KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
W związku ze skargą konsumenta Państwowa Inspekcja Sanitarna pobrała do analizy próbki Buraczków Lewiatan. Na podstawie oceny laboratoryjnej w produkcie stwierdzono: w 3 z 4 pobranych próbek obecność pleśni, w 2 ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Frutico
,
Lewiatan
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
×
Restauracje będą czynne do 22?
Rząd planuje zamknąć wszystkie restauracje w Polsce po godzinie 22. Miałoby to zamknąć furtkę, którą wykorzystuje wielu właścicieli lokali - podaje RMF FM. Formalnie bowiem zakazana jest działalność klubów tanecznych ...
2020-10-05 Soft drinks
Kampania marki Jameson z barberami
We wrześniu rozpoczęła się kampania "Tyle różnic, jedna whiskey" marki Jameson. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki - Piotr "Kędzior" Kędzierski. Jak podkreśla marka, jedną ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MSL Group
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Kampania marki Jameson z barberami
×
Starcom zbadał „Covidowe umiejętności” Polaków
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Starcom
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
We wrześniu marka napojów Tiger wystartowała z drugą odsłoną aktywacji NFS HEAT. W loterii codziennie wygrać można nagrody pieniężne, a w finale kultowego Forda Mustang z 1968 roku. Po sukcesie ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
×
Kamis z własną serią podcastów
Marka Kamis (McCormick) przygotowała serię lifestyle'owych audycji pod nazwą "Podcast dobrze przyprawiony". Seria jest efektem współpracy marki Kamis z agencją LiquidThread oraz domem mediowym Starcom. W ten sposób marka kulinarna jako ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
Wojtek Sokół w kampanii marki Wyborowa
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Wyborowa (Pernod Ricard). W nowej odsłonie pod hasłem "Włącz tryb spotkań", marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Założeniem komunikacji jest podkreślenie jak ważne są wspólne ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
VMLY&R
marki:
Wyborowa
Gwarancja zadowolenia z nowości od Bonduelle
Nowy roślinny produkt marki Bonduelle - Kaszetka: mix warzyw i kasz - jest promowany promocją konsumencką pod nazwą "Do syta bez ryzyka - satysfakcja gwarantowana". W jej ramach klienci, którzy ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Bonduelle
marki:
Bonduelle
Ceny w sklepach coraz bardziej wyrównane
W ciągu ostatniego roku sklepy niezależne poprawiły swoją konkurencyjność cenową względem dyskontów i supermarketów. Jednak ograniczenia wywołane przez COVID-19 sprawiły, że znowu wielu producentów zaczęło proponować gorsze warunki handlowi niezależnemu i ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Rusza kampania promująca warzywa produkowane w Polsce
Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii "Moc Polskich Warzyw" jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw ...
2020-10-02 Soft drinks
Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie
Karol Paciorek od 2018 r. prowadzi w serwisie Youtube autorski program Imponderabilia, w którym przeprowadza wywiady z ekspertami, celebrytami i influencerami. Jak sam o sobie mówi: "Prowadzę długie i szczere rozmowy ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
Moet Hennessy
,
Fantasyexpo
,
Havas Media
marki:
Glenmorangie
Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu
Wawel wprowadza do portfolio nową linię gorzkich Czekolad Premium "Ziarna Świata", które powstają z jedynie trzech składników. W linii znajdziemy 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Czekolady Premium „Ziarna Świata” z Wawelu
×
Mlekovita zainwestowała w Pilicy
Mlekovita rozpoczyna kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy firma uruchomiła produkcję batoników twarogowych pod markami MiaMu i Tereska. W ramach zrealizowanego projektu przeprowadzono ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
MiaMu
Żywiec Zdrój ma nowe opakowanie z rPET
Żywiec Zdrój wprowadził na rynek kolejny produkt w butelce wykonanej w 100% z plastiku z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana w nowym, poręcznym formacie 1l, której butelka została ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój ma nowe opakowanie z rPET
×
Roślinne kabanosy Tarczyński
Producent wędlin wprowadził do oferty nową linię kabanosów Rośl-Inne. Są one adresowane do osób, które szukają odmiany w codziennej diecie, ale trudno im zrezygnować z charakterystycznego mięsnego smaku. - Świat ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Roślinne kabanosy Tarczyński
×
„Polskie Smaki” marki Proste Historie
Na rynku debiutują 3 nowe produkty marki Proste Historie firmy Iglotex, bazujące na ziemniakach. TŁUCZONE PYRY na maśle Prosta receptura oparta jest na polskich ziemniakach, polskim maśle i gałce muszkatołowej ...
2020-10-01 Food & drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
„Polskie Smaki” marki Proste Historie
×
Biedronka wspiera regionalnych producentów
Co łączy Andruty Kaliskie z serkiem z Garwolina? Należą do 5 najczęściej wybieranych produktów, sprzedawanych w sieci Biedronka w ramach programu "Czas na wspieranie małych producentów". Ponad 200 produktów od 135 ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Carrefour BIO i Carrefour Express Convenience pod jednym adresem
Carrefour Polska kontynuuje ekspansję formatu Carrefour BIO i sklepów franczyzowych. 30 września w Warszawie sieć otworzyła jednocześnie trzeci sklep z certyfikowaną żywnością ekologiczną oraz sąsiadujący z nim sklep Carrefour Express Convenience ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour BIO i Carrefour Express Convenience pod jednym adresem
×
poprzedni
następny
Sfinks odbudowuje sprzedaż po pandemii
We wrześniu w grupie lokali sieci Sphinx i Chłopskie Jadło, które wznowiły sprzedaż po okresie lockdown, sprzedaż gastronomiczna była niższa o 18% w stosunku do tego okresu roku ubiegłego, podczas gdy ...
2020-10-01 Soft drinks
firmy:
Sfinks Polska
[1]
424
|
425
|
426
|
427
|
428
|
429
|
430
|
431
|
432
|
433
|
434
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA