Instytutu Rozrodu ...
2020-09-24 Soft drinks
KP ogłasza zobowiązania prośrodowiskowe
Lider branży piwowarskiej w Polsce otwiera nowy rozdział w swoim podejściu do odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, umieszczając troskę o ludzi i planetę w centrum swojej strategii biznesowej. Cele i ambicje firmy w ...
2020-09-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Mlekovita inwestuje 100 mln PLN
W minionej dekadzie Grupa Mlekovita zainwestowała ponad 1 mld PLN w rozwój bazy technicznej, technologicznej i produktowej. Na projekty te składają się m.in. inwestycje z lat 2017-2019 o wartości ponad 325 ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita inwestuje 100 mln PLN
×
Podravka poszerza portfolio makaronów
Chorwacka firma wprowadza na rynek cztery nowe kształty makaronów z pszenicy durum. Stelline czyli gwiazdki oraz Quadretti znane w Polsce jako łazanki wzbogacą dania makaronowe, zaś Gemelli (warkocze) i Bucatini będą ...
2020-09-23 Food & drinks
firmy:
Podravka
marki:
Podravka
Podravka poszerza portfolio makaronów
×
poprzedni
następny
E-sklepom przybyło średnio 6% nowych klientów
Średnio podczas trwania pandemii COVID-19 sklepom internetowym przybyło 6% nowych klientów, którzy przed wybuchem pandemii nie robili zakupów w internecie, wynika z raportu KPMG w Polsce pt. "Nowa rzeczywistość: konsument w ...
2020-09-23 Soft drinks
Polacy najchętniej jedzą lody rzemieślnicze i z automatu
W Polsce przybywa lodziarni. - Chociaż rynek wydaje się nasycony, to co roku otwierają się nowe punkty z lodami. I wszystkie bardzo dobrze sobie radzą - mówi Radosław Charubin, właściciel marek ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Bonano
[1]
427
|
428
|
429
|
430
|
431
|
432
|
433
|
434
|
435
|
436
|
437
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA