KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Real
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Lidl liderem handlu pod względem nakładów na reklamę
Lidl to sieć sklepów, która przeznaczyła najwięcej na reklamę w I kwartale. Druga w rankingu była Biedronka, a trzecia - Żabka - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. - Najbardziej ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
Przejęcie sklepów Real początkiem zmian w segmencie hipermarketów
Sfinalizowana transakcja przejęcia przez Auchan sklepów Real zlokalizowanych w Polsce, Rosji, Ukrainie i Rumunii, to dopiero początek zmian na mapie hipermarketów. Ten format sklepów przechodzi duży kryzys - czytamy w Rzeczpospolitej ...
2014-02-11 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Real
Oczekiwania konsumentów od hipermarketu
Od swojej ulubionej sieci hipermarketów klienci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen - wynika z ...
2013-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Real
,
Tesco
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
CEDC rozpoczyna III edycję Dni Whisky
W piątek 19 października ruszy trzecia edycja kampanii promocyjnej "Dni Whisky". Skierowana do konsumentów akcja cieszy się powodzeniem powodując wzrost sprzedaży whisky oraz zwiększenie wiedzy na jej temat. Polski rynek ...
2012-10-18 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Real
marki:
Jim Beam
,
Tullamore
,
Glenfiddich
,
Grant's
Superbrands Polska nagrodziło najsilniejsze marki
Podczas piątkowej Gali Finałowej w warszawskim hotelu Sheraton przedstawiciele najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych odebrali statuetki Superbrands 2012. Nagroda honorowa dla marki, która dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu zyskała uznanie w kraju ...
2012-05-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
KFC
,
Lidl
,
Mokate
,
Real
,
New Communications
marki:
Żywiec
,
Mokate
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Mlekovita
Wartość przejęć i fuzji w handlu może sięgnąć 3 mld PLN
Zdaniem analityków rynkowych, w tym roku przejęcia i fuzje na rynku dystrybucji detalicznej i hurtowej mogą osiągnąć wartość 3 mld PLN. Konsolidacja może być bardziej widoczna niż w 2011 r. - ...
2012-02-06 Soft drinks
firmy:
Bomi
,
EKO Holding
,
Emperia Holding
,
Real
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [9]
działy
› handel [7]
› promocje i PR [6]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Real [9]
› Biedronka [5]
› Lidl [5]
› Tesco [5]
› Auchan [4]
› Carrefour [4]
› Kaufland [4]
› Żabka [3]
› Piotr i Paweł [2]
› Alma [1]
› Bomi [1]
› CEDC [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› EKO Holding [1]
› Emperia Holding [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› KFC [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Metro Group [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Społem [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› Cisowianka [1]
› Glenfiddich [1]
› Grant's [1]
› Jim Beam [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Tullamore [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA