KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w Polsce, dotychczasowe działania w ramach współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga ...
2024-06-28 Food & drinks
Gdzie Polacy zrobią zakupy na wakacjach?
Około 75% Polaków planuje w tym roku co najmniej kilkudniowy wyjazd wakacyjny. Podobnie jak rok temu, urlop w kraju jest nadal częstszym wyborem niż za granicą. Ponad połowa badanych wyjeżdżających robi ...
2024-06-27 Soft drinks
Mlekpol promuje linię Łaciate Protein+
W swojej nowej kampanii Mlekpol podkreśla, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Ogłoszono zwycięzców V edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024, skierowanego do młodych adeptów designu i projektowania. Tegorocznym zadaniem było stworzenie unikalnej grafiki opakowania, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
×
poprzedni
następny
Orzeźwiające napoje dostępne w Tchibo
W menu coffee barów marki Tchibo pojawiły się orzeźwiające napoje idealne na upalne dni. Znajdziemy w nim smakowe kawy mrożone i lemoniady w kilku wariantach, a także nowości, takie jak np ...
2024-06-27 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Orzeźwiające napoje dostępne w Tchibo
×
PIH ocenia propozycje ograniczenia sprzedaży alkoholu
- Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce od lat wspiera wszelkie inicjatywy, które służą wyeliminowaniu problemów związanych z nadużywaniem alkoholu. Handlowcy mają świadomość dużej odpowiedzialności, jaka ciąży na ...
2024-06-27 Soft drinks
Nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię odpowiedzialnościową pod hasłem „Imprezuj w stylU umiarkowanym”. Jej celem jest promowanie odpowiedzialnego i umiarkowanego podejścia do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi. Działania będą widoczne m.in ...
2024-06-27 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
×
poprzedni
następny
Monster Munch z loterią
Monster Munch ogłasza start loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Monster Munch
Fortuna Czarne na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Fortuna Czarne na kontekstowych OOH
×
poprzedni
następny
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
Wariant Soplicy Gorzkiej po dwudziestu latach przerwy wraca na sklepowe półki. Oryginalny smak to efekt specjalnej receptury i wyważeniu smaków słodkiego i gorzkiego, które pasuje zarówno do drinków, jak i smakowania ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Soplica
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
×
Rośnie pozycja dyskontów w rynku
Polacy kupują już niemal połowę produktów żywnościowych w dyskontach, a pozycja największych sieci jest coraz mocniejsza - wynika z najnowszego raportu Shopper Trends opracowanego przez firmę NIQ, który Business Insider Polska ...
2024-06-26 Soft drinks
Polacy zmienili podejście do picia alkoholu
Ponad 85% Polaków uważa, że alkohol można pić odpowiedzialnie - wynika z badania „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski ...
2024-06-26 Soft drinks
Chiny otwierają się na drób z Polski
Prezydent Andrzej Duda przekazał w poniedziałek w Pekinie, że zawarte z tym krajem porozumienia dotyczące eksportu polskiej żywności do Chin są chyba "największymi w historii". - Do końca roku będziemy mieli ...
2024-06-26 Food & drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w maju 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła ...
2024-06-26 Soft drinks
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza. - Po kampaniach dla piw Komes, Fortuna ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Motion Brand
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
×
Tetra Pak redukuje emisje GHG o 20%
Tetra Pak zaprezentowała Raport zrównoważonego rozwoju za rok 2023, który podsumowuje postępy firmy w realizacji celów w tym zakresie. Opublikowany po raz 25. dokument obejmuje m.in. opis działań na rzecz transformacji ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Nestle uruchamia w USA platformę wsparcia żywienia GLP-1
Nestlé Health Science uruchomiło platformę internetową, która odpowiada na potrzeby konsumentów w zakresie rozwiązań żywieniowych podczas stosowania leków odchudzających nowej generacji. - Liczba osób stosujących terapię odchudzającą GLP-1 rośnie. W naszym ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
Mleko UHT Łaciate Barista
Naturalny smak i aromat oraz trwała, kremowa pianka – mleko UHT Łaciate Barista to propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki białej kawy. Nowość od Mlekpolu to odpowiedź ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mleko UHT Łaciate Barista
×
Marka Książęce w rękach Cut The Mustard
Cut The Mustard przejmuje obsługę marki Książęce w 2024 r. To kolejny brand z portfolio Kompanii Piwowarskiej, który dołącza do grona klientów agencji. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Cut The Mustard w ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Książęce
[1]
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA