KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 457
Średni koszyk zakupowy już za ponad 300 zł
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lipcu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł. Taka sytuacja miała również miejsce ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
Dobry Chrup od Lajkonika
Przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są promowane jako wybór do pracy, na piknik bądź jako przekąska między posiłkami. – Konsumenci ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Lajkonik
Dobry Chrup od Lajkonika
×
Roślinne alternatywy dla produktów mlecznych w co trzecim polskim domu
Produkty roślinne, w tym alternatywy dla mleka i nabiału, zyskują coraz większą popularność, zarówno w Polsce, jak i w Europie. W ostatnich 12 miesiącach asortyment z tej kategorii był obecny w ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
Alpro
Roślinne alternatywy dla produktów mlecznych w co trzecim polskim domu
×
Na Słowacji wkrótce ruszają pierwsze Biedronki
Grupa Jeronimo Martins podała nazwy pięciu słowackich miast, w których zostaną uruchomione pierwsze sklepy sieci Biedronka w tym kraju. Sklepy pojawią się w Zwoleniu, Levicach, Nowym Zamku, Poważskiej Bystrzycy i Senicy ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Tesco
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
Kampania i loteria kremu Nutella
Ruszyła kampania kremu Nutella pod hasłem „NUTELLA Kocha Pieczywo”. Marka obok standardowych działań, organizuje także loterię. Marka wraz z agencją Hand Made przygotowała akcję promocyjną, która ma podkreślać kombinację pieczywa i ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
Hand Made
marki:
Nutella
Kampania i loteria kremu Nutella
×
KP rozpoczęła największą inwestycję w historii łańcucha dostaw
12 tysięcy mkw, 40 metrów wysokości, mieszczący 40 tysięcy palet – taki będzie nowy magazyn wysokiego składowania Kompanii Piwowarskiej, którego budowa rozpoczęła się w poznańskim browarze. Projekt o wartości 200 mln ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
KP rozpoczęła największą inwestycję w historii łańcucha dostaw
×
Nowe lody proteinowe w Lidlu
Willisch i Fabryka Siły prezentują 2 nowe smaki w ramach serii proteinowych lodów bez dodatku cukru dostępnych w marketach Lidl Polska. Do sprzedaży trafiły 2 smaki: jogurt z czarną porzeczką i ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Willisch
marki:
Willisch
Nowe lody proteinowe w Lidlu
×
Coca-Cola pod lupą UOKiK w sprawie zatorów płatniczych
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął 10 postępowań wobec spółek, które nie płacą w terminie swoim dostawcom. Wcześniej wystosował do nich tzw. wystąpienia miękkie, które miały na celu zasygnalizowanie problemu i zalecały ...
2024-08-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Owsianka + Prebiotyk od Lubelli
Nowa Owsianka + Prebiotyk, to pożywność płynąca ze zbóż, połączona z wysoką zawartością błonnika z inuliny, owsa i owoców. Przekąska jest dostępna w dwóch wariantach smakowych: śliwki oraz truskawki z jagodami ...
2024-08-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
Owsianka + Prebiotyk od Lubelli
×
Fanta wprowadza limitowaną edycję napoju
Marka Fanta i Warner Bros. Pictures łączą siły, aby dostarczyć konsumentom smak „nie z tej ziemi” za sprawą limitowanej edycji Fanta Beetlejuice Zero. Współpraca związana jest z premierą filmu Beetlejuice Beetlejuice ...
2024-08-19 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Fanta
Fanta wprowadza limitowaną edycję napoju
×
Marka Gryzzale z pierwszą pełnowymiarową kampanią
Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Od 19 sierpnia spoty reklamowe pod hasłem "W paczce siła" pojawią się nie tylko na ekranach telewizorów, ale również w ...
2024-08-19 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Marka Gryzzale z pierwszą pełnowymiarową kampanią
×
Ciasteczko owsiane zamknięte w pouchu
Nowość od Lubelli, to owsianka w pouchu o smaku Ciastka Owsianego z wyczuwalnymi kawałkami owoców i orzechów w dwóch wariantach smakowych. Marka poszerza linię Owsianek Lubella o chrupiącą owsiankę w wygodnym ...
2024-08-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
Ciasteczko owsiane zamknięte w pouchu
×
YoPRO stawia na współpracę z influencerami
Marka YoPRO, która w czerwcu br. dołączyła do portfolio Danone, zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii marketingowej. W ramach właśnie rozpoczętych działań wysokobiałkowe produkty będą promowane przez influencerów, którzy są również bohaterami spotu ...
2024-08-19 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Badi Badi
,
Goodfellas
,
Juice
,
Lettly
,
MediaCom
marki:
YoPRO
YoPRO stawia na współpracę z influencerami
×
Zmiany w znakowaniu napojów alkoholowych
20 sierpnia 2024 roku wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2024 ...
2024-08-19 Soft drinks
Liczba konsumentów borówek wzrosła o 17%
Wśród najpopularniejszych gatunków owoców jagodowych lipca Kantar Polska wymienia borówki oraz maliny. W porównaniu do lipca 2023 roku ilość konsumentów borówek wzrosła aż o 17%, z 15,5 do 18,1 mln. Borówki ...
2024-08-19 Soft drinks
Rusza kolejna edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”
Już 19 sierpnia rusza rejestracja dla szkół do trzeciej edycji inicjatywy „Szkoły Pełne Talentów”, w ramach której Lidl Polska wspiera polskie dzieci i młodzież poprzez wyposażenie placówek, w których się uczą ...
2024-08-19 Soft drinks
firmy:
Lidl
Rusza kolejna edycja akcji „Szkoły Pełne Talentów”
×
[1]
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA