KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Marka Three Cents dołącza do oferty Coca-Cola
Z myślą o branży HoReCa, Coca-Cola HBC rozbudowuje swoje portfolio o nowe, ultra-premium miksery Three Cents. Produkty marki uzupełniają rozwijającą się w ramach portfolio firmy kategorię napojów gazowanych dla dorosłych - ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Three Cents
Marka Three Cents dołącza do oferty Coca-Cola
×
poprzedni
następny
Rabat Detal zapowiada otwarcie sklepu nr 3000
Polska sieć handlowa Rabat Detal, wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Specjał, podsumowała 2023 rok. - Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych. Udało nam się nie tylko utrzymać dynamiczne tempo wzrostu ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
Nowości w linii SBA od Mlekovity
Grupa Mlekovita wzbogaciła swoją ofertę o dwa nowe produkty wysokobiałkowe z linii Super Body Active. Super Body Active maślanka w proszku 400 g To produkt bogaty w białko - 100 g ...
2024-01-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Mlekovita
Nowości w linii SBA od Mlekovity
×
poprzedni
następny
Polacy nie chcą płacić za opakowania jednorazowe z plastiku
W ślad za unijną dyrektywą Single Use Plastic, od nowego roku sklepy spożywcze i punkty gastronomiczne mają obowiązek pobierania od klientów opłat za pudełka, pokrywki, wieczka czy kubki jednorazowego użytku z ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Polacy nie chcą płacić za opakowania jednorazowe z plastiku
×
Rusza kampania marki Maczfit
Rozpoczęła się kampania marki cateringu dietetycznego, w której Maczfit zachęca: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”. Marka sprzeciwia się w ten sposób narzucaniu ograniczeń oraz wspiera konsumentów w osiąganiu codziennego ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Maczfit
,
Great Minds
,
Hand Made
,
Spark Media
,
Value Media
Alpro wybrało Stor9
Od stycznia 2024 roku agencja Stor9 odpowiada za współpracę z influencerami dla marki Alpro z portfolio Danone. Agencja będzie odpowiedzialna za strategię influencer marketingową dla marki Alpro: rekomendacje, zakup oraz monitorowanie ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Stor9
marki:
Alpro
Branża napojowa chce pilnych zmian w systemie kaucyjnym
Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie przekazały do Ministerstwa Klimatu i Środowiska listę postulatów dotyczących niezbędnych zmian w ustawie regulującej system kaucyjny. - System ...
2024-01-30 Soft drinks
Orbico dystrybutorem marek Nature Valley i Old El Paso
Od początku stycznia 2024 r. dywizja Food, wchodząca w skład Orbico, rozpoczęła współpracę z firmą General Mills stając się wyłącznym dystrybutorem marek Nature Valley i Old El Paso na terenie Polski ...
2024-01-30 Soft drinks
firmy:
General Mills
,
Orbico
marki:
Nature Valley
,
Old El Paso
Stovit prezentuje nowe oblicze dżemów
Stovit, jeden z wiodących producentów przetworów owocowych w Polsce, wprowadza zmiany w wizerunku oraz opakowaniach swoich dżemów. Firma zmieniła szatę graficzną, etykiety, słoiki i gramatury dżemów, zachowując jednocześnie krótki skład produktów ...
2024-01-30 Soft drinks
firmy:
Stovit
marki:
Stovit
Stovit prezentuje nowe oblicze dżemów
×
Skłodowscy patrzą na rynki międzynarodowe
Skłodowscy Sp. z o.o., producent mrożonych burgerów wołowych, stawia przed sobą ambitne cele. Są nimi: nowe inwestycje, realizacja strategii zrównoważonego rozwoju oraz zwiększanie udziału produktów marki na rynku polskim i wybranych ...
2024-01-30 Food & drinks
firmy:
Skłodowscy-Tykocin
Tarczyński rozpocznie przegląd opcji strategicznych
Grupa Tarczyński zdecydowała o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych dotyczących dalszych kierunków rozwoju, skali i kierunku inwestycji oraz źródeł ich finansowania – podała spółka w komunikacie. - Zarząd spółki dokona oceny i ...
2024-01-30 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
Kaufland sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Sieć marketów Kaufland podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie – dokument, w którym przedsiębiorstwa dobrowolnie zobowiązują się do przestrzegania i podejmowania działań na rzecz ochrony praw dziecka w całym łańcuchu wartości ...
2024-01-30 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
×
Zupa Meksykańska od JemyJemy
Do portfolio marki JemyJemy, należącej do Profi, dołączyła Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi propozycję dla konsumentów poszukujących intensywnych ...
2024-01-29 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Zupa Meksykańska od JemyJemy
×
Mazurska Manufaktura przejmuje Kujawiankę Inter
Mazurska Manufaktura kontynuuje projekt rynkowej konsolidacji. Z końcem stycznia spółka przejęła 100% udziałów hurtowni Kujawianka Inter, która jest główną hurtownią piwa, wody, napojów i wina w województwie kujawsko-pomorskim. W planach Mazurskiej ...
2024-01-29 Soft drinks
firmy:
Kujawianka
,
Mazurska Manufaktura
Sprite testuje butelki bez etykiet
W ramach pilotażowego projektu Coca-Cola usunie etykiety z butelek Sprite sprzedawanych w wybranych sieciach handlowych w Wielkiej Brytanii. Firma chce w ten sposób zmniejszyć zużycie materiałów opakowaniowych i uprościć recykling. Trzymiesięczny ...
2024-01-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Sprite
Sprite testuje butelki bez etykiet
×
Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”
29 stycznia br. startują „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. To kolejna odsłona akcji marki Familijne z portfolio Colian, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają nagrody. W tym ...
2024-01-29 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”
×
poprzedni
następny
Platforma sprzedażowa Grupy Makarony Polskie
Grupa Makarony Polskie poszerza swoje możliwości sprzedażowe o kanał sprzedaży internetowej dla partnerów handlowych. - Od stycznia uruchomiliśmy platformę sprzedażową on-line, gdzie znajduje się pełna gama produktów wszystkich marek Grupy Makarony ...
2024-01-29 Soft drinks
firmy:
Makarony Polskie
Snickers rozpoczął zimową kampanię outdoorową
Snickers przypomina, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest obecna w 16 miastach oraz w 6 popularnych zimowych kurortach. Marka już po raz trzeci będzie przypominać wyjazdowiczom ...
2024-01-29 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Snickers
Too Good To wprowadza narzędzie AI
Too Good To Go Platform to kompleksowe rozwiązanie, które pomaga sieciom handlowym lepiej kontrolować i skuteczniej redystrybuować nadwyżki żywności z krótkim terminem ważności, by zmniejszyć skalę marnowania żywności w sklepach. Narzędzie ...
2024-01-29 Soft drinks
Too Good To wprowadza narzędzie AI
×
Sędzia piłkarski ambasadorem napojów DrWitt
Sędzia piłkarski Szymon Marciniak został ambasadorem linii Izotoników od marki DrWitt, która należy do Grupy Maspex. DrWitt Isotonic Drink to nowość na rynku napojów funkcjonalnych. Napoje nie zawierają konserwantów i są ...
2024-01-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
DrWitt
Sędzia piłkarski ambasadorem napojów DrWitt
×
[1]
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA