KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
W 2019 r. udział konsumpcji prywatnej w obrotach handlu detalicznego spadł w 27 państwach UE o 1 punkt procentowy. Unijni konsumenci wydają przeciętnie 29,9% swoich budżetów w stacjonarnych sklepach detalicznych. Najwięcej ...
2020-06-24 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
×
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
W tym roku Nespresso wprowadza do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80% z przetworzonego aluminium. To przełomowe wydarzenie w historii firmy, której celem jest zmniejszenie ilości odpadów oraz zwiększenie ilości materiałów ...
2020-06-24 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
×
Jedna trzecia sklepów Piotr i Paweł już po rebrandingu
W tym tygodniu sieć sklepów SPAR otworzyła kolejną placówkę pod szyldem EUROSPAR w Warszawie. Tym samym już 35% placówek Piotr i Paweł zmieniło nazwę na EUROSPAR lub SPAR. - Proces ...
2020-06-24 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Dino zbuduje dwa centra dystrybucyjne
Sieć sklepów Dino inwestuje w dwa nowe centra dystrybucyjne o powierzchni około 45 tys. m2 każde. Ich lokalizacje mają zapewnić lepszą obsługę dostaw towarów do sklepów. Inwestycja pochłonie blisko 160 mln ...
2020-06-24 Soft drinks
firmy:
Dino
Powłoka z jajek przedłuży świeżość owoców i warzyw
Zespół naukowców z Brown School of Engineering Lab opracował powłokę na bazie jajek przeznaczonych do utylizacji. Po nałożeniu na owoce i warzywa, powłoka ta zwiększa ich odporność na gnicie przez dłuższy ...
2020-06-24 Soft drinks
Spadek eksportu nabiału z Polski od początku roku
W pierwszych czterech miesiącach 2020 przychody z eksportu produktów mlecznych uzyskane przez krajową branżę mleczarską kształtowały się na poziomie niższym niż rok wcześniej. Według wstępnych danych Ministerstwa Finansów wartość wywozu produktów ...
2020-06-24 Food & drinks
Bracia Sadownicy w kampanii PKN Orlen
PKN Orlen rozpoczął kampanię #WspieramyPolskę. Jednym z trzech bohaterów spotu są Bracia Sadownicy. PKN Orlen rozwija współpracę z polskimi przedsiębiorstwami, oferując na stacjach w kraju i za granicą coraz więcej produktów ...
2020-06-24 Soft drinks
firmy:
Bracia Sadownicy
,
PKN Orlen
Gancia Sparkling Fruity z nowymi wariantami
Gancia to najstarsza włoska marka wina musującego. Już od 170 lat związana jest z częścią narodowego dziedzictwa i stylu życia Włoch. W czerwcu rozszerza o kolejne warianty linię Gancia Sparklig Fruity ...
2020-06-24 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Gancia
Gancia Sparkling Fruity z nowymi wariantami
×
poprzedni
następny
Nestea wraca z kampanią reklamową
Ruszyła pierwsza kampania marki Nestea po powrocie na polski rynek. Komunikacja pokazuje, jak dzięki napojom ice tea można oderwać się od codzienności i przenieść się do świata beztroskiego relaksu. Nestea ...
2020-06-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Nestea
Nestea wraca z kampanią reklamową
×
Pandemia szansą dla polskiego przetwórstwa rybnego
Podczas lockdownu wzrosło zapotrzebowanie na produkty o długim terminie przydatności do spożycia. W przypadku ryb były to produkty mrożone i w puszkach. Wielu polskich przetwórców pod koniec marca i w ...
2020-06-23 Food & drinks
Browar Pinta zakończył kolejną inwestycję
Producent piwa sfinalizował w czerwcu zaplanowane jeszcze przed lockdownem inwestycje w dodatkowe zbiorniki i linię do rozlewu piw w puszkach. W trudnym dla browarów rzemieślniczych okresie, od początku marca do ...
2020-06-23 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
Niebezpieczny Ser Koryciński wycofany z rynku
Sieć handlowa Lidl i Główny Inspektorat sanitarny poinformowały o wycofaniu ze sprzedaży partii Sera Korycińskiego. Produkt o nazwie "Ser Koryciński Swojski Naturalny, dojrzewający z surowego, pełnego mleka krowiego" jest skażony bakteriami ...
2020-06-23 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Zarzeccy
Tegoroczne plany wakacyjne Polaków
"Letnie wyjazdy wypoczynkowe w czasach pandemii" - to nazwa ostatniego raportu CBOS. Zapytano Polaków, jak na ich plany urlopowe wpływa pandemia koronawirusa. Połowa badanych nie planuje w najbliższe wakacje wyjazdu z ...
2020-06-23 Soft drinks
Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu
Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez Ogilvy dla marki Milka, wspierająca linię produktów dedykowaną dzieciom. - "Milka dla dzieci" to pięć propozycji odpowiadających na potrzeby konsumentów, którzy szukają wysokiej jakości produktów ...
2020-06-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Papaya Films
marki:
Milka
Mistrzowskie Tiger Roasty
Marka Tiger kontynuuje komunikację, w której promuje i wspiera sportowych mistrzów - podkreślając w serii spotów ich osiągnięcia, umiejętności i moc. Całość kreacji - tradycyjnie utrzymana jest w klimacie łączącym sport ...
2020-06-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Tiger
Mistrzowskie Tiger Roasty
×
poprzedni
następny
Owoce i kosmetyki w promocyjnych cenach w Biedronce
Kolejny tydzień przynosi nowe okazje klientom Biedronki. W poniedziałek wystarczy kupić owoce, a we wtorek kosmetyki lub pieluchy Dada, aby otrzymać specjalny voucher o wartości 50% do wykorzystania na następne zakupy ...
2020-06-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Agnieszka Radwańska twarzą marki Alpro
Była tenisistka została twarzą mleka roślinnego Alpro w najnowszej kampanii promującej "mistrzowski serwis śniadaniowy" marki. Alpro produkuje żywność i napoje na bazie roślin. Kampania ma zachęcać konsumentów do zróżnicowania diety ...
2020-06-23 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
Lettly
marki:
Alpro
Warsztaty kulinarne z Appetitą i Ewą Wachowicz
Marka Appetita, z portfolio firmy Colian, zorganizowała warsztaty kulinarne z Ewą Wachowicz. Laureaci konkursu "Przypraw nas o zachwyt 2" doskonali umiejętności kulinarne pod okiem ambasadorki marki w studio Kulinarne Kreacje w ...
2020-06-23 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
,
Preria
marki:
Appetita
Warsztaty kulinarne z Appetitą i Ewą Wachowicz
×
4. edycja akcji Trzeźwo Myślę
Nadeszło lato, a z nim 4. edycja edukacyjnego programu Trzeźwo Myślę. Tradycyjnie w czerwcu Carlsberg Polska otwiera letni sezon na odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. W tym roku kampanię wspiera zespół do ...
2020-06-23 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
ConTrust
marki:
Carlsberg
Absolut wybrał VMLY&R Poland
VMLY&R Poland od początku maja obsługuje markę Absolut. To po Wyborowej i Ballantine's trzecia marka Pernod Ricard pod skrzydłami agencji. W ramach współpracy na polskim rynku agencja odpowiada za strategię ...
2020-06-23 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
VMLY&R
marki:
Absolut
[1]
460
|
461
|
462
|
463
|
464
|
465
|
466
|
467
|
468
|
469
|
470
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA