KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
GUS ogłosił najnowsze dane o inflacji
Główny Urząd Statystyczny opublikował wstępne dane o inflacji w styczniu. Z odczytu wynika, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły rok do roku o 3,9%. W grudniu 2023 roku inflacja wynosiła ...
2024-02-15 Soft drinks
Branża winiarska prognozuje trendy na 2024 r.
Produkty bezalkoholowe i niskoalkoholowe, wina białe, musujące oraz różowe – to do nich, zdaniem przedstawicieli branży winiarskiej, będzie należał rok 2024. Szefowie firm członkowskich Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa przewidują także ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Bartex
,
Dom Wina
,
Henkell Freixenet
,
JNT Group
Branża winiarska prognozuje trendy na 2024 r.
×
Program lojalnościowy Delikarta już z ponad 4 mln użytkowników
Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. Ten sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Eurocash
Program lojalnościowy Delikarta już z ponad 4 mln użytkowników
×
WSP Społem zwiększa produkcję majonezu
Okres Świąt Wielkanocnych dla branży FMCG i producentów majonezów, sosów, chrzanów to „rynkowe żniwa”. W oficjalnym komunikacie, Zarząd WSP Społem informuje o tym, jak wygląda zaplecze produkcyjne drugiego w Polsce, najchętniej ...
2024-02-14 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
WSP Społem zwiększa produkcję majonezu
×
Carrefour zmienia strategiczną oś komunikacji
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei „misji zakupowych”. Celem tego nowego podejścia do komunikacji marki, jest zaprezentowanie klientom kluczowych wyróżników sieci w Polsce, do ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour zmienia strategiczną oś komunikacji
×
Pilsweizer wprowadza piwa w krachlach
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek linię „piw góralskich” w krachlach (grube brązowe butelki, z kabłąkowym zamknięciem i białym korkiem). W takich opakowaniach browar będzie na razie sprzedawał trzy swoje piwa – ...
2024-02-14 Food & drinks
firmy:
Pilsweizer
marki:
Góralskie
Pilsweizer wprowadza piwa w krachlach
×
OSHEE sponsorem Dzików Warszawa
Firma OSHEE została oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa – młodej ekipy, która awansowała do koszykarskiej ekstraklasy. Wszelkie działania promocyjne prowadzone będą pod hasłem „Dziki hydrated by OSHEE”. Branding OSHEE pojawi ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
OSHEE sponsorem Dzików Warszawa
×
Dooti Donuts kolejnym sponsorem Meet at Rift
Należąca do firmy Stokson marka Dooti Donuts została partnerem wydarzenia gamingowego Meet at Rift, które odbywa się w dniach 17-18 lutego w warszawskim EXPO XXI. To już kolejna aktywacja gamingowa, w ...
2024-02-14 Food & drinks
firmy:
Stokson
marki:
Dooti Donuts
Dooti Donuts kolejnym sponsorem Meet at Rift
×
Danone podsumowuje pierwszy rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
Kondycja zdrowotna społeczeństw oraz stan planety stanowią nierozerwalny związek – kierując się takim podejściem, firma w ciągu ostatnich 12 miesięcy zrealizowała zapowiedzi dotyczące ambitnych celów klimatycznych, ale także ochrony zasobów wodnych ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone podsumowuje pierwszy rok realizacji nowej strategii zrównoważonego rozwoju
×
Branża piwna kolejny rok na minusie
Rok 2023 był najgorszym dla producentów piwa na przestrzeni ostatnich lat. Z danych NielsenIQ wynika, że sprzedaż spadła o 6,9%. Polacy kupili aż 400 mln półlitrowych butelek i puszek piwa mniej ...
2024-02-13 Soft drinks
Branża piwna kolejny rok na minusie
×
Dobry początek roku w sektorze HoReCa
Subindeks Barometru EFL dla sektora HoReCa na I kwartał br. wyniósł 50,1 pkt., o 4,8 pkt. więcej niż kwartał wcześniej. Jest to najlepsze otwarcie roku od czterech lat, kiedy w styczniu ...
2024-02-13 Soft drinks
Wyniki kontroli jakości handlowej lekkich alkoholi
Inspektorzy Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) wzięli pod lupę jakość handlową piw smakowych oraz drinków alkoholowych gotowych do spożycia, czyli segmentu RTD. Najczęściej nieprawidłowości dotyczyły oznakowania produktów, stwierdzono również zaniżoną lub ...
2024-02-13 Soft drinks
Nowe przepisy mają wyeliminować podróbki miodów
18 kwietnia w życie wchodzi rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, które zmienia sposób oznaczeń na opakowaniach. Z etykiet znikną sformułowania takie jak "mieszanka miodów pochodzących z UE i niepochodzących z ...
2024-02-13 Food & drinks
Bisfenol A może zniknąć z opakowań żywności
Komisja Europejska rozpoczyna konsultacje w sprawie zakazu stosowania bisfenolu A w opakowaniach żywności. Konsultacje są następstwem opinii Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności, w której stwierdzono, że BPA stanowi problem dla zdrowia ...
2024-02-13 Soft drinks
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
W 2024 roku Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie istnienia. Rocznicowe hasło - „75 lat zakochani w naturze – z wzajemnością” - wyraża główną wartość firmy, która jest głęboko zakorzeniona w naturze, jednocześnie dynamicznie ...
2024-02-13 Food & drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Jubileuszowa kampania Herbapolu-Lublin
×
Intermarche włącza się do walki o najniższe ceny
Od 12 lutego sieć Intermarché obniża ceny regularne aż 500 produktów z podstawowych kategorii spożywczych i do domu takich jak nabiał, wędliny, napoje czy chemia. Specjalnie oznaczone artykuły będzie można znaleźć ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Polacy przekonują się do kupowania produktów bez opakowania
Czy Polacy przekonają się do kupowania ryżu i makaronu na wagę do własnego pojemnika? Jak wynika z raportu Unpacking the question of packaging-free przygotowanego przez FM Logistic, w wielu krajach taka ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
FM Logistic
Napój Coca-Cola do kupienia tylko na TikToku
Coca-Cola Co. wprowadza na rynek nową odmianę swojego flagowego napoju, który można kupić wyłącznie na platformie mediów społecznościowych TikTok. Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar będzie można kupić na TikTok w USA ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Napój Coca-Cola do kupienia tylko na TikToku
×
Usługa K-Scan wdrożona w trzynastu nowych lokalizacjach
Usługa sieci sklepów Kaufland, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfona, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów Kaufland. Wobec tego sieć konsekwentnie zwiększa jej dostępność, wdrażając ją ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Usługa K-Scan wdrożona w trzynastu nowych lokalizacjach
×
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games
Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier RIOT Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift ...
2024-02-12 Soft drinks
firmy:
Żabka
Kolejny krok Żabki w kierunku społeczności Riot Games
×
[1]
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
|
64
|
65
|
66
|
67
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA