KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Wzrost kategorii roślinnych alternatyw dla mleka
Według GlobalData w 2020 r. zostało wyprodukowanych 8,7 mld l napojów ryżowych, owsianych, z różnego rodzaju orzechów i ta kategoria wzrośnie do 2023 r. o 3,7%. Napoje sojowe, których produkcja sięga ...
2021-06-17 Soft drinks
McDonald’s testuje nowe opakowania
Firma McDonald's rozpoczęła w Niemczech testową sprzedaż burgerów w opakowaniach z ekologicznego papieru robionego z użyciem trawy. Zmiana ma sygnalizować, że firma zamierza skupić się na bardziej zrównoważonych rozwiązaniach opakowaniowych ...
2021-06-17 Soft drinks
firmy:
McDonald's
McDonald’s testuje nowe opakowania
×
Wykrycie bakterii Salmonella w sezamie Helio
W próbce sezamu łuskanego zbadanego w ramach urzędowej kontroli stwierdzono obecność bakterii Salmonella z gr. C1 w 1 z 5 badanych prób. Spożycie produktu, szczególnie bez obróbki termicznej, wiąże się z ...
2021-06-17 Food & drinks
firmy:
Helio
marki:
Helio
Wykrycie bakterii Salmonella w sezamie Helio
×
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Niemal jedna czwarta Polaków zrezygnowała z alkoholu
23% Polaków deklaruje, że ograniczyło lub całkowicie zrezygnowało ze spożywania alkoholu podczas pandemii. Do picia alkoholu w większych ilościach przyznaje się 11% badanych, a 18% deklaruje, że nie pije wcale - ...
2021-06-16 Food & drinks
Ed Red z nowym brandingiem
Właściciele krakowskiej restauracji Ed Red, którzy weszli na rynek żywności z długim terminem ważności, po udanym launchu produktu postawili na nowoczesny branding. Marka Ed Red funkcjonuje na rynku od 2014 ...
2021-06-16 Food & drinks
firmy:
Ed Red
,
Edgar Bąk Studio
marki:
Ed Red
Ed Red z nowym brandingiem
×
poprzedni
następny
Rusza kampania dań na ciepło Lubelli
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię promującą wprowadzoną niedawno na rynek linię Lubella Danie na Ciepło. W swoich działaniach marka podkreśla, że coś ciepłego to znacznie więcej niż posiłek. Nowość w ofercie ...
2021-06-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania dań na ciepło Lubelli
×
Dyskonty z ogromną przewagą w Internecie
W 2020 r. największą aktywność konsumentów w kwestii przeglądania materiałów z promocjami w sieci generowały dyskonty. Miały 5 razy lepszy wynik od supermarketów, hipermarketów, a także sklepów typu DIY. Za nimi ...
2021-06-16 Soft drinks
Partnerstwo The Ocean Cleanup i Coca-Cola
Koncern Coca-Cola zostaje pierwszym globalnym partnerem wdrożeniowym w projekcie oczyszczania rzek fundacji The Ocean Cleanup. Partnerstwo łączy globalną sieć Coca-Cola z technologią The Ocean Cleanup, wspierając rozwiązania dla 15 rzek na ...
2021-06-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Problem z promocją mleka oraz owoców i warzyw w szkołach
Od wielu lat w Polsce realizowane są programy promujące zdrowe nawyki żywieniowe u dzieci. W ich ramach blisko 1,7 mln uczniów dostawało codziennie porcję owoców, warzyw oraz mleka. Realizacja tych programów ...
2021-06-16 Soft drinks
Męskie Granie w nowej formule
Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca najpopularniejsza polska trasa koncertowa - Męskie Granie. Projekt sponsorowany przez markę Żywiec od lat łączy różnorodne gatunki i style. W tym roku, ze względu na ...
2021-06-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Lidl chce więcej recyklatów i mniej czarnego plastiku
Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii REset Plastic firma zamierza do końca 2025 roku osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych ok. 20% plastiku pochodzącego ...
2021-06-16 Soft drinks
firmy:
Lidl
Butelka z etykietą dezynfekującą dłonie
Vigo Kombucha LabelSaves to eksperymentalny projekt etykiety opracowany przez Cruz Group - polskiego producenta herbaty Kombucha. Umieszczona na butelce napoju etykieta dezynfekuje dłonie - czytamy w portalu Marketing przy kawie ...
2021-06-16 Soft drinks
firmy:
Cruz Group
marki:
Vigo Kombucha
Butelka z etykietą dezynfekującą dłonie
×
Sponsorzy UEFA Euro odsunięci przez piłkarzy
Przed meczem reprezentacji Portugalii z Węgrami, podczas trwających Mistrzostw Europy w piłkę nożną, odbyła się konferencja prasowa. Cristiano Ronaldo, kapitan portugalskiej drużyny, zdjął ze stołu butelki coca-coli i zastąpił je wodę ...
2021-06-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Heineken
marki:
Heineken
,
Coca-Cola
Żabka otworzyła pierwszy sklep bez kas i gotówki
14 czerwca na Międzynarodowych Targach Poznańskich ruszył pierwszy Żappka Store. Sklep jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę ...
2021-06-15 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka otworzyła pierwszy sklep bez kas i gotówki
×
poprzedni
następny
PepsiCo uruchomiło nową linię do produkcji napojów
W zakładzie PepsiCo w Michrowie ruszyła nowoczesna, uniwersalna linia do produkcji napojów w opakowaniach szklanych. W tym jednym z największych zakładów napojowych firmy na terenie Europy produkowane i rozlewane są takie ...
2021-06-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Lipton Ice Tea
,
Pepsi
,
Toma
Wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności - ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród ...
2021-06-15 Soft drinks
marki:
E.Wedel
,
Cadbury
,
Lidl
,
Rossmann
Ogólnopolska kampania edukacyjna Nutri-Score
Carrefour Polska rozszerza asortyment produktów marek własnych, na których znajdują się oznaczenia systemu Nutri-Score oraz przystępuje do ogólnopolskiej kampanii promującej ten system w naszym kraju. Firma, wspólnie z renomowanymi instytucjami ...
2021-06-15 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Ogólnopolska kampania edukacyjna Nutri-Score
×
Kubeczki z monomateriału firmy Polifolia
Firma opakowaniowa Polifolia stworzyła rewolucyjny kubek MonoCUPP. Opakowanie przeznaczone dla mleczarstwa wykonane zostało z polipropylenu, podobnie jak znajdująca się na nim etykieta shrink sleeve. Zastosowanie tego samego materiału w opakowaniu ...
2021-06-15 Soft drinks
firmy:
Polifolia
Polski eksport żywności idzie na kolejny rekord
Polski eksport artykułów rolno-spożywczych okazał się relatywnie odporny na skutki pandemii. Zgodnie z danymi GUS jego wartość zwiększyła się w 2020 r. do 34 mld EUR wobec 31,8 mld EUR w ...
2021-06-15 Soft drinks
[1]
331
|
332
|
333
|
334
|
335
|
336
|
337
|
338
|
339
|
340
|
341
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA