KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
×
Absolut Vodka & Sprite
Efektem współpracy nawiązanej pomiędzy Pernod Ricard a Coca-Cola Company jest nowy napój alkoholowy z segmentu RTD - Absolut Vodka and Sprite. Produkt jest połączeniem znanej marki wódki z napojem gazowanym z ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Pernod Ricard
marki:
Sprite
,
Absolut
Absolut Vodka & Sprite
×
poprzedni
następny
Carrefour nawiązuje współpracę z Wolt
Carrefour Polska przyspiesza rozwój swojego kanału e-commerce ogłaszając rozpoczęcie strategicznej współpracy z Wolt – międzynarodową platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. To kolejne partnerstwo nawiązane z zewnętrznym operatorem, którego celem ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Wolt
Carrefour nawiązuje współpracę z Wolt
×
Julia Wieniawa ambasadorką marki Lipton
3 marca 2024 roku ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Celem kampanii jest ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Ekaterra
marki:
Lipton
Jest zgoda na akwizycję DRIM Daniel Distributie przez Żabkę
Grupa Żabka otrzymała zgodę rumuńskiego urzędu antymonopolowego na przejęcie większościowych udziałów w DRIM Daniel Distributie – firmy z branży FMCG w Rumunii. – To kolejny etap w kierunku rozwoju na rynku ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
DRIM
,
Żabka
Jedz jak szef - kampania Lisner
Agencja Opus B przygotowała komunikację nowego produktu marki Lisner. Nowa sałatka z szynką i jajkiem została pokazana jako sycąca i smaczna przekąska na wyciągnięcie ręki. To produkt godny szefa, o czym ...
2024-03-04 Food & drinks
firmy:
Lisner
,
Opus B
marki:
Lisner
Przejęcie spółek zależnych przez Grupa Żywiec Spółka z o.o.
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej wydał postanowienie o zarejestrowaniu przejęcia przez spółkę dominującą Grupa Żywiec Spółka z o.o., swych spółek zależnych, tj. Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Spółka z o.o. oraz Żywiec Investment ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Żabka Jush testuje autonomiczne dostawy za pomocą robota
Po zeszłorocznej dostawie dronem Żabka Jush sięgnęła po kolejne innowacyjne rozwiązanie z zakresu autonomicznych dostaw. Pod koniec lutego przetestowała w Warszawie dostawy za pomocą samojezdnego robota. W ostatni dzień lutego mieszkańcy ...
2024-03-04 Soft drinks
firmy:
Jush
,
Żabka
Rząd nie prowadzi prac nad zniesieniem zakazu handlu
- Obecnie nie prowadzimy żadnych prac nad projektem ograniczającym zakaz handlu w niedziele – powiedziała w Polsat News Agnieszka Dziemianowicz-Bąk szefowa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Dodała, że równocześnie ministerstwo ...
2024-03-04 Soft drinks
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
W portfolio firmy Tchibo pojawiła się kawa Eduscho. Marka z segmentu ekonomicznego to oferta w 3 głównych kategoriach kawy: ziarnista, mielona i rozpuszczalna. Dzięki kolorowym opakowaniom produkt przyciąga uwagę na półce ...
2024-03-01 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Eduscho
Tchibo promuje markę kawy Eduscho
×
poprzedni
następny
Branża winiarska wraca do sprawy zerowej akcyzę na cydr
Przedstawiciele branży winiarskiej po raz kolejny apelują o wprowadzenie zerowej stawki akcyzy na cydr. Ich zdaniem, na takim rozwiązaniu zyskaliby przede wszystkim rolnicy i lokalni producenci. Branża skierowała wniosek w tej ...
2024-03-01 Soft drinks
W Europie pojawiło się nowe warzywo
W Hiszpanii promowane jest nowe warzywo, będące połączeniem ogórka i cukinii. Zucchiolo może być jedzone na surowo i po obróbce termicznej. Nowość ma być dostępna w całej Europie. Zucchiolo ma owalny ...
2024-03-01 Soft drinks
W Europie pojawiło się nowe warzywo
×
poprzedni
następny
AmRest zakłada w 2024 wysoki wzrost sprzedaży
Grupa AmRest zakłada w 2024 roku wysoki, jednocyfrowy wzrost sprzedaży oraz dwucyfrowy wzrost wyniku EBITDA. Liczba nowych otwarć lokali ma być podobna jak w roku 2023. W 2023 roku skonsolidowane przychody ...
2024-03-01 Soft drinks
firmy:
AmRest
Biała parzona od Doliny Dobra
Marka Dolina Dobra wprowadza produkt, bez którego wiele osób nie wyobraża sobie Wielkanocy. Biała Parzona powstaje w 100% z polskiego mięsa wieprzowego, a do jej wyprodukowania wykorzystano zaledwie cztery składniki. Charakteryzuje ...
2024-03-01 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Dolina Dobra
Biała parzona od Doliny Dobra
×
Cena wódki przykuła uwagę UOKiK
Wyjątkowo promocyjne ceny wódki w kilku sieciach sklepów w Polsce były w ostatnim czasie przedmiotem gorących dyskusji. Okazuje się, że sprawie przyjrzał się również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – podaje ...
2024-02-29 Food & drinks
Wielkanocne nowości w ofercie E.Wedel
Marka E.Wedel zaprezentowała limitowaną ofertę produktów na Wielkanoc. W tegorocznym portfolio znalazły się propozycje znane od lat, jak i nowości – wszystkie w opakowaniach z wielkanocnym lub wiosennym motywem. Czekoladowa Figurka ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Wielkanocne nowości w ofercie E.Wedel
×
poprzedni
następny
Coca-Cola wkracza do świata K-Popu
Coca-Cola Zero Cukru K-Wave to pierwszy w historii smak Coca-Cola nawiązujący do kultury K-Pop. Oprócz limitowanego produktu, marka przygotowała doświadczenia cyfrowe, łączące miłośników koreańskiej popkultury z całego świata. Projekt związany jest ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Lidl
,
Żabka
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola wkracza do świata K-Popu
×
Nowe smaki gum Orbit Refreshers
Na sklepowych półkach pojawiła się właśnie nowość marki bezcukrowych gum do żucia. Orbit Refreshers mają formę miękkich kostek oraz intensywny, odświeżający smak. Produkt dostępny jest w trzech wersjach: Tropical, Strawberry Lemon ...
2024-02-29 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Orbit
Nowe smaki gum Orbit Refreshers
×
poprzedni
następny
Big-Active promuje herbaty zielone
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny spot stanowi zaproszenie do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active. Video jest emitowane ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
MediaCom
,
Pure Play
marki:
Big-Acitve
Big-Active promuje herbaty zielone
×
Nowe smaki Kubuś Waterrr
W linii napojów Kubuś Waterrr pojawiły się nowe, orzeźwiające smaki z miętą w dużych opakowaniach. - Na okres wakacyjny marka Kubuś wprowadza dwa nowe smaki z linii Waterrr – rześki arbuz-mięta ...
2024-02-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś Waterrr
Nowe smaki Kubuś Waterrr
×
[1]
52
|
53
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA