KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Hoop wchodzi do Niemiec
Producent napojów i wody mineralnej planuje zwiększenie aktywności na rynku niemieckim. Już w połowie czerwca chce tam rozpocząć intensywną sprzedaż swoich produktów. Wysyłka pierwszej partii napojów planowana jest już na połowę ...
2004-06-07 Soft drinks
Prymat podwaja eksport
Producent przypraw kuchennych, planuje w 2004 r. podwoić eksport i zwiększyć sprzedaż o 30%, do niemal 140 mln PLN, dzięki m.in. większościowym udziałom w czeskiej firmie Thymos. Prymat zamierza umocnić swoją ...
2004-06-07 Food & drinks
Nowa kampania telewizyjna Minerado
Innowacyjny wizerunek marki Minerado wzmacnia kolejna kampania telewizyjna, którą budują dwa spoty reklamowe. Od 31 maja w sześciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowana jest nowa reklamówka, promująca napoje owocowe Fortuna Minerado w ...
2004-06-07 Soft drinks
Zmiana prezesa Jutrzenki
Grzegorz Dołkowski nie będzie już szefem bydgoskiej Jutrzenki. Nowym prezesem został wybrany jej większościowy akcjonariusz Jan Kolański. Wczorajsza decyzja rady nadzorczej była zaskoczeniem dla Grzegorza Dołkowskiego, który z Jutrzenką związany był od ...
2004-06-07 Food & drinks
BoboVita na lato
Nutricia Polska wprowadziła do sprzedaży trzy nowe soczki klarowne BoboVita zawierające ekstrakty z ziół najczęściej stosowanych w opiece nad najmłodszymi dziećmi. Są to napoje przeznaczone dla dzieci od piątego miesiąca życia: - ...
2004-06-07 Soft drinks
Żywiec birofila
Z okazji rozpoczynającej się wkrótce IX Giełdy Birofilów w Żywcu półlitrowe butelki piwa Żywiec otrzymają wyjątkowe, pamiątkowe etykiety. Limitowana seria butelek będzie dostępna w sprzedaży od początku czerwca aż do wyczerpania ...
2004-06-07 Food & drinks
Sok z "czynnikiem młodości"
Szkocka firma NP Biotech zaprezentowała innowacyjny, pierwszy w Europie sok owocowy wzbogacony z popularnym w środkach medycznych kwasem DHA. Składnik ten - według ostatnich badań - jest kluczowy dla prawidłowego funkcjonowania centralnego ...
2004-06-07 Soft drinks
Sok z "czynnikiem młodości"
×
Mlekpol - nowa linia do produkcji masła
Prawie 18,2 mln PLN kosztowała linia do produkcji masła, którą w sobotę oddano do użytku w spółdzielni mleczarskiej. Dzięki niej możemy produkować 100 ton masła dziennie - twierdzi Edmund Borawski, szef ...
2004-06-07 Food & drinks
Akcje animacyjne dla Lipton Ice Tea
Producent napoju przygotował 130 trzydniowych akcji animacyjnych w całej Polsce. Promocją zostały objęte nowe smaki Lipton Ice Tea Green, Lipton Ice Tea Mango oraz pozostałe produkty z portfolio Lipton Ice Tea. Akcje ...
2004-06-07 Soft drinks
Coca-Cola & Radio Eska
W konkursach organizowanych w sieci radiostacji Eska wspierających promocję napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite zostanie wyłonionych jedenastu zwycięzców. Pod koniec czerwca wyjadą oni na finały Mistrzostw Europy. Hasło przewodnie promocji brzmi: ...
2004-06-07 Soft drinks
Nowy serwis piwa Zdolnego Śląska
Marka Piast, wchodząca w skład grupy Carlsberg Okocim SA, to dwa produkty: Piast Wrocławski i Piast Mocne. Chcąc odejść od najczęściej stosowanego sztywnego podziału na sekcje dotyczące produktu i jego promocji ...
2004-06-07 Food & drinks
Wzrosną ceny tektury?
Krajowy rynek tektury falistej i opakowań rozwija się w tempie 10% rocznie. Pod względem zużycia i produkcji tektury Polska dogania kraje rozwinięte, jednak maleje rentowność zakładów produkcyjnych. Spadek rentowności związany jest ...
2004-06-07 Soft drinks
Metro chce awansować na trzecie miejsce
Niemiecka grupa dystrybucji chce zostać trzecią grupą na świecie dzięki ekspansji za granicą - zwłaszcza w Rosji. Metro AG zajmuje w tej chwili 4. pozycję (za Wal-Mart, Carrefour i Auchan) z ...
2004-06-07 Soft drinks
Strzelec warzy coraz więcej
Browary Polskie Brok-Strzelec, mimo wyjątkowo zimnego maja, sprzedały w ubiegłym miesiącu o 27% więcej piwa niż przed rokiem. Oferując ostatnio nowe akcje, browar obiecał akcjonariuszom, że w tym roku uzyska 162 mln ...
2004-06-04 Food & drinks
Syropy barmańskie Polin
Syropy barmańskie Polin, produkowane przez firmę Paola, służą do przygotowywania fantazyjnych drinków oraz aromatyzowania napojów bezalkoholowych, takich jak kawa, herbata czy wody gazowane. Ze względu na gęstą konsystencję syropu mogą być ...
2004-06-04 Soft drinks
Syropy barmańskie Polin
×
Mokate zwiększa nakłady na promocję
Zwiększenie zdolności produkcyjnych, rozbudowę sieci sprzedaży i wprowadzenie innowacyjnych produktów zakłada ujawniona wczoraj przez Grupę Mokate strategia marketingowa. Nakłady na reklamę i promocję wzrosną w porównaniu z ubiegłym rokiem o 15%. Dobra ...
2004-06-04 Soft drinks
Okocim mocne - kolejna kampania
W czerwcu rozpocznie się nowa wizerunkowa kampania marki Okocim Mocne. Akcja ma na celu wzmocnienie jej pozycji a także skrystalizowanie wizerunku. Adresatami przekazu są mężczyźni, którzy cenią takie wartości jak szczerość ...
2004-06-04 Food & drinks
Woda mineralna nie znaczy lecznicza
Oznakowanie naturalnych wód mineralnych nie może zawierać informacji przypisujących takim wodom właściwości zapobiegania chorobom lub ich leczenia albo odwoływać się do takich właściwości - zakłada rozporządzenie z 29 kwietnia 2004 r ...
2004-06-04 Soft drinks
Warka Jasne Pełne w internecie
Nastąpił rozdział serwisów internetowych piwa Warka Jasne Pełne oraz Warka Strong. Uruchomiono nowe strony: www.warka.com.pl oraz www.strong.com.pl W najbilższym czasie przewidywane jest otwarcie internetowego sklepu i prowadzenie wielu konkursów. Serwisy kontynuować będą ...
2004-06-04 Food & drinks
Tymbark w Paryżu
Napoje Tymbarku to jedne z produktów, które znalazły się w małym, elitarnym gronie polskich wyrobów, które będą pokazane na Międzynarodowych Targach Żywności w Paryżu. Wyboru dokonało 20 tysięcy konsumentów głosujących w konkursie ...
2004-06-04 Soft drinks
[1]
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA