KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Marka Tarczyński z nowym produktem roślinnym
W ofercie linii Rośl-Inne, wprowadzonej na rynek pod koniec 2020 r. pojawił się kolejny produkt - Kabanos Roślinny Piri-Piri, z dodatkiem pikantnej odmiany papryczki chili. - Sukces linii Rośl-Inne zaskoczył ...
2021-01-11 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Marka Tarczyński z nowym produktem roślinnym
×
Segment serów topionych wzrósł o 4,9%
- Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen, wartość rynku serów topionych wzrosła w ciągu roku o 4,9% - mówi Forum Mleczarskiemu Handel Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w ...
2021-01-11 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Startuje nowa kampania piwa Lech
Lech Premium startuje z nową kampanią "Lechendy mają zimę w garści!". W ramach zaplanowanych działań, marka powraca z limitowaną edycją puszki zaprojektowaną przez Zuzę Sadlik. Jak co roku, specjalna odsłona Lecha ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kompania Piwowarska
,
Bardzo
,
Cut The Mustard
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Startuje nowa kampania piwa Lech
×
Wycofanie partii kaszki kukurydziano-ryżowej
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany poprzez system wczesnego ostrzegania o niebezpiecznej żywności i paszach (RASFF), że firma Eko-Wital zakupiła od dostawcy z Austrii produkt pn. Mniam Kaszka kukurydziano-ryżowa z tapioką, w którym ...
2021-01-11 Food & drinks
firmy:
Eko-Wital
Wycofanie partii kaszki kukurydziano-ryżowej
×
„Najlepsze przed nami” promuje piwo Perła
Browary lubelskie Perła rozpoczęły działania promujące piwo marki Perła. W spocie telewizyjnym wykorzystano hasło "Najlepsze przed nami" - informuje portal Wirtualne Media. Bohaterami spotu jest grupa znajomych spotykających się przy ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Perła Browary lubelskie
,
Please Productions
marki:
Perła
Excellence chce przejść na GPW
Zarząd spółki Excellence, producenta syropów i napojów bezalkoholowych, zdecydował o podjęciu działań zmierzających do przeniesienia notowań jej akcji z rynku NewConnect na rynek regulowany GPW - podała spółka w komunikacie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Excellence
Ponad 6.800 sklepów Żabka stworzyło sztab WOŚP
Żabka Polska aktywnie wspiera 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w czasie którego zbierane są środki na wsparcie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Do 31 stycznia 2021 r ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
Jakość gazetek handlowych ważna dla e-konsumentów
Badanie KANTAR Polska, zrealizowane dla programu BLIX AWARDS, pokazuje, że jakość gazetek handlowych wpływa na decyzje zakupowe większości e-użytkowników. Dopasowanie takiej publikacji do telefonu najbardziej zachęca do ponownego zapoznania się z ...
2021-01-08 Soft drinks
Konsumenci skończyli rok w lepszych nastrojach
Grudzień przyniósł polepszenie klimatu konsumenckiego w Polsce. Wzrosły wszystkie składowe Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w grudniu ...
2021-01-08 Soft drinks
Kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”
Od 7 stycznia OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną pod hasłem "Śniadanie musi być". Celem działań jest propagowanie nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja produktów Piątnicy - na ...
2021-01-08 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Hortex promuje gotowanie z produktami marki
Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem marki jest Mateusz Gessler. - W kampanii nawiązujemy do rosnącego trendu domowego gotowania. Polacy, spędzający więcej czasu w domach, zaczęli ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Film
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex promuje gotowanie z produktami marki
×
Kaufland pokazuje sposób na oszczędzanie
Właściciel sieci sklepów Kaufland ogłosił start kampanii "Tylko bałwan przepłaca". Kreacje reklamowe zadebiutowały 7 stycznia, a wizerunek uśmiechniętego bałwanka - głównego bohatera kampanii pojawi się we wszystkich kluczowych kanałach komunikacji ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Innowacyjna etykieta Innoscentia AB
Szwedzki start-up Innoscentia AB opracował etykiety, które umożliwiają pomiar stanu żywności w czasie rzeczywistym, co ma pomóc w walce z marnotrawstwem żywności - czytamy w portali FoodFakty.pl Celem projektu jest ...
2021-01-08 Food & drinks
firmy:
Innoscentia
Innowacyjna etykieta Innoscentia AB
×
Wege ambasadorka Bidfood Farutex
Wegański gyros, roślinny kebab i kilka smaków wege serów - tak poszerzy się wege oferta największego dystrybutora żywności dla branży HoReCa. Diet coach Katarzyna Gubała została wege ambasadorką Bidfood Farutex ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Farutex
Sklepy osiedlowe zdobyły w czasie pandemii nowych klientów
Jak wynika z najnowszych badań, konsumenci starają się kupować żywność z zachowaniem zaleceń bezpieczeństwa epidemiologicznego, ale głównie w tradycyjnych sklepach. Bliskość domu to główny powód, dla którego Polacy jeszcze bardziej zaczęli ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Havas obsłuży Tetra Pak w regionie EMEA
Havas Media Group wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów w zbliżającej się europejskiej części kampanii Go Nature. Go Carton firmy Tetra Pak oferującej rozwiązania do przetwarzania i pakowania żywności - ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
,
Havas Media
Zagraniczna akwizycja Tarczyńskiego
Działająca na rynku przetwórstwa mięsnego spółka Tarczyński przejęła połowę udziałów w niemieckiej firmie dystrybucyjnej BW Handels und Vertriebs. Polska firma liczy na wzmocnienie pozycji na niemieckim rynku. BW Handels und ...
2021-01-07 Food & drinks
firmy:
BW Handels und Vertriebs
,
Tarczyński
E.Wedel świętuje swój jubileusz
- Oryginalna wedlowska czekolada, pianki Ptasie Mleczko, baton Pawełek, czy Torcik Wedlowski - to tylko część czekoladowej oferty marki E.Wedel już od 170 lat. Początki polskiej marki sięgają połowy XIX wieku ...
2021-01-07 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
E.Wedel świętuje swój jubileusz
×
Sieć Dino ma już prawie 1500 placówek
W 2020 r. sieć sklepów Dino zakończyła proces inwestycyjny dotyczący uruchomienia 278 sklepów. Ze względu na pandemię COVID-19 finalnie zostało otwartych 255 sklepów, a 23 oczekują na uzyskanie odpowiedniej zgody ...
2021-01-07 Soft drinks
firmy:
Dino
[1]
392
|
393
|
394
|
395
|
396
|
397
|
398
|
399
|
400
|
401
|
402
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA