KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Nowy dyrektor fabryki Nestle w Rzeszowie
Od 1 sierpnia Magdalena Góreczna objęła stanowisko dyrektora zakładu produkcyjnego Nestle Nutrition w Rzeszowie. Zastąpiła Pawła Miłkowskiego, który odszedł na emeryturę. Magdalena Góreczna pełniła dotychczas funkcję Kierownika ds. Finansów, Inżynierii ...
2020-08-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
Japonia zniosła zakaz importu polskiego drobiu i jaj
Japonia zniosła zakaz importu polskiego mięsa i produktów drobiowych oraz jaj i ich przetworów - poinformował Główny Inspektorat Weterynarii. - W wyniku starań Głównego Lekarza Weterynarii i polskiej placówki dyplomatycznej ...
2020-08-03 Food & drinks
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień ...
2020-08-03 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initiative
,
Kamikaze
marki:
Somersby
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
×
poprzedni
następny
Patrycja Giurko przechodzi do Grupy Otmuchów
Była marketing manager w firmie obuwniczej CCC, a wcześniej także Mokate, została dyrektor marketingu w Grupie Otmuchów. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Patrzcja Giurko ma odpowiadać m.in. za przeprowadzenie marek z ...
2020-08-03 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
Nestle Waters intensyfikuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju
Producent wody butelkowanej zapowiada osiągnięcie neutralności węglowej, rozwijanie zrównoważonego wykorzystywania zasobów wody, a także zwiększenie stosowania tworzyw z recyklingu w ciągu 5 lat. Zobowiązania objęły wszystkie produkty, marki i oddziały Nestle ...
2020-08-03 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle Waters intensyfikuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju
×
Reklama marki Black niezgodna z uchwałą krajobrazową
Marka Black Energy Drink rozpoczęła loterię, w której wygrać można samochody marki Porsche. Zdecydowała się promować akcję olbrzymią reklamą na budynku przy krakowskich bulwarach wiślanych. Tymczasem w stolicy Małopolski od 1 ...
2020-08-03 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Rusza kampania marketingowa Hoop Coli
Firma ZMB Capital, właściciel marki Hoop, rozpoczęła kampanię promocyjną Hoop Coli. Billboardy sponsorskie można już zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana jest przez Internet i social media. Od marca 2019 ...
2020-07-31 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Ustronianka
,
ZMB Capital
,
Agencja Reklamowa Bogaczewicz
,
Grandes Ideas
,
More Bananas
marki:
Hoop
Rusza kampania marketingowa Hoop Coli
×
poprzedni
następny
Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach
Żabka przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Przekazane przez firmę środki finansowe pomogą w przeprowadzaniu akcji i wypraw ratunkowych, a także szkoleń. Ratownicy TOPR będą także dzielić ...
2020-07-31 Soft drinks
firmy:
Żabka
Paulina Grodzińska w Van Pur
Paulina Grodzińska została nową dyrektorką marketingu w Van Pur. Zastąpiła Magdalenę Rzepkę, marketing managera, która zakończyła pracę w tej firmie. Z ustaleń Presserwisu wynika, że Paulina Grodzińska przez ostatnie 11 ...
2020-07-31 Food & drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Łomża
Carrefour dołącza do koalicji Call to Action
Carrefour Polska podpisał Call to Action organizowany przez globalną koalicję Business for Nature. Koalicja ma na celu ochronę natury i bioróżnorodności i skierowana jest do firm z całego świata. 28 ...
2020-07-31 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Unilever zwiększy wydatki marketingowe w drugiej połowie roku
Koncern Unilever, właściciel takich marek jak Dove, Hellmann's, Domestos i Knorr, zintensyfikuje działania marketingowe w drugiej połowie roku. Strategicznym priorytetem będzie poprawa penetracji rynku. CEO koncernu, Alan Jope stwierdził podczas ...
2020-07-31 Soft drinks
firmy:
Unilever
Biedronka miała dobre półrocze
Pomimo pandemii i związanych z nią ograniczeń sieć sklepów Biedronka zanotowała w I półroczu wzrost sprzedaży o 7,8%, do 6,5 mld EUR. Licząc w złotówkach, wzrost osiągnął 10,9%. W samym II ...
2020-07-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Biedronka miała dobre półrocze
×
Rynek cydru notuje dramatyczne spadki
- Jeśli nic nie zmieni się w kwestii legislacji, to o cydrze będziemy mogli zapomnieć w przeciągu 3-4 lat - takie informacje docierają od krajowych producentów do Związku Pracodawców Polska Rada ...
2020-07-30 Food & drinks
firmy:
JNT Group
,
Warwin
Coca-Cola startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu
Polski oddział Coca-Cola rozpoczyna kampanię "Otwarci jak nigdy". To pierwsze działania firmy od chwili wybuchu epidemii Covid-19. Aktywności reklamowe otwiera George the Poet i jego manifest. 30 lipca Coca-Cola rozpoczyna ...
2020-07-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
72andSunny
marki:
Coca-Cola
Krzysztof Hołowczyc w reklamie Żabki
Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów nową promocję. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii "Przejdźmy na TY od Zera" - Krzysztof Hołowczyc ...
2020-07-30 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Żabka
marki:
Tyskie
Limitowane batony Pawełek od E.Wedel
W ofercie Lotte Wedel pojawił się znany baton w dwóch limitowanych odsłonach: Pawełek Duo Kokos oraz Pawełek Duo Peanut Butter. Nowości łączą wedlowską czekoladę i nadzienie, a razem sprawdzą się jako ...
2020-07-30 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
,
Pawełek
Limitowane batony Pawełek od E.Wedel
×
Nastroje konsumentów mniej minorowe
- Początek sezonu urlopowego, dalsze otwieranie gospodarki i kolejnych obszarów społecznej aktywności spowodowały, iż w lipcu zmniejszył się poziom konsumenckiego pesymizmu. Konsumenci w jaśniejszych niż w poprzednich miesiącach kolorach postrzegają ...
2020-07-30 Soft drinks
Nastroje konsumentów mniej minorowe
×
Zarząd Eurocash chce przeznaczyć zysk na kapitał zapasowy
W związku z pojawieniem się pandemii koronawirusa i trudnymi do przewidzenia jego skutkami dla polskiej i światowej gospodarki, Zarząd Grupy Eurocash zamierza rekomendować Zwyczajnemu Walnemu Zgromadzeniu Spółki rezygnację z wypłaty dywidendy ...
2020-07-30 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Kampania śmietanek Łaciatych
Wystartowała nowa wizerunkowa kampania śmietanek Łaciatych 12%, 18%, odpowiednich do zup, sosów, a nawet kawy czy deserów. Jej celem jest zaprezentowanie konsumentom szerokiego wachlarza zastosowań produktów podczas kulinarnych eksperymentów. Marka ...
2020-07-30 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Konsumenci dłużej skorzystają z promocji Harnasia
Marka Harnaś wydłuża czas trwania swojej loterii podkapslowej. Piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach będzie można kupić do końca listopada. Do wygrania są 0,5l puszki i 4-paki Harnasia. Kolejna odsłona loterii ...
2020-07-30 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Grey
,
Initiative
,
NAV Agency
marki:
Harnaś
[1]
459
|
460
|
461
|
462
|
463
|
464
|
465
|
466
|
467
|
468
|
469
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA