KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Browar Brodacz i Wolf&Oak stworzyli piwny destylat
Beerbrand - taką nazwę nosi trunek stworzony przez destylarnię Wolf&Oak na bazie piwa IPA, uwarzonego przez Browar Brodacz. Piwna okowita powstała w limitowanej ilości 384 butelek. Pierwszych 200 sprzedało się w ...
2020-09-08 Food & drinks
firmy:
Browar Brodacz
,
Wolf Distillery
Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”
Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki nagrała piosenkę dla programu Knorr PrzyGotujmy lepszy świat. Utwór zachęca młode pokolenie do jedzenia większej liczby warzyw i kasz w trosce o naszą ...
2020-09-08 Soft drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Ania Dąbrówka głosem kampanii „Przygotujmy Lepszy Świat”
×
Coca-Cola podsumowuje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju
Coca-Cola opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za rok 2019, w którym podsumowuje najważniejsze osiągnięcia spółek koncernu w Polsce. W minionym roku firma położyła szczególny nacisk na działania na rzecz środowiska naturalnego, wsparcie ...
2020-09-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Ruszyła kampania społeczna FASOFF
Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyną FAS - jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja "Dom w Łodzi" przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rusza z kampanią społeczną FASOFF ...
2020-09-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Ruszyła kampania społeczna FASOFF
×
Rabaty retrospektywne pod lupą UOKiK
Prezes UOKiK wszczął postępowania, w których sprawdza, czy sieci handlowe poprzez stosowane rabaty retrospektywne nie wykorzystują przewagi kontraktowej wobec małych i średnich przedsiębiorców, dostarczających produkty do ich sklepów. Rabaty retrospektywne ...
2020-09-07 Soft drinks
Rabaty retrospektywne pod lupą UOKiK
×
Rukola z salmonellą wycofana z Lidla, Biedronki i McDonald's
Główny Inspektorat Sanitarny wydał ostrzeżenie przed rukolą oraz mieszankami sałat z rukolą wytwarzanymi przez firmę Eisberg. Wewnętrzne badania firmy wykazały w próbkach obecność bakterii Salmonella. W związku z wykryciem niebezpiecznych ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Eisberg
,
Lidl
,
McDonald's
,
Selgros Cash&Carry
marki:
Eisberg
Flaga kraju pochodzenia wkrótce na mięsie. Są wątpliwości branży
Z końcem września wejdzie w życie rozporządzenie, nakazujące oznaczanie mięsa sprzedawanego na wagę flagą kraju pochodzenia. Producenci mają wątpliwości, gdzie ta flaga ma się znaleźć. Związek Polskie Mięso poprosił o ich ...
2020-09-07 Food & drinks
Sklepy mocniej promują zdrową żywność
O prawie 180% wzrosła liczba promocji w sklepach na produkty bio, eko, vegan oraz vege. To zmiana, która nastąpiła w pierwszej połowie 2020 r. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Największy ...
2020-09-07 Food & drinks
Inwestycja Dino za 80 mln PLN
Spółka Dino Polska zbuduje w Sierpcu nowe centrum dystrybucyjne o powierzchni ok. 45 tys. mkw. Inwestycja o wartości ok. 80 mln PLN ma zostać zakończona do końca 2021 r. - informuje ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Dino
Linia przypraw grubo mielonych Knorr
Najnowsza linia produktów Knorr to połączenie wysokiej jakości składników w formie dużych, grubo mielonych kawałków aromatycznych ziół i przypraw. - Przyprawy grubo mielone Knorr to unikalne kompozycje smaków, cechujące się ...
2020-09-07 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Knorr
Linia przypraw grubo mielonych Knorr
×
poprzedni
następny
Tysiące nagród w urodzinowej loterii Netto
Sieć handlowa Netto obchodzi jubileusz 25-lecia obecności na polskim rynku. Z tej okazji, w poniedziałek, 7 września, rusza Wielka Urodzinowa Loteria. Łączna pula nagród wynosi aż 175 tysięcy. W związku ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Netto
Tysiące nagród w urodzinowej loterii Netto
×
Krajowa Rada Drobiarstwa rozpoczyna kampanię PR
- Koniec z nieprawdziwymi informacjami i powielanymi stereotypami - to cel najnowszej kampanii edukacyjno-informacyjnej Krajowej Rady Drobiarstwa - Izby Gospodarczej. Ma ona obalić mity, które narosły wokół sektora drobiarskiego - informuje ...
2020-09-07 Food & drinks
firmy:
Krajowa Rada Drobiarstwa
Nestle bliższe realizacji „przyszłości bez odpadów”
Koncern Nestle intensyfikuje działania, dzięki którym do 2025 roku 100% opakowań firmy będzie nadawać się do recyklingu bądź ponownego wykorzystania i które pozwolą zmniejszyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią ...
2020-09-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
Rusza kampania na temat mleka
1 września 2020 roku rozpoczęła się kampania Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka - #DziękujemyŻePijecieMleko, za której realizację odpowiada konsorcjum agencji Marketing & Communications Consultants i domu mediowego MediaOn ...
2020-09-07 Food & drinks
firmy:
Marketing & Communications Consultants
,
MediaOn
Wiele nowych obciążeń parapodatkowych w obszarze żywności
Rząd przygotował pakiet zmian związanych z wprowadzeniem nowego rodzaju obciążeń parapodatkowych w obszarze żywności oraz środowiska. Część z nich może pojawić się już od 1 stycznia 2021 r. Nowe podatki ...
2020-09-04 Soft drinks
Szkoły wypowiadają umowy sklepikom szkolnym
Wprowadzane ograniczenia, które mają sprawić, że koronawirus nie będzie się rozprzestrzeniał w szkołach, zabijają szkolne sklepiki. Nie dość, że uczniowie większość przerw spędzają w klasach, to jeszcze dyrekcja ma ograniczyć liczbę ...
2020-09-04 Soft drinks
Kampania reklamowa parówek Tarczyński
Ruszyła największa w tym roku kampania reklamowa marki Tarczyński, której celem jest promocja linii Tarczyński Naturalnie z jej flagowym produktem parówkami 100% z szynki. Osią tematyczną są Niemcy i Bawaria, będące ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Kampania reklamowa parówek Tarczyński
×
OSM Łowicz z zyskiem netto w 2019 r.
Mleczarnia Łowicz opublikowała wyniki za 2019 r. Wynika z nich, że spółdzielnia osiągnęła 1,19 mld PLN przychodów ze sprzedaży i zysk na poziomie 1,2 mln PLN - podaje Forum Mleczarskie Handel ...
2020-09-04 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
OSM Łowicz
Kolejny program lojalnościowy w Netto
W poniedziałek, 7 września, w sklepach dyskontu rusza kolejna akcja lojalnościowa, zatytułowana "Mistrzowska akcja w Netto". Nowa odsłona programu skierowana jest do klientów poszukujących kulinarnych inspiracji. W zamian za regularne ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Netto
„Kupon Plus” w aplikacji Lidl Plus
W kolejnej odsłonie akcji "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom" sieć sklepów zaprasza do zdobywania kolejnych kuponów rabatowych - każde zakupy z aplikacją Lidl Plus przybliżają nas do jeszcze większych oszczędności ...
2020-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
[1]
434
|
435
|
436
|
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA