KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Mlekovita zrealizowała plan na I półrocze
Pierwsze półrocze 2020 r. - mimo zawirowań rynkowych wywołanych pandemią Covid-19 - zakończyło się dla Mlekovity wynikami, które przerosły cele założone na ten okres. - Mimo trudnej sytuacji rynkowej wyniki ...
2020-07-06 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
UOKiK chce zwalczać zatory płatnicze
Prezes UOKiK wszczął w czerwcu br. postępowania w sprawie zatorów płatniczych względem 51 dużych przedsiębiorców. Celem tych działań jest poprawa płynności finansowej polskich przedsiębiorców, szczególnie mikro, małych i średnich. Prezes ...
2020-07-06 Soft drinks
ZM Dobija kończą działalność
Właściciele Zakładów Mięsnych Dobija z Żywca opublikowali wiadomość o zakończeniu swojej działalności. Decyzja zapadła po 31 latach funkcjonowania firmy. Zakłady Mięsne w Żywcu to firma rodzinna z ponad 30 letnią ...
2020-07-06 Food & drinks
firmy:
ZM Dobija
Ciało obce w przekąskach Frupp
Firma Celiko, producent przekąsek owocowych marki Frupp, poinformował o wycofaniu ze sprzedaży 3 partii produktów - Frupp Jabłko, Frupp Kids Jabłko-Marakuja oraz Frupp Kids Jabłko-Jagoda. Produkty zostają wycofane z rynku ...
2020-07-06 Soft drinks
firmy:
Celiko
marki:
Frupp
Ciało obce w przekąskach Frupp
×
Auchan unowocześnia strefę płatności w sklepach
Sieć sklepów Auchan wzbogaca funkcjonalności linii kas, aby sprostać nowym oczekiwaniom klientów, dając im wybór różnych opcji i narzędzi płatniczych. - Każdy klient będzie mógł wybrać odpowiadającą mu ścieżkę płatności ...
2020-07-06 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan unowocześnia strefę płatności w sklepach
×
Nowa kampania Śmietan Łaciate
Rozpoczęła się letnia kampania marketingowa Śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22%. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie używania śmietan łaciatych w kuchni. W ramach akcji zostały zaplanowane zarówno ...
2020-07-06 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Nowa kampania Śmietan Łaciate
×
Pandemia nie spowolniła rozwoju Dino
Sieć sklepów Dino uruchomiła w I półroczu 2020 r. 84 nowe sklepy. Mimo pandemii koronawirusa i związanych z nią utrudnień, firmie udało się otworzyć o trzy placówki więcej niż w tym ...
2020-07-03 Soft drinks
firmy:
Dino
Czanieckie Makarony podwoiły wydajność linii produkcyjnej
Polski producent makaronu specjalizujący się w makaronach jajecznych, usprawnił proces produkcyjny dzięki sprzętowi firmy Ishida. Firma aktualnie posiada pięć sztuk naważarek CCW oraz pięć sztuk wag dynamicznych DACS. Najstarsza została ...
2020-07-03 Food & drinks
firmy:
Czanieckie Makarony
,
Ishida
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu pandemii
Koncern napojowy wraca z nową kampanią po kilku tygodniach braku aktywności marketingowych spowodowanym wybuchem pandemii koronawirusa. W nowym spocie firma zachęca do wspólnych posiłków, ale z zachowaniem nowych zasad - podają ...
2020-07-03 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Rusza konkurs parówek Indykpol
Pod hasłem "ZDOBĄDŹ KASĘ" rozpoczyna się konkurs, w którym kupujący parówki Jedynki lub Jedyneczki mają szansę wygrać tygodniowo 10 nagród po 500 zł. Promocja trwa od 6 lipca do 30 sierpnia ...
2020-07-03 Food & drinks
firmy:
Indykpol
marki:
Jedynki
,
Indykpol
Rusza konkurs parówek Indykpol
×
ID Logistics rozwija współpracę z Lindt&Sprungli
Dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej, wzmacnia współpracę z Lindt&Sprungli (Poland), światowym liderem na rynku czekolady premium. 1 czerwca 2020 roku zostało uruchomione nowe centrum dystrybucyjne producenta czekolady ...
2020-07-03 Soft drinks
firmy:
ID Logistics
,
Lindt
Kostka do pieczenia Kasia – liderem rynku
Kostka do pieczenia Kasia od lat pomaga konsumentom w przygotowaniu wypieków. Jest liderem kategorii w segmencie kostek do pieczenia w Polsce, a złote opakowanie Kasi stało się symbolem produktu najwyższej jakości ...
2020-07-03 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Kostka do pieczenia Kasia – liderem rynku
×
Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego
Olej Wielkopolski ruszył z konkursem w chatbocie na Facebooku marki. W KrzyżówkoBocie fani mogą rozwiązywać kulinarne łamigłówki i zdobywać punkty za każdą poprawną odpowiedź. Na najlepszych czekają nagrody - bony zakupowe ...
2020-07-03 Food & drinks
firmy:
Princes Limited
,
Feeders
,
K2 Media
marki:
Olej Wielkopolski
Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego
×
Lidl Polska z programem wsparcia dla pracowników
Lidl Polska z myślą o dobrym samopoczuciu swoich pracowników uruchomił Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferuje im i ich rodzinom bezpłatną oraz anonimową pomoc prawników, psychologów i doradców finansowych. Porady ...
2020-07-03 Soft drinks
firmy:
Lidl
Polacy zmienili preferencje dotyczące alkoholu
Łączna sprzedaż napojów alkoholowych w 2020 r. może być porównywalna z notowaną w poprzednich latach. Różnice mogą jednak dotyczyć rodzajów spożywanego alkoholu. Okres społecznej izolacji, który miał miejsce wiosną, może ...
2020-07-02 Soft drinks
Polacy zmienili preferencje dotyczące alkoholu
×
Sokołów poszerza roślinny asortyment
Sokołów wprowadza kolejne nowości w linii produktów roślinnych Z Gruntu Dobre. Asortyment został poszerzony o trzy rodzaje Wege smalczyków, trzy rodzaje Vege Snacków, dwa rodzaje Wegańskich kiełbasek, Mielone wegańskie oraz Burgera ...
2020-07-02 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Z gruntu dobre
Sokołów poszerza roślinny asortyment
×
poprzedni
następny
VIVE Logistics partnerem Jeronimo Martins
Spółka VIVE Logistics nawiązała współpracę właścicielem sieci Biedronka. Kontrakt zakłada obsługę logistyczną sieci sklepów, a precyzując, proces składowania towarów, kompletacji przesyłek oraz pełną dystrybucję na terenie Polski do magazynów centralnych sieci ...
2020-07-02 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
VIVE Logistics
Badanie HMG: Polacy a koronawirus
Pandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków i bezpośrednio wpłynęła nie tylko na ich poczucie bezpieczeństwa, ale również stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak ...
2020-07-02 Soft drinks
Kolejne produkty w linii Tarczyński Naturalnie
Spółka Tarczyński poszerza portfolio linii Naturalnie, którą wyróżnia prosty skład, wyłącznie naturalne składniki i brak dodatku konserwantów. Na rynku właśnie pojawiły się Krakowska Sucha oraz Kurczak gotowany. Firma zdecydowała się ...
2020-07-02 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Kolejne produkty w linii Tarczyński Naturalnie
×
Soki i smoothie HPP marki Eisberg
W ofercie marki Eisberg pojawiły się w 100% naturalne, tłoczone na zimno, soki oraz smoothies HPP. Nowe produkty powstają w oparciu o metodę utrwalania żywności za pomocą wysokiego ciśnienia - HPP ...
2020-07-02 Soft drinks
firmy:
Eisberg
marki:
Eisberg
Soki i smoothie HPP marki Eisberg
×
[1]
468
|
469
|
470
|
471
|
472
|
473
|
474
|
475
|
476
|
477
|
478
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA