KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Aplikacja Stokrotki ma już 500 tys. użytkowników
Aplikacja mobilna "Nasza Stokrotka" po miesiącu od premiery ma już ponad pół miliona użytkowników. Umożliwia ona klientom tańsze zakupy i ich łatwiejsze zaplanowanie. Dzięki aplikacji klienci mają dostęp do specjalnych promocyjnych ...
2022-04-06 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Żabka rozpoczyna współpracę z Globalworth
Żabka nawiązała współpracę ze spółką Globalworth, właścicielem największego portfela nieruchomości biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej, w ramach której w 2022 r. otworzy kilka sklepów bezobsługowych Żabka Nano w największych polskich miastach. Pierwsze ...
2022-04-06 Soft drinks
firmy:
Żabka
JBB Bałdyga startuje z kampanią 360 stopni
Pod koniec marca JBB Bałdyga startuje z ogólnopolską kampanią marketingową "Smakuje w całej Polsce". Potrwa przez najbliższe miesiące obejmując okres Świąt Wielkanocnych oraz sezon grillowy. Kampania swoim zasięgiem obejmuje całą ...
2022-04-06 Food & drinks
firmy:
JBB
,
Plej
marki:
JBB
JBB Bałdyga startuje z kampanią 360 stopni
×
Mokate i producent Dobrej Kalorii łączą siły
Rodzinne spółki Mokate oraz Kubara podjęły decyzję o nawiązaniu strategicznego partnerstwa. Po uzyskaniu zgody UOKiK, która powinna nastąpić w jeszcze w tym półroczu, Mokate sp. z o.o. stanie się właścicielem 50% ...
2022-04-05 Soft drinks
firmy:
Kubara
,
Mokate
marki:
Mokate
,
Dobra Kaloria
Kolejny smak od Lecha Free
Marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej rozszerza ofertę o Lecha Free 0,0% Dark Fruits Sour. Jest to pierwszy wariant marki o lekko kwaśnym smaku, płynącym z połączenia ciemnych owoców: wiśni, jeżyny i ...
2022-04-05 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Lech
Kolejny smak od Lecha Free
×
poprzedni
następny
Większość Polaków nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny
Ponad 70% konsumentów nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny w Ukrainie, wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare Polska. Większość ankietowanych nie ma nic przeciwko prowadzonej komunikacji reklamowej, jednak znaczący wpływ ...
2022-04-05 Soft drinks
Powstaje największa farma akwaponiczna w Europie
Czeska firma Future Farming buduje w Brnie największą pionową farmę akwaponiczną w Europie. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na świeżą, lokalną żywność i zrównoważoną produkcję. - Farmy akwaponiczne stanowią ...
2022-04-05 Food & drinks
firmy:
Future Farming
Wiosenne nowości od Muller
Firma Muller przygotowała zestaw nowości, które zadebiutują w sklepach na przełomie marca i kwietnia. W ofercie produktów roślinnych, do obecnych od zeszłego roku w sprzedaży deserów ryżowych Riso Vegan dołączają ...
2022-04-05 Food & drinks
firmy:
Muller
marki:
Muller
,
Mullermilch
Wiosenne nowości od Muller
×
Polacy ruszą przed świętami do dyskontów
Co trzeci Polak chce zrobić przedświąteczne zakupy spożywcze dopiero tydzień przed Wielkanocą. Ponad 90% konsumentów planuje kupić produkty w sklepach stacjonarnych, z czego najwięcej w dyskontach. Ponad czterech na pięciu ankietowanych ...
2022-04-05 Soft drinks
13 edycja Męskiego Grania
Popularna trasa koncertowa powraca w nowej formule. W tym roku projekt sponsorowany przez markę Żywiec przybierze formę festiwalu odbywającego się przez dwa dni w aż ośmiu miastach Polski - Poznaniu, Katowicach ...
2022-04-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Adam Woronowicz pozostaje twarzą marki Łomża
Spółka Van Pur, właściciel marki Łomża, wraca z komunikacją "W swoim tempie". Kampania TV rusza w kwietniu i potrwa do końca wakacji. Kampania ma podkreślać regionalny charakter marki. W komunikacji ...
2022-04-05 Food & drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Marcin Kuś prezesem Bahlsen Polska
Z początkiem kwietnia Marcin Kuś został dyrektorem handlowym w Bahlsen Polska. Objął jednocześnie rolę prezesa zarządu. W nowej roli będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży produktów firmy w Polsce oraz na kilkunastu ...
2022-04-05 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
Kaufland wycofuje jaja od kur z chowu klatkowego
W trosce o dobrostan kur niosek w asortymencie jaj świeżych Kaufland nie oferuje produktów pochodzących z chowu klatkowego. W ofercie sieci dostępne są jaja kurze wyłącznie z chowu ściółkowego, ekologicznego i ...
2022-04-05 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland wycofuje jaja od kur z chowu klatkowego
×
Śmietana Łaciata w roli głównej
Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska. Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na ...
2022-04-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciata
Śmietana Łaciata w roli głównej
×
Rynek dań gotowych notuje stabilny rozwój
Rynek dań gotowych w Polsce rozwija się dynamicznie, będąc w stosunkowo wczesnej fazie wzrostu. W 2021 r., rynek dań gotowych do spożycia, wart był 2,6 mld PLN - wynika z raportu ...
2022-04-04 Food & drinks
Rynek dań gotowych notuje stabilny rozwój
×
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Lemoniada Tymbark wraca do sprzedaży
Z myślą o zbliżających się cieplejszych dniach marka Tymbark ponownie włącza do swojej oferty Lemoniadę. Napój dostępny jest w trzech owocowych połączeniach smakowych. - Lemoniada Tymbark to kultowa już propozycja ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Lemoniada Tymbark wraca do sprzedaży
×
poprzedni
następny
Hardmade z nowymi smakami i bez alkoholu
Marka piwa Hardmade wraca w tym sezonie z nowym spotem. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cukier
,
OTO Film
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade z nowymi smakami i bez alkoholu
×
poprzedni
następny
Lody Koral Ekipa ponownie w sklepach
4 kwietnia do sprzedaży wracają Lody Koral Ekipa. Oferta marki została poszerzone o dwa nowe sorbety: pomarańczowy oraz zielone jabłko. Nowe lody oblane są polewą o smaku gumy balonowej i obsypane ...
2022-04-04 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
,
Ekipa
Wzrost zadłużenia branży opakowań
Polska jest ważnym producentem opakowań, a branża od lat utrzymywała niskie zadłużenie w stosunku do wielkości swojego sektora. Przez pierwszy rok pandemii zdołała zachować dobrą kondycję finansową, jednak następny rok przyniósł ...
2022-04-04 Soft drinks
[1]
251
|
252
|
253
|
254
|
255
|
256
|
257
|
258
|
259
|
260
|
261
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA