KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Rześkie nowości od Żołądkowej Gorzkiej
Do portfolio Żołądkowej Gorzkiej dołączyły dwie Rześkie nowości - Arbuz & Limonka oraz Mango & Melon. Oba warianty są już dostępne w sklepach, w limitowanej edycji opakowania. - Polacy zwracają ...
2022-07-28 Soft drinks
firmy:
Stock Polska
marki:
Żołądkowa Gorzka
Rześkie nowości od Żołądkowej Gorzkiej
×
Marka Sonko przeszła rebranding
Sonko to marka, która towarzyszy konsumentom już od 30 lat. W tym czasie stała się liderem rynku w kategorii zdrowej żywności. Poszerzająca się gama produktów i wejście w nowe kategorie sprawiły ...
2022-07-28 Food & drinks
firmy:
Oshee
,
HiBrands
marki:
Sonko
Marka Sonko przeszła rebranding
×
Sprzedaż musów owocowych rośnie o kilkadziesiąt procent
Wartość sprzedaży musów owocowych - z pominięciem produktów dla niemowląt - w sklepach małoformatowych do 300 m2 w pierwszym kwartale 2022 roku wzrosła o ponad 41% w stosunku do pierwszego kwartału ...
2022-07-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Polacy ograniczają konsumpcjonizm ze względu na drożyznę
Aż 65% Polaków deklaruje, że ogranicza konsumpcjonizm i kupuje mniej ze względu na drożyznę. Tylko 15% robi to z pobudek proekologicznych - wynika z badania zrealizowanego dla firmy KRUK. - ...
2022-07-28 Soft drinks
Zakłady spożywcze mają być chronione przed odcięciem energii
Wychodząc naprzeciw postulatom branży przemysł rolno-spożywczy, ma trafić na listę branż chronionych przed zmniejszeniem zasilania czy odcięciem prądu jeszcze przed zimą - zapowiada na łamach Dziennika Gazety Prawnej minister rolnictwa Henryk ...
2022-07-28 Soft drinks
Żabka testuje elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania
W trosce o planetę i komfort mieszkańców Żabka kontynuuje wdrażanie cichego transportu miejskiego o zerowej emisji, nawiązując współpracę z kolejnym producentem aut elektrycznych. Od 26 lipca sieć rozpoczęła testy elektrycznego pojazdu ...
2022-07-28 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka testuje elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania
×
Biedronka wprowadza deser od Quebonafide
Już od czwartku, 28 lipca w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć wegański deser lodowy Miss Ti. Marka należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego jako Quebonafide. Lody Miss Ti dostępne są ...
2022-07-28 Soft drinks
firmy:
Biedronka
marki:
Miss Ti
Biedronka wprowadza deser od Quebonafide
×
Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal
Marka Chivas Regal ruszyła z kampanią "Jak w górę, to z Wami!". Celem akcji jest pokazanie, że osobiste i zawodowe sukcesy zawdzięczamy nie tylko sobie, ale także pomocy tych, którzy nas ...
2022-07-28 Food & drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
,
Gong
marki:
Chivas Regal
Anja Rubik ambasadorką kampanii Chivas Regal
×
Kolejna influencerką na opakowaniu Yummers’
Sieć sklepów Biedronka wprowadza do oferty nowe warianty płatków śniadaniowych Yummers', których twarzą jest influencerka Lexy Chaplin - podają Wirtualne Media. Wizerunek Lexy Chaplin znalazł się na opakowaniach dwóch nowych ...
2022-07-28 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Zakupy w Carrefour z aplikacją InPost Fresh
Znaczenie rynku e-grocery rośnie z każdym dniem. Aby zaspokoić rosnące potrzeby Polaków w tym zakresie, Carrefour oraz Inpost rozszerzają zakres swojej współpracy. Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z Carrefoura ...
2022-07-28 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Zakupy w Carrefour z aplikacją InPost Fresh
×
Jurek Sobieniak w nowej kampanii Delikatesów Centrum
Znany z programów kulinarnych Jurek Sobieniak zachęca miłośników grillowania do zakupu wysokiej jakości mięs z lady Delikatesów Centrum. Ruszyła najnowsza kampania digital sieci przygotowana przez MullenLowe Warsaw. Na potrzeby kampanii ...
2022-07-28 Food & drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
Jurek Sobieniak w nowej kampanii Delikatesów Centrum
×
Guma do żucia może powstrzymać COVID-19
Eksperymentalna guma do żucia może pomóc w ograniczeniu transmisji COVID-19. Według badań naukowców z Uniwersytetu Pensylwanii guma redukuje cząsteczki SARS-CoV-2 do niewykrywalnych poziomów. Eksperymentalna guma do żucia wyłapuje cząsteczki SARS-CoV-2 ...
2022-07-28 Soft drinks
Sprzedaż Biedronki wzrosła do 8,3 mld EUR
Pierwsza połowa 2022 roku zakończyła się dla Biedronki wzrostem sprzedaży o ponad 21% względem analogicznego okresu rok wcześniej, do poziomu 8,3 mld EUR - wynika z opublikowanego raportu finansowego Jeronimo Martins ...
2022-07-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Polacy zwiększą wydatki na świeżą żywność, zmniejszą na alkohol
Badanie EY - Future Consumer Index - wskazuje, że Polacy, ze względu na różne oczekiwania inflacyjne, w porównaniu do Europejczyków, przewidują większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i ...
2022-07-27 Soft drinks
Wawel spodziewa się perturbacji w sprzedaży
Spółka Wawel poinformowała w komunikacie o możliwych perturbacjach w zakresie realizowanej marży i poziomu sprzedaży. Powodem są rosnące koszty zakupu niezbędnych surowców oraz materiałów, a także prądu i gazu. Wawel ...
2022-07-27 Food & drinks
firmy:
Wawel
SPAR wprowadza nowy brand
Fresh to go at SPAR to nowa marka w ofercie sieci SPAR. W ofercie marki pojawiły się dania i napoje opracowane w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy chcą dobrze się odżywiać ...
2022-07-27 Soft drinks
firmy:
SPAR
marki:
Fresh to go
Polska jest drugim w UE producentem borówki amerykańskiej
Borówka amerykańska w ostatnich latach stała się jednym z naszych hitów eksportowych. Rośnie też konsumpcja krajowa, a borówka ze względu na walory zdrowotne jest przez konsumentów postrzegana jako tzw. superfood ...
2022-07-27 Soft drinks
#21szklanek dla syropów marki Herbapol
Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i ...
2022-07-27 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Rozgłos
,
Tailor Made PR
marki:
Herbapol
#21szklanek dla syropów marki Herbapol
×
Frisco chce dotrzeć do klientów w największych miastach
Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz ...
2022-07-27 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
Nowy dyrektor marketingu w Goodvalley
Zbigniew Wysocki, do czerwca szef strategii w agencjach reklamowych PZL i Buzzgrow, został nowym dyrektorem marketingu w firmie Goodvalley produkującej wieprzowinę - podały Wirtualne Media. Zbigniew Wysocki pracował w agencji ...
2022-07-27 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
,
PZL
[1]
219
|
220
|
221
|
222
|
223
|
224
|
225
|
226
|
227
|
228
|
229
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA