KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
Coca-Cola
Liczba wyszukanych artykułów: 69
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
×
Coca-Cola rozpoczyna kampanię Endless Summer
Fani Coca-Cola mają niepowtarzalną możliwość zdobycia biletów na najgorętsze wydarzenia tego lata. Do wygrania są wejściówki na największe festiwale muzyczne oraz mecze UEFA EURO 2024. Marka zaprezentowała również limitowaną serię butelek ...
2024-05-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczyna kampanię Endless Summer
×
Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
6 grudnia odbyła się premiera czteroodcinkowego serialu podcastowego "Cofnąć czas, czyli świąteczne spotkania", wyprodukowanego przez Coca-Colę. Serial to wielowątkowa opowieść o losach postaci, których spotkania związane są ze Świętami. Główny motyw ...
2021-12-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola z serialem podcastowym na święta
×
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley
Marcin Dorociński rozpoczął współpracę z marką Kinley (Coca-Cola). W ramach najnowszej kampanii reklamowej, realizowanej pod hasłem "Smak, do którego dorastasz", aktor celebruje momenty, w których może się zrelaksować. - Ogromnie ...
2021-07-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Prodigious
marki:
Kinley
Marcin Dorociński ambasadorem marki Kinley
×
Sprite zachęca konsumentów do bycia sobą
Sprite rozpoczął nową kampanię pod hasłem "Let's be clear". Ambasadorem akcji został Quebonafide, który wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem w ramach współpracy z marką zadebiutował w nowym formacie video-podcastów. Kampania, poprzedzona szeroko ...
2021-07-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Tofu Media
marki:
Sprite
Polska pierwszym rynkiem dla marki AHA w Europie
W maju na polskim rynku debiutuje marka napojów gazowanych AHA. Nasz kraj jest pierwszym europejskim rynkiem, na który Coca-Cola wprowadza nowy brand. Wcześniej pojawił się w Stanach Zjednoczonych. W linii ...
2021-05-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
Hope
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Schawk
marki:
AHA
Polska pierwszym rynkiem dla marki AHA w Europie
×
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
W kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę napoju Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą hasła "Najlepsza Coca-Cola ever?" marka zapraszała do spróbowania produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
,
24/7Communication
,
Easy Hell
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
×
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
Coca-Cola wprowadza nową identyfikację wizualną opakowań dla wszystkich wariantów napoju. Nowy projekt wyróżniają ikoniczne logo Coca-Cola i uproszczona forma bez dodatkowych elementów graficznych. To pierwsza tak duża zmiana od 2016 r. ...
2021-04-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru w nowej odsłonie
×
Nowy smak Coca-Cola Energy
Coca-Cola wprowadza nową formułę napoju energetycznego Coca-Cola Energy. Produkt zyskał wyrazisty smak, jeszcze bardziej zbliżony do smaku klasycznego napoju Coca-Cola. Napój zawiera kofeinę naturalnego pochodzenia i pozostaje dostępny w wersji regularnej ...
2021-04-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Grey
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Kampania wody Kropla Beskidu
Marka Kropla Beskidu (Coca-Cola) od lat podejmuje działania na rzecz ochrony zasobów wody i środowiska naturalnego. Teraz marka informuje o swoich działaniach nie tylko na butelkach, ale także w spocie reklamowym ...
2021-04-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
2012
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
OTO Film
marki:
Kropla Beskidu
Kampania wody Kropla Beskidu
×
poprzedni
następny
Kolekcja ubrań inspirowana marką Coca-Cola
Napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań stworzonej przez Local Heroes. Marka zaprojektowała limitowaną linię, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła "Express Your Taste" jako analogii do wyrażania siebie ...
2020-02-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Brave
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola w rozszerzonej rzeczywistości
Coca-Cola jako jedna z dwóch marek po raz pierwszy w Polsce przetestowała funkcję in feed AR ads Facebooka. Dodatkowo na Instagramie udostępniła niestandardową grę. Do wirtualnej rzeczywistości zostali przeniesieni bohaterowie kampanii ...
2019-12-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
LensThat
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola w rozszerzonej rzeczywistości
×
Mieszkańcy miast decydują o trasie świątecznych ciężarówek Coca-Cola
Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom ...
2019-11-22 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
O swoich ikonach świąt przypomina Coca-Cola w tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, dwa spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy ...
2019-11-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
White Paper Agency
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy - pierwszego na rynku napoju energetyzującego o nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in. silne ...
2019-09-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy
×
Kampania Sprite na Pol’and’Rock Festivalu
Sprite podczas Pol'and'Rock Festivalu zainicjuje kolejną odsłonę kampanii "Niech gadają. Żyj rześko". Przy dużej scenie stanie 8-metrowy napis "I Love You, Hater". Marka zapewni również armatki wodne, które przyniosą orzeźwienie pod ...
2019-08-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Feel Movie
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Sprite
Kampania Sprite na Pol’and’Rock Festivalu
×
Nowy film Martina Stankiewicza dla Coca-Coli
Martin Stankiewicz opublikował nowy film zrealizowany we współpracy z marką Coca-Cola. To ponad 25-minutowa romantyczna historia, której bohaterem jest dostawca pizzy. "Ostatnia dostawa, czyli wyścig o miłość" jest częścią trwającej ...
2019-08-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Tęczowe puszki Sprite wspierające różnorodność
Marka Sprite z portfolio Coca-Cola, wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy, symbolu równouprawnienia osób LGBTQ+. Premierowo puszka pojawi się podczas samplingu na Paradzie Równości 8 czerwca w Warszawie ...
2019-06-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Fortis
,
Liquid Thread
,
MediaCom
marki:
Sprite
Tęczowe puszki Sprite wspierające różnorodność
×
Sprite ogłasza manifest w globalnej kampanii
Marka z portfolio Cola-Cola, startuje z polską odsłoną globalnej kampanii, w której pokazuje, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość i hasło "I love you hater". Start kampanii miał miejsce ...
2019-05-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Big Picture
,
Feel Movie
,
MediaCom
marki:
Sprite
Fuzetea w wersji bez cukru
Fuzetea - marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to połączenie smaków zielonej herbaty i marakui. Butelka napoju podkreśla jego smak i unikalne połączenie składników o ...
2019-04-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Forti
,
Hill+Knowlton
,
Liquid Thread
,
MediaCom
,
Publicis
marki:
Fuze Tea
Fuzetea w wersji bez cukru
×
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [69]
działy
› promocje i PR [68]
› innowacje i nowości [20]
› badania [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Prymat [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [68]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Fortis [48]
› Liquid Thread [43]
› McCann [40]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [36]
› Next [11]
› Big Picture [10]
› 24/7Communication [6]
› Hill+Knowlton [4]
› Pankreator [4]
› SMG Next [4]
› Havas [3]
› Momentum [3]
› Feel Movie [2]
› Schawk [2]
› White Paper Agency [2]
› 2012 [1]
› BIS! Błasikiewicz i Sworowska [1]
› Brave [1]
› Bstorm [1]
› Craft&Momentum [1]
› Easy Hell [1]
› Endorfina Events [1]
› Forti [1]
› Gorilla Agency [1]
› Grey [1]
› GRT Grupa Reklamowa Terytorium [1]
› Hope [1]
› LensThat [1]
› Makata [1]
› Nice [1]
› OTO Film [1]
› Prodigious [1]
› Publicis [1]
› PZL [1]
› Social Media [1]
› Starcom [1]
› Tofu Media [1]
marki
› Coca-Cola [49]
› Sprite [7]
› Fanta [5]
› Fuze Tea [3]
› Kropla Beskidu [3]
› Nestea [2]
› AdeZ [1]
› AHA [1]
› Kinley [1]
› Prymat [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA