KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Wiceminister rolnictwa chce ograniczeń importu z Ukrainy
Wiceminister rolnictwa Michał Kołodziejczak poinformował, że zamierza złożyć wnioski o objęcie minimum 8% podatku VAT import oleju spożywczego z Ukrainy oraz ograniczenie możliwości sprowadzania cukru. - Analizujemy to, co się dzieje ...
2024-02-05 Soft drinks
Komunikacja odświeżonej marki Olej Beskidzki
Olej Beskidzki wchodzący w skład portfolio firmy Bielmar, odświeża wizerunek. Dla osiągnięcia tego celu wybrała agencję digitalową WebTalk. W ramach wygranego konkursu, agencja odpowiada zarówno za tworzenie i strategię realizacji promocji ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
ZT Bielmar
,
WebTalk
marki:
Beskidzki
Nowa kampania reklamowa sklepów Selgros
Selgros to sieć hal handlowych zaopatrująca setki tysięcy klientów detalicznych, prowadzących działalność gospodarczą oraz lokale gastronomiczne. Właśnie gastronomiczne DNA marki, podkreśla nowa kampania reklamowa Selgros pod hasłem „Dla szefów wszystkich kuchni” ...
2024-02-05 Soft drinks
firmy:
Selgros Cash&Carry
,
Brand New
Nowa kampania reklamowa sklepów Selgros
×
Konsumenci nie polubili nowych nakrętek
Kolejni producenci napojów decydują się na wprowadzanie do sprzedaży opakowań wyposażonych w nakrętki na stałe mocowane do butelek. Przepisy nakładające obowiązek stosowania nowych nakrętek wchodzą w życie w UE w lipcu ...
2024-02-02 Soft drinks
Makłowicz i Synowie debiutują w TV
Rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią ...
2024-02-02 Food & drinks
firmy:
Makłowicz i Synowie
,
Lepont
,
OMD Media Direction
marki:
Makłowicz i Synowie
Ceny żywności wciąż spadają
Obliczany przez FAO światowy indeks cen żywności kontynuuje spadki. Przez miesiąc zmalał o 1%, a rok do roku o ponad 10% i jest na poziomie najniższym od trzech lat. To pozwala ...
2024-02-02 Soft drinks
Góralki zmieniają styl komunikacji
Producent wafelków marki Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Logo i opakowania pozostają bez zmian. Wafelki Góralki zmieniają natomiast swoją komunikację marketingową. Będzie ...
2024-02-02 Food & drinks
firmy:
I.D.C. Polonia
marki:
Góralki
Niemcy piją coraz mniej piwa
W 2023 roku sprzedaż piwa w Niemczech spadła o 4,5%, a browary i dystrybutorzy sprzedali ok. 8,4 mld litrów tego trunku. Od kilku lat na tym największym piwnym rynku Europy widoczna ...
2024-02-02 Soft drinks
Moderno Concept blisko zakończenia inwestycji
Łódzka firma Moderno Concept zbliża się do zakończenia procesu budowy nowego zakładu produkcyjnego w Skierniewicach. Fabryka będzie wytwarzała słodycze. Firma planuje produkcję szerokiego asortymentu, w tym ciastek kruchych, pierników, chrupek, krówek ...
2024-02-02 Soft drinks
firmy:
Moderno Concept
Żywiec Zdrój podpisał list intencyjny z Centrum Ochrony Mokradeł
Żywiec Zdrój oraz Centrum Ochrony Mokradeł zawiązały partnerstwo na rzecz odtwarzania i ochrony mokradeł. List intencyjny, w którym obie strony zobowiązały się do współpracy w zakresie retencji wody, ochrony bioróżnorodności i ...
2024-02-02 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
KE nakłada limity eksportowe na część produktów rolnych z Ukrainy
- Komisja Europejska zaproponowała przedłużenie zawieszenia ceł przywozowych i kontyngentów na ukraiński wywóz do UE na kolejny rok, wzmacniając jednocześnie ochronę wrażliwych unijnych produktów rolnych - podała KE. Umowa proponowana przez ...
2024-02-01 Soft drinks
Livio ujawnia plany na 2024 r.
Livio jest operatorem ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych działających w formule franczyzowej. Zrzesza niezależne placówki handlowe, a swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Livio zamknęło ubiegły rok z liczbą ponad 4440 sklepów. - ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Livio
Eksport na Wyspy Brytyjskie coraz trudniejszy
W związku z czwartą rocznicą wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, wchodzą w życie nowe przepisy, które wywołują kolejne problemy dla firm zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w Unii Europejskiej ...
2024-02-01 Soft drinks
Na rynku debiutuje Mozzarella wysokobiałkowa
North Coast, największy w Polsce dystrybutor włoskich produktów premium, wprowadza na rynek Mozzarellę High Protein marki Buona z wysoką zawartością białka i obniżoną zawartością tłuszczu. - To nie tylko pyszna i ...
2024-02-01 Food & drinks
firmy:
North Coast
marki:
Buona
Na rynku debiutuje Mozzarella wysokobiałkowa
×
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego rusza loteria konsumencka pod hasłem „Grzeszki na wagę złota”. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200.000 zł. Działania będą promowane w telewizji, Internecie ...
2024-02-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Startuje loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
×
poprzedni
następny
Mex Polska ma nową umowę z Grupą Żywiec
Notowana na GPW spółka Mex Polska zawarła nową umowę o współpracy z Grupą Żywiec, umożliwiającą kontynuację sprzedaży asortymentu czołowego producenta piw w Polsce w lokalach grupy, tj.: Pijalnia Wódki i Piwa ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Mex Polska
Chrupiące fryteczki Psi Patrol
Marka Proste Historie z portfolio Iglotex wprowadziła do swojej oferty frytki dla dzieci, z opakowaniem przedstawiającym bohaterów serialu Psi Patrol. Cienkie fryteczki podsmażane są na oleju rzepakowym i można przyrządzić je ...
2024-02-01 Food & drinks
firmy:
Iglotex
Chrupiące fryteczki Psi Patrol
×
Startuje konkurs #MojaCOOLGirl
1 lutego rozpoczyna się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50.000 zł. Akcję wesprze kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z ...
2024-02-01 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Startuje konkurs #MojaCOOLGirl
×
poprzedni
następny
Żabka powołała Grupę Ambasadorów Franczyzy
W nowym roku Żabka uruchomiła projekt „Ambasador Franczyzy”. Do tego grona powołanych zostało 50 franczyzobiorców, jako wyraz uznania dla ich zaangażowania, profesjonalizmu oraz chęci ciągłego rozwoju. Przedsiębiorcy uczestniczyć będą m.in. w ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Żabka
[1]
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA