KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Intermarche ogłasza nową strategię dla marek własnych
Sieć sklepów Intermarche wdraża nową strategię rozwoju marek własnych, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Nowy, spójny branding pod parasolem Intermarche obejmuje ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Intermarche ogłasza nową strategię dla marek własnych
×
poprzedni
następny
Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaprezentują kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Żabka
marki:
Żywiec
Żabka nawiązuje współpracę z marką Żywiec
×
Loteria audioteksowa dla marki Winiary
Firma Nestle powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary pod hasłem "Sosy Winiary robią różnicę". Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 15 czerwca do 15 sierpnia 2022 ...
2022-06-21 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Loteria audioteksowa dla marki Winiary
×
Coca-Cola pokazuje swoją historię na muralach
Marka Coca-Cola rozpoczęła outdoorową odsłon jubileuszowej kampanii. W jej ramach powstały murale w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdyni. Mieszkańcy stolicy mogą już oglądać przy ul. Żelaznej i Zamoyskiego dwa ...
2022-06-21 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Good Looking Studio
marki:
Coca-Cola
Donut z KitKat w sieci Żabka
W sklepach sieci Żabka dostępny jest Donut made with KitKat - efekt współpracy Nestle Professional i firmy Stokson, producenta słodkich wyrobów piekarniczych. To pierwszy produkt stworzony wspólnie w ramach marki Dooti ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Stokson
marki:
Kit Kat
,
Dooti Donuts
Donut z KitKat w sieci Żabka
×
Makro chce otwierać 200 sklepów rocznie
15 czerwca w miejscowości Czarne odbyło się oficjalne otwarcie sklepu ODIDO w nowej, odświeżonej odsłonie. Jest to trzeci ambasadorski sklep tej sieci, a drugi w formacie familijnym. W nadchodzących latach MAKRO ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
Makro
,
ODIDO
Makro chce otwierać 200 sklepów rocznie
×
poprzedni
następny
Lubella promuje nowe owianki
Owsianka marki Lubella to połączenie wygody, smaku i aż 40% owsianki. Najnowszy spot marki prezentuje Owsiankę w pouchu - sposób na idealną przekąskę, którą z łatwością można zabrać na rowerową czy ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella promuje nowe owianki
×
Łowicz wprowadza sezonowy dżem
Marka Łowicz podjęła działania wspierające polskich rolników. Do oferty sezonowej wprowadziła dżem agrestowy, powstały ze zbiorów pochodzących z Klementowic. Produkt będzie dostępny w sklepach sieci Lidl. Receptura nowego dżemu wykorzystuje ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Well Rounded Design
marki:
Łowicz
Łowicz wprowadza sezonowy dżem
×
Najpopularniejsze profile smakowe wśród napojów
Badanie konsumenckie przeprowadzone przez firmę Mintel wykazało, że najbardziej popularne i pożądane profile smakowe dla napojów bezalkoholowych to nuty cytrusowe i owoców jagodowych. Cytrusy konsumentom kojarzą się z dużą zawartością ...
2022-06-20 Soft drinks
4MOVE sponsorem tytularnym Pasha Gaming Camp
Marka napojów izotonicznych należąca do firmy FoodCare - wchodzi na rynek esportowy w towarzystwie Jarosława "pashyBiceps" Jarząbkowskiego, jako sponsor tytularny największego e-sportowego obozu 4MOVE Pasha Gaming Camp. Pasha Gaming Camp ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
4Move
Marka BLACK z nową kampanią
Kampania King of the Night ma podkreślać rynkowy sukces marki Black, ze wskazaniem na misję brandu, która zakłada odkrywanie drzemiącej w ludziach energii - tym razem nocą. Kampania rozpoczęła się ...
2022-06-20 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Marka BLACK z nową kampanią
×
Platforma komunikacji Zott Primo
"Smakuje Primo!" to nowa platforma komunikacji marki jogurtów naturalnych Zott Primo. Idea komunikacyjna ma pokazać, jak pasja do smaku może być przekazywana przez tych, którzy jedzenie celebrują. Działania w ramach ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Tyrka Studio
,
Zenith
marki:
Zott
Startuje kampania Antybatona od Łowicza
Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Łowicz - Antybatona do wyciskania z tubki. Ma być on konkurencją dla niezdrowych przekąsek. Reklama buduje wizerunek produktu jako superbohatera. Antybaton produkowany jest przez ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Feeders
marki:
Łowicz
Mule w białym winie z Polski
Lidl Polska wprowadza do oferty nowy produkt - mule w białym winie. Śródziemnomorskim małżom towarzyszy białe wytrawne wino Palava z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej. W ten sposób Lidl promuje lokalne wino, idealnie ...
2022-06-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
Winnica Niemczańska
Mule w białym winie z Polski
×
Ile Polacy wydają na grillowanie?
Jak wynika z badania UCE Research i Grupy Blix, niemal 40% Polaków jednorazowo wydaje średnio od 50 do 100 zł na produkty spożywcze potrzebne do grillowania. Jednocześnie niemal 90% badanych robi ...
2022-06-15 Soft drinks
Ile Polacy wydają na grillowanie?
×
Ceny żywności będą dalej rosły
W lipcu inflacja osiągnie szczyt na poziomie 15,6% i zacznie się stopniowo obniżać - prognozuje Jakub Olipra z Credit Agricole odnosząc się do dzisiejszych danych GUS. W jego ocenie w kolejnych ...
2022-06-15 Soft drinks
Województwo opolskie z najwyższymi podwyżkami
Z najnowszego raportu, przedstawiającego skalę zmian cen w sklepach, wynika, że w maju największe podwyżki rdr. wystąpiły w woj. opolskim - o 19%, łódzkim - 18%, a także wielkopolskim - 18% ...
2022-06-15 Soft drinks
Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic
Linia galaretek nadziewanych Fresh&Fruity (Wawel) została poszerzona o limitowaną ofertę Exotic, bazującą na egzotycznych połączeniach takich jak mango-marakuja, liczi-marakuja, mandarynka-granat, papaja-granat. Owocowe galaretki nadziewane Fresh&Fruity powstają z kompozycji naturalnych soków ...
2022-06-15 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Galaretki nadziewane Fresh&Fruity Exotic
×
poprzedni
następny
Ruszyła akcja promująca markę Rodowita z Roztocza
Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja "Wilczki" wspierana jest komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży. Już po raz drugi marka przygotowała dla swoich ...
2022-06-15 Soft drinks
firmy:
Rodowita z Roztocza
,
MDI
,
Peter Wild
,
Rozgłos
,
Starcom
marki:
Rodowita z Roztocza
Ruszyła akcja promująca markę Rodowita z Roztocza
×
Grześki i Oranżada Hellena ruszają w trasę
Jakub Grabowski wyruszył w trasę Mega Hip-Hop Tour oryginalnym busem w towarzystwie marek z portfolio Grupy Colian. Lokalnym koncertom akompaniować będą m.in. Grześki oraz Oranżada Hellena - brandy, które przenoszą do ...
2022-06-15 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
,
Grześk
[1]
230
|
231
|
232
|
233
|
234
|
235
|
236
|
237
|
238
|
239
|
240
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA