KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Polacy płacą więcej za piwo
Z raportu agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland oraz Grupy BLIX wynika, że średnio o 5,5% podrożały najczęściej promowane piwa w sklepach. W tegorocznym sezonie letnim statystyczna cena półlitrowego napoju wyniosła 2,61 zł ...
2020-08-10 Food & drinks
Deloitte prognozuje wzrost wydatków na żywność
Jak pokazuje kolejna odsłona badania Consumer Tracker, indeks niepokoju polskich konsumentów nadal pozostaje na relatywnie niskim poziomie, ale nasz niepokój wzrasta i znajdzie odzwierciedlenie w zawartości koszyków zakupowych. Opracowany przez ...
2020-08-10 Soft drinks
Minister rolnictwa apeluje o przestrzeganie zaleceń sanitarnych
Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina o konieczności przestrzegania wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Liczba zakażeń COVID-19 w Polsce wzrasta, a koronawirus występuje także w sektorze rolno-spożywczym. Ze względu na rolę ...
2020-08-10 Soft drinks
Nowość w ofercie marki Ballantine’s
Marka Ballantine's (Pernod Ricard) wprowadza na polski rynek siedmioletnią whisky, dojrzewającą w dębowych beczkach po burbonie. Swój smak zawdzięcza połączeniu delikatności klasycznej whisky Ballantine's ze słodkością wanilii, karmelu i toffi ...
2020-08-10 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
marki:
Ballantine’s
Nowość w ofercie marki Ballantine’s
×
Ceramiczne skarbonki za zakupy w Lidlu
Lidl Polska przygotował akcję "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom". W ten sposób sieć chce przypomnieć, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy. Od poniedziałku, 10 sierpnia ...
2020-08-10 Soft drinks
firmy:
Lidl
Ceramiczne skarbonki za zakupy w Lidlu
×
Sezonowe sklepy sieci Żabka
Żabka od kilku lat rozwija sklepy sezonowe w całej Polsce. W tym roku sieć uruchomiła 52 placówki sezonowe, w pawilonach, jak i w lokalizacjach stacjonarnych. Większość sklepów zlokalizowanych jest w ...
2020-08-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
Proszki mleczne Spomleku w kanale e-commerce
Specjalistyczne proszki mleczne WPI i WPC z mleczarni Spomlek to produkty bez dodatków smakowych i barwników. Są one już dostępne na platformie sprzedażowej Allegro, z darmową opcją dostawy oraz możliwością zakupu ...
2020-08-10 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
marki:
Spomlek
Proszki mleczne Spomleku w kanale e-commerce
×
poprzedni
następny
Colian rozpoczyna inwestycję w Opatówku
W pierwszych dniach sierpnia spółka Colian przystąpiła do realizacji inwestycji polegającej na budowie nowego magazynu w zakładzie w Opatówku. W obiekcie będą składowane napoje marki Hellena, w tym Oranżada Hellena ...
2020-08-07 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Colian rozpoczyna inwestycję w Opatówku
×
Ostatnie tygodnie przyniosły wzrost produkcji opakowań
Silny związek z branżą spożywczą, która nie ucierpiała w czasie pandemii, pozwolił firmom opakowaniowym przetrwać kryzys spowodowany koronawirusem bez większych strat. - 65 proc. opakowań jest produkowanych do żywności i ...
2020-08-07 Soft drinks
Produkcja miodu w Polsce niższa niż rok wcześniej
Tegoroczny Dzień Pszczół, przypadający na 8 sierpnia nie będzie dla branży okazją do świętowania tak dobrych wyników jak rok wcześniej. W 2019 r. produkcja miodu w Polsce wyniosła 18,1 tys. ton ...
2020-08-07 Food & drinks
Heinz Yellow Mustard
Marka Heinz wprowadza na polski rynek kolejny produkt - Heinz Yellow Mustard. Musztardę amerykańską wyróżnia przede wszystkim wyrazisty żółty kolor, powstający dzięki połączeniu białych ziaren gorczycy oraz kurkumy, a także ...
2020-08-07 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Heinz
Heinz Yellow Mustard
×
Wirtualna podróż do Czech z marką Żatecky
Marka Żatecky zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma standuperami - Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od nietypowej strony. Emisja "Dobrych Novin ...
2020-08-07 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Dynamo Film
,
Initiative
,
Reprise
marki:
Żatecky Svetly Lezak
Wirtualna podróż do Czech z marką Żatecky
×
poprzedni
następny
3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka
W nieco ponad rok od momentu wprowadzenia na rynek aplikacja żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników. Zainteresowanie narzędziem w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ...
2020-08-07 Soft drinks
firmy:
Żabka
Spadek eksportu ukraińskiego koncentratu jabłkowego
Ukraina przez pierwsze 11 miesięcy minionego sezonu wyeksportowała 83,9 tys. ton koncentratu jabłkowego, czyli o 23% mniej niż w sezonie 2018/2019, kiedy wysłano rekordowe 108,6 tys. ton. Pomimo znacznego spadku ...
2020-08-07 Soft drinks
Napoje Ocelio w sklepie Foods by Ann
Wraz z początkiem sierpnia, bezglutenowe napoje roślinne marki Ocelio dostępne są w sklepie Foods by Ann. Produkty nowej bezglutenowej marki sprzedawane są w ramach projektu Anny Lewandowskiej, pt. Foods & Friends ...
2020-08-07 Soft drinks
firmy:
Foods by Ann
,
Sawex Foods
marki:
Ocelio
Przyprawy Prymat w innowacyjnych młynkach
Prymat wprowadził na rynek przyprawy w szklanych opakowaniach z innowacyjnym, 3-stopniowym mechanizmem mielenia. Dzięki niemu przyprawianie będzie jeszcze bardziej precyzyjne i dostosowane do indywidualnych potrzeb. Nowe młynki są także estetycznie zaprojektowane ...
2020-08-06 Soft drinks
firmy:
Prymat
marki:
Prymat
Przyprawy Prymat w innowacyjnych młynkach
×
Mini paszteciki warzywne Dziarskie Jarskie w trzech smakach
Wegetariańskie pasztety z linii Dziarskie Jarskie ZM Pekpol to znane klientom produkty. Teraz dostępne są w nowej wersji mini: w opakowaniu znajdują się cztery niewielkie porcje po 25 g każda - ...
2020-08-06 Food & drinks
firmy:
Pekpol
marki:
Dziarskie Jarskie
Mini paszteciki warzywne Dziarskie Jarskie w trzech smakach
×
poprzedni
następny
Biedronka kontroluje jedną czwartą polskiego rynku detalicznego
Największa sieć handlowa w Polsce zdołała w czasie pandemii zwiększyć sprzedaż, dzięki czemu w I półroczu 2020 r. powiększyła udziały w polskim detalu spożywczym o 2 pkt. proc. do ponad 25% ...
2020-08-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Jakie owoce i warzywa wybierają dzieci
Jabłko i truskawka to ulubione krajowe owoce dzieci, a zamiast rzodkiewki i sałaty wolą pomidora i ogórka. Preferencje w wyborze produktów wśród najmłodszych prezentuje sondaż zrealizowany w ramach kampanii "Jedz owoce ...
2020-08-06 Soft drinks
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny - regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany ...
2020-08-06 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Smolar
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę
×
[1]
457
|
458
|
459
|
460
|
461
|
462
|
463
|
464
|
465
|
466
|
467
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA