KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Nieregularne posiłki i nadmiar produktów przemysłowo przetworzonych w diecie to największe błędy żywieniowe młodego pokolenia Polaków - ocenia dr Joanna Pieczyńska z Katedry i Zakładu Dietetyki i Bromatologii Uniwersytetu Medycznego we ...
2024-11-08 Soft drinks
Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia
W okresie styczeń-sierpień 2024 roku polscy rolnicy wyeksportowali tylko o 0,5% więcej żywności niż w takim samym okresie poprzedniego roku. Wartość eksportu wyrażona w złotych nawet spadła (o 5,6%) ze względu ...
2024-11-07 Soft drinks
Polacy coraz chętniej wybierają sklepy convenience
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, w III kw. br. w relacji rocznej wzrósł ruch w sklepach convenience o 9,5%, a w hipermarketach – o 1,7%. Z kolei spadł rdr ...
2024-11-06 Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Ponad 90% konsumentów robi przynajmniej niektóre zakupy spożywcze w promocjach. I takich osób jest o 3 p.p. więcej niż przed rokiem. Większość z nich potrafi określić, jaką część kupowanej żywności nabywa ...
2024-11-05 Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Z najnowszego badania PanParagon, które otrzymał Business Insider Polska wynika, że piwo jest częściej kupowane w sklepach na stacjach paliw niż woda. W 2024 r. piwo znalazło się na 2,66% paragonów ...
2024-11-05 Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Liczba konsumentów jabłek w Polsce jest bardzo wysoka. Średnio 9 na 10 osób je jabłko w każdym tygodniu poprzedzającym comiesięczne badanie. W październiku jadło jabłka 88% dorosłych Polaków, 15+. Różne pokolenia ...
2024-11-05 Soft drinks
FILTRY
działy
› handel [3]
› promocje i PR [1]
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA