KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Lato z loterią w Kaufland
15 czerwca rozpocznie się Wielka Letnia Loteria Kaufland. Wszyscy klienci dokonujący zakupów z kartą PAYBACK otrzymają od kasjera los-zdrapkę. Każdy taki los to szansa na jedną z ponad 2400 nagród. Do ...
2022-06-14 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Lato z loterią w Kaufland
×
Pierwsza wspólna kampania PZL i Jush
Nowa, letnia kampania Jush właśnie wystartowała. Za kreację odpowiada agencja PZL. Kampania obejmuje nośniki OOH takie jak citylight i Veturilo. Przygotowany kontent został także użyty w przeformatowaniach do kanałów digital ...
2022-06-14 Soft drinks
firmy:
Jush
,
PZL
Pierwsza wspólna kampania PZL i Jush
×
Netto przenosi centralę do Warszawy
Po konwersji Tesco, która pozwoliła na ekspansję Netto we wschodniej i południowej części Polski, przed siecią kolejny, ważny krok w drodze do dalszego rozwoju. Podjęto decyzję, że rozbudowa zespołu biura głównego ...
2022-06-14 Soft drinks
firmy:
Netto
Miłosław Białe – letnia nowość Browaru Fortuna
Orzeźwiające, pszeniczne piwo w stylu belgijskim z kolendrą i skórką pomarańczy dołącza do portfolio produktów Browaru Fortuna z Miłosławia. Piwo Białe można już kupić w sklepach Żabka. Nowość jest wariacją ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Żabka
marki:
Miłosław
Miłosław Białe – letnia nowość Browaru Fortuna
×
Z powodu sankcji Maga Foods bliska upadłości
- Nie jesteśmy powiązani z kapitałem rosyjskim ani żadną osobą z Rosji - mówi Piotr Pawiński, prezes Maga Foods. Spółka, która skupuje polskie warzywa i produkuje z nich surówki, należy do ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Maga Foods
Hot-dog z Żabki serwowany przez robota
Żabka Nano, jeden z najnowszych konceptów sieci Żabka, wzbogacił się o kolejne nowatorskie rozwiązanie - robota Robbie, który będzie serwował klientom hot-dogi. Pierwszy taki robot działa od niedawna w Żabce Nano ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
Gin Lubuski ma 35 lat
Gin Lubuski, jeden z flagowych produktów firmy Henkell Freixenet Polska i najpopularniejszy gin w Polsce, świętuje 35-lecie. Jego receptura jest niezmienna od 1987 roku, kiedy Polmos Zielona Góra wprowadził na rynek ...
2022-06-13 Food & drinks
firmy:
Henkell Freixenet
marki:
Gin Lubuski
Gin Lubuski ma 35 lat
×
poprzedni
następny
Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej
Ruszyła druga odsłona kampanii Tetra Pak "Wybierz naturę. Wybierz karton". W zeszłorocznej edycji firma ogłosiła swój cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie. Teraz prezentuje związane z tym postępy ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Owocowe przekąski od Polskich Przetworów
W ofercie należącej do Krajowej Spółki Cukrowej marki Polskie Przetwory pojawiły się smoothies oparte wyłącznie o soki i przeciery z polskich owoców. Szybka przekąska w trakcie dnia nie musi być ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Spółka Cukrowa
marki:
Polskie Przetwory
Owocowe przekąski od Polskich Przetworów
×
Apis świętuje 90-lecie istnienia
Już czwarte pokolenie pracowników buduje tradycje Spółdzielni Pszczelarskiej Apis z Lublina. Firma świętuje w tym roku 90-lecie nieprzerwanej działalności. - Rok 1932 jest kamieniem węgielnym naszej działalności. Postanowiliśmy uczcić tą ...
2022-06-13 Food & drinks
firmy:
Apis
marki:
Apis
Apis świętuje 90-lecie istnienia
×
Forum Spółdzielczości Mleczarskiej w Białymstoku
19. Międzynarodowe Forum Spółdzielczości Mleczarskiej to najważniejsze wydarzenie branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja odbędzie się w Białymstoku 7-8 września 2022 r. Do Białegostoku przyjadą nie tylko przedstawiciele branży ...
2022-06-13 Food & drinks
Elektroniczne etykiety cenowe w sieci Żabka
Spółka Żabka podpisała dwie umowy z firmą Saule Technologies zajmującą się produkcją i dostawą energooszczędnych etykiet zasilanych światłem naturalnym. Etykiety cenowe zasilane perowskitowym ogniwem fotowoltaicznym pozwolą skrócić czas etykietowania produktów ...
2022-06-13 Soft drinks
firmy:
Żabka
Rusza nabór firm zainteresowanych eksportem do Ukrainy
Polska Agencja Inwestycji i Handlu, która została operatorem projektu resortu rozwoju i technologii, informuje o rozpoczęciu naboru polskich firm zainteresowanych wznowieniem eksportu i udziałem w odbudowie Ukrainy. Mimo tak wielkiej ...
2022-06-10 Soft drinks
Mleko szkolne z Polmleku
Grupa Polmlek wprowadza na rynek mleko szkolne w kartoniku 250 ml. Mleko zawiera 1,5% tłuszczu i jest wytwarzane w technologii UHT. Mleko UHT swój długi okres przydatności do spożycia ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Polmlek
Mleko szkolne z Polmleku
×
Kolejne napoje Oshee z Wiedźminem
Firma Oshee rozszerza ofertę napojów energetycznych produkowanych we współpracy z CD PROJEKT RED o nowe Wiedźmińskie eliksiry Oshee. Od czerwca gama energetyków z tej linii wzbogaciła się o trzy nowe ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Oshee
Kolejne napoje Oshee z Wiedźminem
×
poprzedni
następny
Nowe zrównoważone biuro PepsiCo na warszawskiej Pradze
PepsiCo Polska nie ustaje w realizacji swojej misji dotyczącej zrównoważonego rozwoju. Kompleksowe działania w tym obszarze znalazły odzwierciedlenie w organizacji nowego biura w budynku Monopol w Warszawie przy Placu Konesera ...
2022-06-10 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Otmuchów zainwestuje w produkcję żelków
Grupa Otmuchów prowadzi analizę perspektyw działalności, których celem jest skupienie się na aktywnościach, w których Spółka ma mocne kompetencje. Jednym z analizowanych kierunków w strategii Grupy jest rozwój kategorii żelków nie ...
2022-06-09 Food & drinks
firmy:
Kervan Gida
,
ZPC Otmuchów
marki:
Bebeto
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
Sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy) - wynika z najnowszego badania in-Store Media Polska, w którym skupiono się na zmianie zachowań polskich konsumentów ...
2022-06-09 Soft drinks
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
×
poprzedni
następny
Koszty producentów żywności rosną o 30-40%
Inflacja w maju przyspieszyła do tempa najszybszego od przeszło 24 lat. Dwie główne przyczyny to drożejące surowce energetyczne i rolne. O ile jednak żywność w sklepach podrożała średnio o kilkanaście procent ...
2022-06-09 Soft drinks
[1]
232
|
233
|
234
|
235
|
236
|
237
|
238
|
239
|
240
|
241
|
242
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA