KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Poczta Polska potwierdza testy paczkomatów w sieci Biedronka
Poczta Polska rozbudowuje sieć "Odbiór w Punkcie", do której oprócz kilku tysięcy własnych placówek pocztowych, automatów pocztowych, należą także punkty odbioru przesyłek w sieciach partnerskich. Spółka przyspiesza ekspansję w tym obszarze ...
2021-07-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Poczta Polska potwierdza testy paczkomatów w sieci Biedronka
×
Masło orzechowe proteinowe Kokos GO ON
Firma Sante wprowadza na rynek masło orzechowe GO ON o smaku kokosa. Jest to produkt proteinowy, wzbogacony w białko WPC. Krem orzechowy kokosowy, podobnie jak inne rodzaje masła orzechowego GO ON ...
2021-07-09 Food & drinks
firmy:
Sante
marki:
GO ON
Masło orzechowe proteinowe Kokos GO ON
×
Walk Creative dla Kingi Pienińskiej
Agencja Walk Creative wzięła udział w procesie odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska. Walk Creative wraz z Działem Marketingu Oshee opracował nową wersję logo dla ...
2021-07-09 Soft drinks
firmy:
Oshee
,
Walk Creative
marki:
Kinga Pienińska
Walk Creative dla Kingi Pienińskiej
×
poprzedni
następny
Linia przekąsek od Lactimy
Producent przetworów mleczarskich poszerzył ofertę o linię przekąsek BIT, czyli batoników w polewie z ciemnej czekolady. - BIT to wyrób piekarniczy w postaci batonika, którego bazą, w zależności od smaku ...
2021-07-09 Food & drinks
firmy:
Lactima
marki:
BIT
Linia przekąsek od Lactimy
×
poprzedni
następny
Ekologiczny mural Żabki w centrum Poznania
Żabka kontynuuje działania w zakresie zrównoważonego rozwoju, podejmując kolejne kroki promujące recykling jako jeden ze sposobów na ograniczenie produkcji pierwotnego plastiku. Rok po wprowadzeniu do oferty sieci wody marki własnej ...
2021-07-09 Soft drinks
firmy:
Żabka
marki:
Od nowa
Ekologiczny mural Żabki w centrum Poznania
×
poprzedni
następny
Niemcy doceniają produkty zrównoważone
Badanie przeprowadzone przez firmę McKinsey pokazuje, że od czasu pandemii prawie połowa Niemców wydaje więcej pieniędzy na produkty z certyfikatem fair trade i przyjazne dla środowiska. Jednocześnie dwie trzecie badanych kupowałoby ...
2021-07-09 Soft drinks
Polskie jabłka promowane na rynkach międzynarodowych
Polskie jabłka kolejny rok z rzędu uzyskały wsparcie promocyjne w ramach europejskiej kampanii CuTE: Kultywowanie Smaku Europy. Polska jest jednym z wiodących światowych producentów i eksporterów jabłek. Nasz kraj wyróżnia ...
2021-07-09 Soft drinks
Pandemia zmieniła model jedzenia „na mieście”
Z ankiety przeprowadzonej w ramach badania firmy Deloitte "Global State of Consumer Tracker" wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, jakie wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci ...
2021-07-08 Soft drinks
Rząd może mieć problem z blokadą niedzielnego handlu
Kolejne sieci handlowe rejestrują się jako placówki pocztowe i działają we wszystkie niedziele. Decyzję w tej sprawie ogłosił właśnie lider polskiego rynku - sieć sklepów Biedronka, która we współpracy z Pocztą ...
2021-07-08 Soft drinks
Dwa nowe warianty piwa Cortes
Do sprzedaży trafiły właśnie dwa nowe warianty piwa Cortes o nazwach Rosado i Muscat. To propozycja na gorące lato. Cortes Rosado to inspirowane czerwonym winem, lekkie w smaku piwo. Jest ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Van Pur
marki:
Cortes
Dwa nowe warianty piwa Cortes
×
Wystartowała kampania wspierająca launch wódki wyBUHowej
Agencja mediowa Value Media, agencja martech & e-commerce SalesTube oraz agencja kreatywna Labcon prowadzą kampanię wspierającą launch wódki wyBUHowej, której właścicielem jest Browar Tenczynek. Kampania "Uwolnij mocniejszego BUHA!!!" ma za ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
BUH Distillery
,
Żabka
,
Labcon
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
wyBUHowa
Wystartowała kampania wspierająca launch wódki wyBUHowej
×
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
FM Logistic i Auchan rozszerzają 25 letnią współpracę
FM Logistic i sieć handlowa Auchan podpisały nową umowę rozszerzającą dotychczasową, 25 letnią już współpracę. Operator zapewni obsługę logistyczną nowego magazynu sieci w Lędzinach na Śląsku. Obiekt będzie liczył 54 tys ...
2021-07-08 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
FM Logistic
Sprzęt za milion złotych od Funduszu Żubra
Fundusz Żubra, działający obok marki Żubr, wsparł Białowieski Park Narodowy (BPN) sprzętem o wartości miliona złotych służącym do ratowania, leczenia oraz monitorowania zwierząt zamieszkujących Puszczę Białowieską. Sprzęt usprawnia pracę zespołu zajmującego ...
2021-07-08 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
marki:
Żubr
Fabryka mięsa z laboratorium
Izraelski startup Future Meat Technologies zbuduje komercyjny zakład produkcyjny mięsa z laboratorium w Stanach Zjednoczonych. Chodzi o wytwarzane w laboratorium prawdziwe mięso bezpośrednio z komórek zwierzęcych pobranych od żywych zwierząt (bez ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Future Meat Technologies
Fleksitarian przybywa szybciej niż osób na diecie bezmięsnej
W przeprowadzonym w kwietniu tego roku badaniu 9% Polaków zadeklarowało, że pozostaje na diecie bezmięsnej (o 3 p.p. więcej niż rok wcześniej). 6% osób określa się mianem wegetarian, zaś 3% - ...
2021-07-07 Soft drinks
Coca-Cola zapowiada dalsze zmniejszanie zawartości cukru w napojach
Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o kolejne 10% do 2025 r. To następny krok w ramach zobowiązania na ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Barilla rozpoczyna współpracę z Matteo Brunetti
Marka Barilla podjęła współpracę z Matteo Brunetti. Pod koniec czerwca na kanałach społecznościowych mieszkającego w Polsce włoskiego kucharza pojawiły się przepisy na włoskie dania zrobione z wykorzystaniem makaronów i sosów Barilla ...
2021-07-07 Food & drinks
firmy:
Barilla
marki:
Barilla
Barilla rozpoczyna współpracę z Matteo Brunetti
×
Spersonalizowana, ekologiczna żywność przyszłością rynku
- Przyszłością branży foodtech będzie spersonalizowana żywność, redukcja marnotrawienia jedzenia oraz czyste uprawy i farmy miejskie - uważa Krzysztof Kozak, dyrektor Supersonic Food. - Obserwujemy trend związany z odchodzeniem od ...
2021-07-07 Soft drinks
Letnia kampania marki Milko
Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak owoców. Taka jest także nowa kampania marki Milko. Energetyzujące i pełne barw kreacje z nowym hasłem "Smak Porusza" dotrą do milionów konsumentów, dzięki ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Milko
Letnia kampania marki Milko
×
poprzedni
następny
[1]
336
|
337
|
338
|
339
|
340
|
341
|
342
|
343
|
344
|
345
|
346
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA