KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowuje działania w epidemii
Wykłady znanych ekspertów oraz mówców motywacyjnych, webinary i szkolenia prowadzone przez prawników i specjalistów BHP, e-booki, ścieżka wdrożeniowa dla nowo zatrudnionych pracowników. To tylko niektóre z aktywności edukacyjnych, które na czas ...
2020-09-23 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Polacy sporo oszczędzają na promocjach
Blisko 40% konsumentów ma poczucie, że na zakupach w promocji oszczędza średnio 30-40% w porównaniu do regularnej wartości nabywanych produktów. Ponad 20% deklaruje, że jest to 20-30%. Natomiast 15% ankietowanych dostrzega ...
2020-09-22 Soft drinks
Zatwierdzenie układu z wierzycielami sieci Piotr i Paweł
Sąd Restrukturyzacyjny w Poznaniu wydał 3 postanowienia o zatwierdzeniu układu w postępowaniach sanacyjnych spółek z Grupy Piotr i Paweł. Obecnie kluczowe jest uprawomocnienie postanowień, co pozwoli na wypłatę należności wierzycielom ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Zdaniem Polaków na rynku jest za dużo opakowań
Z badań firmy Ibris wynika, że zdaniem 96% Polaków na rynku jest za dużo opakowań, a produkty powinny być pakowane inaczej. Ponad połowa oczekuje, że to producenci pokryją koszty przetwarzania opakowań ...
2020-09-22 Soft drinks
Skutki zakazu uboju rytualnego dla polskiego eksportu
Ograniczenie możliwości prowadzenia uboju rytualnego stanowi jeden z elementów przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o ochronie praw zwierząt. Zdaniem polskiej branży mięsnej, wejście w życie tych przepisów sprawi, że miejsce polskich ...
2020-09-22 Food & drinks
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Krynica Vitamin deklaruje wsparcie dla rządu
Polski producent napojów jest gotowy wesprzeć rząd. Krynica Vitamin może produkować aż 15 mln litrów płynu dezynfekującego miesięcznie. W związku z powrotem dzieci do szkół i zwiększonym zapotrzebowaniem na środki ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Nespresso z neutralnym śladem węglowym do 2022 r.
- Zmiana klimatu jest rzeczywistością, a nasza przyszłość zależy od tego, czy pójdziemy dalej i szybciej w naszych zobowiązaniach w kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego przyspieszamy nasze działania, by już w 2022 ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Dni Herbaty Dilmah
Zimowa edycja Dni Herbaty to w obecnej sytuacji branżowej wyzwanie, a zarazem szansa na poprawę rentowności biznesowej HoReCa. Dni HerbatyDni Herbaty to sezonowy projekt realizowany przez Gourmet Foods już od ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Gourmet Foods
marki:
Dilmah
Dni Herbaty Dilmah
×
Mlekovita uruchamia nowy sklep internetowy
Grupa Mlekovita otworzyła sklep internetowy z produktami bogatymi w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita uruchamia nowy sklep internetowy
×
Kaufland trzykrotnie zwiększył zysk
Sieć handlowa Kaufland ogłosiła wyniki finansowe za rok obrotowy zakończony 29 lutego 2020. Spółka o 7% poprawiła przychody (do 10,62 mld PLN) oraz zanotowała trzykrotny wzrost zysku (do 356,3 mln PLN) ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Eurocash.pl z rekordowymi wynikami sprzedaży
Dwa lata temu Eurocash Dystrybucja wprowadziła na rynek eurocash.pl - platformę do zakupów internetowych dla właścicieli małych i średnich sklepów. W I półroczu 2020 r., który przypadł na czas kwarantanny, klienci ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Spadek sprzedaży detalicznej mdm
Główny Urząd Statystyczny opublikował dane dotyczące sprzedaży detalicznej. W poprzednim miesiącu wzrosła ona o 0,5% rdr, jednak w ujęciu miesięcznym odnotowano spadek o 2,4%. W okresie styczeń-sierpień 2020 r. sprzedaż zmalała ...
2020-09-21 Soft drinks
Wawel rozpoczyna kampanię czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać ...
2020-09-21 Food & drinks
firmy:
Wawel
,
Lemon
,
METs
marki:
Wawel
Wawel rozpoczyna kampanię czekolad
×
Pandemia nie wpłynęła na wyniki Grupy Otmuchów
Producent słodyczy, słonych przekąsek i płatków śniadaniowych podał, że obecny rok jest dobry dla całej Grupy Otmuchów. - W maju wspomnieliśmy o umiarkowanym wpływie pandemii na nasze wyniki finansowe. Teraz możemy ...
2020-09-21 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
Sierpień w sklepach małoformatowych do 300 mkw
Jak wynika z danych CMR, w sierpniu 2020 r. łączna liczba transakcji w sklepach małoformatowych do 300 mkw była o 9% niższa niż rok wcześniej, mimo to ich obroty wzrosły o ...
2020-09-21 Soft drinks
Yemgo – nowe batony z Bakallandu
Na rynku pojawiła się linia batonów Yemgo w trzech smakach: czekoladowo-bakaliowym, kokosowym i orzechowo-bakaliowym. - Yemgo to trzy super smaki batonów - bogactwo jakościowych bakalii od lidera rynku bakalii i ...
2020-09-21 Food & drinks
firmy:
Bakalland
marki:
Bakalland
,
Yemgo
Yemgo – nowe batony z Bakallandu
×
poprzedni
następny
Pilsweizer wprowadza piwo Zatorskie
Browar Pilsweizer wprowadził do oferty piwo Zatorskie. Jest to piwo partnerskie, produkowane na wyłączność dla firmy Club Beer. Sprzedawane będzie przede wszystkim w sklepach i restauracjach w Zatorze i okolicach, czyli ...
2020-09-21 Food & drinks
firmy:
Pilsweizer
marki:
Pilsvar
Pilsweizer wprowadza piwo Zatorskie
×
Lewiatan ma aplikację mobilną
W poniedziałek, 21 września wystartowała aplikacja mobilna Mój Lewiatan. Dzięki niej wszyscy Klienci sieci sklepów zyskają dostęp m.in. do informacji na temat aktualnych promocji oraz wgląd do autorskich przepisów z kanału ...
2020-09-21 Soft drinks
firmy:
Lewiatan
Lewiatan ma aplikację mobilną
×
Barilla podkreśla rolę domowego stołu
21 września marka Barilla ruszyła z międzynarodową kampanią marketingową. Będzie ją prowadziła w 18 krajach, w tym w Polsce. Nowy projekt wzmacnia przekaz związany z bliskością w życiu codziennym i wiarą ...
2020-09-21 Food & drinks
firmy:
Barilla
,
Publicis
marki:
Barilla
[1]
441
|
442
|
443
|
444
|
445
|
446
|
447
|
448
|
449
|
450
|
451
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA