KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Wyniki Mlekovity lepsze od planów
Mimo trudnej sytuacji rynkowej i zawirowań związanych z pandemią Covid-19, Grupa Mlekovita zakończyła III kwartał 2020 r. ze znakomitymi wynikami finansowymi. Zakładane na ten okres cele zostały znacznie przekroczone. Przychody ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Wegańska alternatywa dla sera wkracza do Polski
W październiku w sklepach w Polsce pojawią się produkty marki Violife (Upfield Polska), będące wegańską alternatywą dla sera. Badania wskazują, że Polacy chcą ograniczać mięso i inne produkty pochodzenia zwierzęcego, a ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Upfield
marki:
Violife
Wegańska alternatywa dla sera wkracza do Polski
×
poprzedni
następny
Jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
Śliwka Nałęczowska i praliny marki Solidarność ruszają ze wspólną promocją. W jej ramach - w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego - można odebrać kubek z nadrukiem zaprojektowanym przez laureatkę I edycji ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Solidarność
,
Śliwka Nałęczowska
Jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
×
Grzegorz Puda kolejnym Ministrem Rolnictwa
Grzegorz Puda został dziś powołany na urząd ministra rolnictwa i rozwoju wsi. W siedzibie ministerstwa nowego ministra powitał dotychczasowy minister Jan Krzysztof Ardanowski. - Sprawowanie urzędu ministra rolnictwa i rozwoju ...
2020-10-06 Soft drinks
Grzegorz Puda kolejnym Ministrem Rolnictwa
×
Lidl z ofertą serów z różnych krajów Europy
Pikantne, łagodne, szwajcarskie, holenderskie, włoskie, świeże, dojrzewające, pleśniowe, twarde, z mleka krowiego, koziego, owczego. W stałej ofercie Lidl Polska pojawiły się nowe sery z różnych zakątków Europy prezentowane w koszach wiklinowych ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Lidl
Osiem nowych sklepów franczyzowych w sieci Carrefour
We wrześniu Carrefour Polska kontynuował ekspansję sklepów franczyzowych. Powstało pięć nowych sklepów Carrefour Express Convenience w Chrzanowie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie i Warszawie. Otwarto też dwa sklepy Carrefour Express Minimarket w Warszawie ...
2020-10-06 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Osiem nowych sklepów franczyzowych w sieci Carrefour
×
Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami
Cukier Królewski sukcesywnie rozwija współpracę z influencerami. W ostatnim czasie marka pracowała z najmłodszym zwycięzcą polskiego Masterchefa - Damianem Kordasem, Martą Lech-Maciejewską z bloga "Super Styler", Pauliną i Kasią Błędowską z ...
2020-10-06 Food & drinks
firmy:
Sudzucker
,
Insignia
marki:
Cukier Królewski
Cukier Królewski wzmacnia współpracę z influencerami
×
Zarzuty Prezesa UOKiK wobec Eurocash
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza praktyki spółki Eurocash wobec dostawców produktów rolnych i spożywczych. Zarzuty dotyczą nieuzasadnionego pobierania dodatkowych opłat. Głównym przedmiotem działalności Eurocash jest hurtowa i detaliczna ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Oranżada Hellena Pouch ze słomką
Producent Oranżady Hellena wprowadza nową formę opakowania - torebkę ze słomką, zawierającą niegazowaną wersję produktu. Nowa, landrynkowa wersja Oranżady w impulsowej torebce 180 ml ze słomką stanowi sentymentalną podróż w ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena Pouch ze słomką
×
poprzedni
następny
Netto utrzymuje tempo inwestycji
Sieć handlowa Netto zwiększa liczbę placówek w Małopolsce. Otwarcie nowego sklepu będzie miało miejsce w Zatorze, w czwartek, 8 października br. Netto w Zatorze to dyskont, który powstał zgodnie z ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Netto
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. "Leć z Łaciatym po nagrody do domu", której organizatorem jest SM Mlekpol, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Nowa loteria konsumencka mleka Łaciate
×
Dr. Oetker w polskiej edycji MasterChef
Produkty Dr. Oetkera pojawią się IX edycji polskiego "MasterChefa". W pięciu odcinkach programu, uczestnicy będą mogli wzbogacić swoje wypieki i desery o smaki i aromaty produktów Dr. Oetkera. 27 września ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
marki:
Dr.Oetker
Sieć Dino powiększyła się do 1371 sklepów
Dino Polska otworzyło od początku roku 153 nowe sklepy wobec 138 rok wcześniej. W samym trzecim kwartale otwartych zostało 69 placówek. Jak informuje spółka, na koniec września 2020 roku sieć ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Dino
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
W związku ze skargą konsumenta Państwowa Inspekcja Sanitarna pobrała do analizy próbki Buraczków Lewiatan. Na podstawie oceny laboratoryjnej w produkcie stwierdzono: w 3 z 4 pobranych próbek obecność pleśni, w 2 ...
2020-10-05 Soft drinks
firmy:
Frutico
,
Lewiatan
GIS ostrzega przed przetworami z buraków
×
Restauracje będą czynne do 22?
Rząd planuje zamknąć wszystkie restauracje w Polsce po godzinie 22. Miałoby to zamknąć furtkę, którą wykorzystuje wielu właścicieli lokali - podaje RMF FM. Formalnie bowiem zakazana jest działalność klubów tanecznych ...
2020-10-05 Soft drinks
Kampania marki Jameson z barberami
We wrześniu rozpoczęła się kampania "Tyle różnic, jedna whiskey" marki Jameson. W jej pierwszej fazie główną rolę odgrywają barberzy oraz ambasador marki - Piotr "Kędzior" Kędzierski. Jak podkreśla marka, jedną ...
2020-10-05 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
MSL Group
,
MullenLowe
marki:
Jameson
Kampania marki Jameson z barberami
×
Starcom zbadał „Covidowe umiejętności” Polaków
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Starcom
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
We wrześniu marka napojów Tiger wystartowała z drugą odsłoną aktywacji NFS HEAT. W loterii codziennie wygrać można nagrody pieniężne, a w finale kultowego Forda Mustang z 1968 roku. Po sukcesie ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Smolar
,
Starcom
marki:
Tiger
Ford Mustang z 1968 w loterii Tiger
×
Kamis z własną serią podcastów
Marka Kamis (McCormick) przygotowała serię lifestyle'owych audycji pod nazwą "Podcast dobrze przyprawiony". Seria jest efektem współpracy marki Kamis z agencją LiquidThread oraz domem mediowym Starcom. W ten sposób marka kulinarna jako ...
2020-10-02 Food & drinks
firmy:
McCormick
marki:
Kamis
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
Nałęczowianka wystartowała z nową odsłoną idei "Miej w sobie pragnienie". Kampania nie tylko kontynuuje pozycjonowanie wprowadzone w zeszłym roku, ale również podkreśla walory produktu - kompozycję minerałów z samego serca Nałęczowa ...
2020-10-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
marki:
Nałęczowianka
Kolejna odsłona kampanii Nałęczowianki
×
[1]
436
|
437
|
438
|
439
|
440
|
441
|
442
|
443
|
444
|
445
|
446
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA